Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet om man kan fylle et dekk med dekkskum, å la de stå over vinteren?

Eller må man kjøre jevnlig slik at ikke skummet siger å legger seg nederst i dekket?

Hvorfor skal du fylle det med skum?

Det vil nok sige før det stivner, så du bør vel kjøre med det litt først kanskje?

Fordi vi ødela ene dekket litt når vi monterte på Hartgefelgene mine.. Er et bittelite hull ved felgkanten bare.

Tenkte å sette den på andre hjul nå foreløpig, men hadde vært greit å vite om det funker. Skal bredde felgene, så da må jeg ha nye dekk uansett, men vet ikke helt når det blir så jeg gjør det. Hvis det ikke blir gjort før til sommeren hadde det vært greit å vite om det faktisk funker med dekkskum som nødløsning før jeg står der med flatt dekk å har lyst til å kjøre! ;)

Skrevet

Har to slike, de skal henge med sugekopp i bakvindu på E30'n! Synes de var så ultimat harry/fete at jeg måtte kjøpe de. Det er godt å skille seg ut litt! Spør du meg så er ikke dette smakløst, bare... spesielt... :mrgreen:

Mads... du aner ikke hvilken fetisjisme du begir deg inn på. Tyskerne har virkelig sansen for slikt og det er helt utrolig hva man kan se i Das Vaterland... spiegelsocken (speilsokker) for eksempel... :?

qc3x6wd1h0zblx0335x2.jpg

Skrevet
Speilsokk er jo faktisk smart.. Har man en tyskkjørt bil så er gjerne speilene fulle av hvite prikker etter steinsprang.

Hmmm... det blir litt som å sette på et uoriginalt overtrekk på bilsetene når bilen er ny fordi man ikke vil slite på det originale setestoffet/skinnet. Jeg vil heller sette på et overtrekk når setestoffet/skinnet er skikkelig slitt.

Jeg lurer litt på om ikke disse speilsokkene kom frem under VM i fotball i 2006. Man fikk de i alle de aktuelle flaggfargene/kombinasjonene og på den måten ville ingen være i tvil om hvilket land man støttet.

Skrevet

Hehe, hvor langt er et tau?

Jeg aner ikke hva det sendes med. Jeg bare gir papirene til Agenten, så skal han ordne resten. ;)

For alt jeg vet, bruker han det som peisved.

Skrevet
Noen som så på Torsdag kveld fra Nydalen nå akkurat?

Hva faen slags sang var det Zelzzzer spillte på bass? Kommer faen ikke på det, irriterende når man egentlig vet det godt.

8)
Skrevet
Hehe, hvor langt er et tau?

Jeg aner ikke hva det sendes med. Jeg bare gir papirene til Agenten, så skal han ordne resten. ;)

For alt jeg vet, bruker han det som peisved.

Agenter? Hmm, litt 007 opplegg? :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...