Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva tror dere om disse til vinterhjula? Originale BMW felger som jeg kan for 2000,- Var å så på dem i dag og ingen av dem var kantkjørte. Grei pris, eller? Greit design?

u0kyhlfryk3cb083vuug.jpg

Oh, fine hjul! :) Hadde kjøpt de lett.

Da er felgene mine. :-)

Skrevet
Jeg bor i Oslo, så Sulland blir langt unna uansett :P GS og Schmiedmann er stengt på lørdager. Hmm, kjedelige greier..

Forresten, det er/var ei sjappe på helsfyr som selger engros til verksteder osv og har bra lager.

En stund siden jeg flytta fra Oslo men de pleide å ha bra lager og finfine priser.

Tror det er Grønvold allè ned og til høyre, og så i en bakgård der nede.

Skrevet
Der gjorde du et godt kjøp!

Jepp, tror jeg gjorde det. Egentlig felg til en E90 3-serie, dvs dem har ett innpress på 34 mot 1-serie's 44 i innpress. Ikke noe ulempe spør du meg. :-)

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Minner egentlig om MIM-felger dette. Sikker på den kom på E90?

Hvis noen vet om BBS RS eller BBS RM eller Mahle eller andre krysseikfelger til salgt, kan dere sie fra til meg? Ønsker å bytte i mine strøkne OZ Turbo!

Skrevet
Nei, absolutt ikke. Minner egentlig om MIM-felger dette. Sikker på den kom på E90?

Hvis noen vet om BBS RS eller BBS RM eller Mahle eller andre krysseikfelger til salgt, kan dere sie fra til meg? Ønsker å bytte i mine strøkne OZ Turbo!

Det er en originalfelg i BMW's sortement. Dem er til 1-serie også iflg RealOEM, men da med 1-seriens innpress.

Ang. krysseike, disse ramlet jeg over tidligere i dag. :-) (se nederst på siden).

http://www.calibrewheels.co.uk/carrange.html

Skrevet

Blir mer og mer sikker på at jeg ikke tenker det samme ang hjul som mesteparten her inne,

men det er bra. Målet er jo ikke å ha samme oppsett som alle.. :)

Skrevet

Neste spørsmål. Hvilken farge skal jeg ha på ventilhettene? (Bilen en Monacoblau, mørk blå).

6q3ax23derrxtakf77wt.jpg

Skrevet
Hva tror dere om disse til vinterhjula? Originale BMW felger som jeg kan for 2000,- Var å så på dem i dag og ingen av dem var kantkjørte. Grei pris, eller? Greit design?

u0kyhlfryk3cb083vuug.jpg

Oh, fine hjul! :) Hadde kjøpt de lett.

Da er felgene mine. :-)

2K?.... Uten tvil et skikkelig røverkjøp... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...