Fredrik 90 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Forlatte biler i Dubai :'( http://www.flickr.com/photos/eccentric_m/page15/ Nesten så man skulle ha ordna seg noen container og samla i hop noen biler og fått dem hjem til Norge i trygghet
fish Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 ":grnavs48]Det ble diskutert Maggi Juicy Chicken her for en tid tilbake. Hva slags kylling brukte dere i den posen? Funker det med fileter eller må en ha en hel ustekt kylling?bimmers.no/matprat En krydderblanding og en stekepose er ingrediensene til MAGGI Juicy Chicken som gjør det raskt og enkelt å tilberede velsmakende kylling. MAGGI Juicy Chicken kan brukes på alle deler av kyllingen - kyllingfileter, lår, vinger og hel kylling. Krydderblandingen gir en deilig smak og stekeposen gjør kyllingkjøttet både saftig og mørt. Resultatet er en sunn matopplevelse på en enkel måte. Edit; jeg foretrekker fileter, passende serveringsposjoner og bein-/skinnfri.
Zibiri Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Oida, samme sletta jeg mista lappen på dette, han er vell en av SINNSYKT mange som har blitt tatt der... bare litt mere alvorlig denne da. http://www.sb.no/nyheter/to-tatt-etter- ... -1.6598088 Jeg fikk se alle bilene som var målt kvelden jeg ble tatt når jeg hadde rettsaken min og der var det faktisk flere biler som var opp noterte som "ikke stanset". Folk vill visst ikke gå med på at gamle E18 er blitt gjort om til bredere vei, men fartsgrensa nedsatt til 50km/t og med humpler .... lol.
Fredrik Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 skummle greier? neida, er så harmløst som ei lita valp, men man kan bli klistret for mye på den sia er vell det eneste som kan være skummelt Det er dessverre langt mer omfattende og problematisk enn som så. Folk har opplevd identitetstyverier og misbruk av identiteter, politisk indoktrinering og favorisering, offentliggjøring av private data og datagraving, problemer med sletting av private data på oppfordring av brukere samt etterlatte, alvorlige sikkerhetsproblemer, utilstrekkelig brukersupport, utilbørlige nedetider, misbruk av cookies, sensur ved søking, sensur av privat informasjon og bilder etc. Jeg er ikke på facebook. Apropos fjesboka...
S.Hafsmo Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Personlig bruker jeg stor sett fjesboka til å sjekke hvilke av mine bekjente som jobber på sjøen, som er hjemme. Og på samme måte legge inn en notis når jeg kommer hjem fra sjøen, slik at folk vet at nå er det kaffe på kanna om dem kjører forbi. Ellers er det nå stort sett bare fjas der. Det aller værste er gravide kvinnfolk som sitter hjemme og bruker hvert ledige minutt til å fortelle om morgenkvalme og bekkenbrudd.
oddis Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 for ikke snakke om alle de halv-tvilsomme bildene de legger ut av barnet sitt. Spørs om poden syns det er så moro å se igjen på en vegg på skolen om 15 år. Noen foreldres skjødesløshet nå til dags er virkelig ganske utrolig. Men jeg holder kjeft så lenge det ikke er mitt DNA, for noen av dem kan nok ta slike kommentarer temmelig hardt. Facebook er ihvertfall alle pedofiles revolusjon.
hylle Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Ellers er det nå stort sett bare fjas der. Det aller værste er gravide kvinnfolk som sitter hjemme og bruker hvert ledige minutt til å fortelle om morgenkvalme og bekkenbrudd. der traff du spikern på hodet, sett tre av de idag...
fish Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Ellers er det nå stort sett bare fjas der. Det aller værste er gravide kvinnfolk som sitter hjemme og bruker hvert ledige minutt til å fortelle om morgenkvalme og bekkenbrudd. der traff du spikern på hodet, sett tre av de idag... Hmm... Lurer på om det er en aldersforskjell på oss, for jeg slipper den type meldinger på "boka".
S.Hafsmo Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 der traff du spikern på hodet, sett tre av de idag... Hehe, ja der kan du se. Eksepsjonelt uinteressante greier. Dog er dette noe flittig bruk av "Ignore" knappen, lett fikser.
316 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 I dag fikk en kollega av meg frastjelt sekken sin inne på Oslo S ved den kaffesjappa oppe ved burger king. Sekken sto ved stolbenet hvor han satt, snakk om å være frekk. 3 stk nye landsmenn rappa den og løp som faen, i sekken var masse jobbdokumenter, hans jobbpc, jobbtlf og mobilt kontor. Helvetes utlendinger.
FredrikE24 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Man må virkelig passe på verdiene sine på slike steder. Hadde med meg noe og 20 kilo verktøy, fiberskjøteutstyr og fibersveisemaskin på Oslo S en gang. Jeg satt meg på det da jeg venta på toget..
316 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Ja, det er riktig. Jeg lar heller aldri noe stå uten veldig nære oppsyn.
Concep Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Man løper dog ikke så fort med 20 kilo utstyr slengendes med deg heller da !
Anbefalte innlegg