Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Siden varebilen (Caddy mk2) er gul med svarte detaljer, tenkte jeg å kjøpe svarte felger til den, samt mørkegrå fartsstriper (litt Kill Bill-ish). Tror det hadde blitt kult.

Tenkte på disse felgene fra Sharif's:

resampler.aspx?type=big&src=IA_Black_ice.jpg

Ser vel greie ut de da? Evt.:

resampler.aspx?type=display&src=IT_W3_094.jpg

eller (blir kanskje "too much" på en billigbil):

IT_W3_403.jpg

Hvilken hadde passet? Jeg heller mot det første alternativet... Er ingen racerbil, men litt kule felger må til hvis jeg skal ha firmareklame på bilen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt å senke den (Oslo-veier) Marius2002, så det blir vel 16". Det er 14" originalt, så jeg håper ikke den ser ut som en firehjulstrekker med 16 tommere da...

-Erik-, ja, tror det kan bli kult med de øverste. Legger til bilde igjen, i tilfelle noen ikke vet hvordan den ser ut.

iymyyoltmyibzmiscfuq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er litt "plain" men samtidig så kler de bilen pga. "themen"!

Men fartsstriper på passasjersiden da, ville det sett teit ut? Mtp. motoriseringen... Har sett Minier og andre småbiler med det før, ser ikke sååå ille ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt å senke den (Oslo-veier) Marius2002, så det blir vel 16". Det er 14" originalt, så jeg håper ikke den ser ut som en firehjulstrekker med 16 tommere da...

Annbefaler 16" felger, har dette selv med dekkdimensjon 205/50-16

Bilen holder da samme høyde og ser MYE bedre ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fartsstriper på passasjersiden da, ville det sett teit ut? Mtp. motoriseringen... Har sett Minier og andre småbiler med det før, ser ikke sååå ille ut.

Hehe, brukte to minutt av skoletimen jeg da. Så du ser vel at resultatet ble deretter, håper du får litt innblikk:5ybu8g2syp7btzjub1l8.jpg

Edit: ser stripene skulle stått tettere og ha vært bredere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvordan du tenker ang. "fartsstriper", men tror det blir bra med de første jeg :)

Tenkte på slike striper jeg da ;)http://www.speed-couture.com/products/1 ... ition-2010 Bare i mørkegrå/sort.

Annbefaler 16" felger, har dette selv med dekkdimensjon 205/50-16

Bilen holder da samme høyde og ser MYE bedre ut :)

Kult. På en E30 eller?

Hehe, brukte to minutt av skoletimen jeg da. Så du ser vel at resultatet ble deretter, håper du får litt innblikk:5ybu8g2syp7btzjub1l8.jpg

Edit: ser stripene skulle stått tettere og ha vært bredere!

Kult, takk for at du gadd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...