Jordfræsar Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Elgseter Hotell i Trondheim? elgstua mente jeg
316 Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Har vel kun spist der en gang jeg tror jeg, og da spiste jeg ikke karbis... Men hørt det skal være bra ! Det er under utbygging hvis du ikke visste det:
Jordfræsar Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Har vel kun spist der en gang jeg tror jeg, og da spiste jeg ikke karbis... Men hørt det skal være bra !Det er under utbygging hvis du ikke visste det: Ante eg ikkje! Nei alt må jo prøves en gang! Elgkjøtt er noe av det beste
Fredrik Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Har vel kun spist der en gang jeg tror jeg, og da spiste jeg ikke karbis... Men hørt det skal være bra !Det er under utbygging hvis du ikke visste det: Jøss... det var ganske fjernt fra den tidligere bonderomantikken man tidligere møtte når man beveget seg innover mot Østerdalen. Jeg er usikker på om akkurat dette er den rette veien å gå selv om nye tider trenger seg på. Alt for mange steder i Norge er ødelagt av betong og dårlig design...
SofaKingFresh Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Her er et bilde av en amerikaner, ved navn Hans, som klipper grasset sitt. Spennende!!
oddis Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Har vel kun spist der en gang jeg tror jeg, og da spiste jeg ikke karbis... Men hørt det skal være bra !Det er under utbygging hvis du ikke visste det: Jøss... det var ganske fjernt fra den tidligere bonderomantikken man tidligere møtte når man beveget seg innover mot Østerdalen. Jeg er usikker på om akkurat dette er den rette veien å gå selv om nye tider trenger seg på. Alt for mange steder i Norge er ødelagt av betong og dårlig design... Hehe, Fredrik - du sier noe alle sier her oppe. Det er et par kommunestyre "utbygger-grupper" i Elverum som har gjort det til sin fanesak å gjøre en så uanalytisk og idiotisk utbygging av Elverum som by og gjennomfartssted som overhode mulig. De har allerede murt igjen deler av sentrum på tilsvarende smakløs måte. Jo, også ønsket de en rosa elg i den store nye rundkjøringen rett utenfor Bast. Vi har med retards av øverste innavlsgrad å gjøre De er tross alt sosialdemokratiske kommunister fra tidligere Tjen Folket.
Larsinnj Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29749368E30 M3, eat shit... Her taper du... ! Neste samme motoren og! 2,3-16v mot 4,0-24v. Ikke rare forskjellen! Mer E34 M5-mat den der.
Jordfræsar Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Fint å bruke betong hvor det nesten kun er skog i området... enig med deg her Fredrik. Man ser nok en gang at de kun tenker først meg selv, og så meg selv... sånn omtrent 5 år fremover i tid. Spent på den nye inngangspassasjen ved Espa. Boller og næringspark, gjerne med betong Men slik arkitektur vil man aldri se nedi her (Snøhetta).
-Erik- Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Mer E34 M5-mat den der. +1 Tøff bil God Helg alle sammen !
Der Barockengel Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Her er et bilde av en amerikaner, ved navn Hans, som klipper grasset sitt. Spennende!! Nja, tviler. Amerikanere er ofte mer glade i gressklippere som ser slik ut:
316 Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Hmmm. Minner om en viss Heffernan eller hva han heter...
S.Hafsmo Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 http://www.messersmith.name/wordpress/wp-content/hans_mowing_img_1149.jpgHer er et bilde av en amerikaner, ved navn Hans, som klipper grasset sitt. Spennende!! Nja, tviler. Amerikanere er ofte mer glade i gressklippere som ser slik ut: http://images.bimmers.no/files/sai5z9xv5jjcx80nf8o1.jpg Nordmenn kjører som regel gressklipper slik,
Kjexx Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Jeg driver å skal bytte topp på m50`n, men de ventilene som sitter i er ganske sotede og slikt. Hva kan jeg gjøre med de? Holder det å pusse de? Er det noen som har tips?
Anbefalte innlegg