Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel kun spist der en gang jeg tror jeg, og da spiste jeg ikke karbis... Men hørt det skal være bra ;)!

Det er under utbygging hvis du ikke visste det:

nye_elgstua_640x219.jpg

Skrevet
Har vel kun spist der en gang jeg tror jeg, og da spiste jeg ikke karbis... Men hørt det skal være bra ;)!

nye_elgstua_640x219.jpg

Ante eg ikkje! Nei alt må jo prøves en gang! Elgkjøtt er noe av det beste ;)

Skrevet

nye_elgstua_640x219.jpg

Jøss... det var ganske fjernt fra den tidligere bonderomantikken man tidligere møtte når man beveget seg innover mot Østerdalen. Jeg er usikker på om akkurat dette er den rette veien å gå selv om nye tider trenger seg på. Alt for mange steder i Norge er ødelagt av betong og dårlig design... :x

Skrevet

nye_elgstua_640x219.jpg

Jøss... det var ganske fjernt fra den tidligere bonderomantikken man tidligere møtte når man beveget seg innover mot Østerdalen. Jeg er usikker på om akkurat dette er den rette veien å gå selv om nye tider trenger seg på. Alt for mange steder i Norge er ødelagt av betong og dårlig design... :x

Hehe, Fredrik - du sier noe alle sier her oppe. Det er et par kommunestyre "utbygger-grupper" i Elverum som har gjort det til sin fanesak å gjøre en så uanalytisk og idiotisk utbygging av Elverum som by og gjennomfartssted som overhode mulig. De har allerede murt igjen deler av sentrum på tilsvarende smakløs måte.

Jo, også ønsket de en rosa elg i den store nye rundkjøringen rett utenfor Bast. Vi har med retards av øverste innavlsgrad å gjøre :) De er tross alt sosialdemokratiske kommunister fra tidligere Tjen Folket. :lol:

Skrevet

Fint å bruke betong hvor det nesten kun er skog i området... enig med deg her Fredrik.

Man ser nok en gang at de kun tenker først meg selv, og så meg selv... sånn omtrent 5 år fremover i tid. Spent på den nye inngangspassasjen ved Espa. Boller og næringspark, gjerne med betong :)

Men slik arkitektur vil man aldri se nedi her :( (Snøhetta).

978x.jpg

729x.jpg

Skrevet

Jeg driver å skal bytte topp på m50`n, men de ventilene som sitter i er ganske sotede og slikt. Hva kan jeg gjøre med de? Holder det å pusse de? Er det noen som har tips?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...