Mexos Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30907623kunne tenkt meg denna leiligheten Digg med verksted ja Slik blir min: Er ikke største saken, men er stolt over å kunne kjøpe det alene Er noe med å handle sitt eget for første gang
Dirty Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30907623kunne tenkt meg denna leiligheten Nja ?? kan ikke si det frista så veldig å bo i garasjen, bor nok i den
noekult Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Hmm, en BMW M3 sedan E90 i Norge, eller en Evo IX, M3 sedan E90 og en Porsche 997 Carrera S cabriolet i Sverige til samme prisen - og da snakker jeg 1.000.000 NOK for M3en her versus 1.000.000 SEK for bilene der! Ved å kjøre utenom rushen, tar det ca. 1:15 - 1:30 timer å kjøre til Sverige i det jeg går ut døra (til Charlottenberg). Faren til en kompis kjøpte seg hus der ved en brygge (skikkelig sommeridyll), i passe shabby stand (måtte oppusse litt) - til 100.000 NOK. Det inkluderer også jævlig mye areal å boltre seg på utafor huset (bygge gigantisk garasje?). Får jeg spenn til overs blir det faen meg akkurat det jeg skal. Har ikke tenkt å kjøre i Norge med de bilene, men til Sverige-turer (som det blir et par av i måneden uansett) og Europa-roadtrips blir det ikke bedre. Relativt latterlige bøter og mye bedre veistandard (av det jeg har sett på den kanten, hvertfall). Blir kvalm av tanken på at mer enn halvparten går til staten hver gang man i det hele tatt vurderer en artig bil i Norge. Kjøre Porsche Boxster her eller kjøre 360 Modena Spider over grensa, ikke vanskelig valg ass... Og apropos Porsche, en Cayenne Turbo fåes til 200.000 NOK, da har man herjebil... /dagens rant og /dagens plan PS. Gratulerer så utrolig mye med leilighet, Mexos (har glemt navnet ditt allerede, tør ikke gjette og ta feil!)
Mexos Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 PS. Gratulerer så utrolig mye med leilighet, Mexos (har glemt navnet ditt allerede, tør ikke gjette og ta feil!) Takk Julian er navnet, samme som sønnen til Postman Pat
noekult Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Hehe, kjenner ingen andre med likt navn, så burde vel egentlig være en enkel sak å huske. Skal skjerpe meg
-Roger- Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Står det at Koed sine er originale? Den har hvertfall samme nr som den originale
Saltkjelen Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ja, men når du søker opp delenummer hos Koed er det i de aller fleste tilfeller uoriginale deler som kommer opp. Skal man ha originalt så må man selv ta kontakt med Koed.
S.Hafsmo Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 PS. Gratulerer så utrolig mye med leilighet, Mexos (har glemt navnet ditt allerede, tør ikke gjette og ta feil!) Takk Julian er navnet, samme som sønnen til Postman Pat Har Postman Pat en sønn?
Jordfræsar Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 PS. Gratulerer så utrolig mye med leilighet, Mexos (har glemt navnet ditt allerede, tør ikke gjette og ta feil!) Takk Julian er navnet, samme som sønnen til Postman Pat Har Postman Pat en sønn? Lausunge! Vet jo aldri hva postbudet holder på med om dagen Edit: Flytter du til Ranheim du da?
S.Hafsmo Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Hehe, hvem er det som har hatt postmannen på besøk da?
316 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Helvete, nå har jeg hatt tidenes kjøretur. Satt på Røssvoll Mo i Rana og ventet på flyet hjem fra jobb. Overhører et gammelt ektepar si at flyet er innstilt og de lurer på hva de skal gjøre. Jogger småstresset bort i Widerøe luka, og joda, flyet har vært innstilt i lang tid det! Jævla god kundeservice å la være å opplyse om det over høyttaleranlegget. Får booket om billetten til Bodø og hiver meg inn i bilen. Det er 23 mil... Var isbelagt asfalt over Saltfjellet i tillegg. Brukte 2 og en halv time, uusj. Gikk ubehagelig fort i en Hiace på svingete veg.
-Roger- Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ja, men når du søker opp delenummer hos Koed er det i de aller fleste tilfeller uoriginale deler som kommer opp. Skal man ha originalt så må man selv ta kontakt med Koed. Ahh, skjønner! Da er det litt mer logisk ja Sent from my iPad using Tapatalkiiiolozozozji
Anbefalte innlegg