Kvasi Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Apple, kan vanskelig komme på et firma jeg liker mindre.. Oppskrifta deres er dessverre såpass at de fleste går på den og dere står i kø for å kjøpe den siste dingsen så fort som mulig. Jobs var en flink fyr ingen tvil om det men.. Josspeis! Mener du jeg er en dum idiot som eier iphone? At jeg har gått på en markedsføringsbløff? Jepp. Eller nei, du trenger vel ikke å være dum. Men jeg er 100% enig med meg selv om at du ( og veeldig mange med deg) har blitt lurt.
noekult Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Både Android og Apple telefoner er bra på hver sin måte - punktum
fish Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Vel, i vår husstand er det 2 pc'er, 2 notebooks, 1 Samsung Android, 1 SonyEricsson Android, 2 Samsung Tablets Android, 2 iphones, 1 iPod og 2 "old school" mobiltlf. Tror jeg har ett greit utgangspunkt på hva som fungerer og ikke fungerer. Så langt er det teknologien til Apple den som har fungert best for oss. Det irriterer meg at ungene ikke har noen for form for sperrer, de trykker på "alt" av linker som dukker opp og maskinene er nå fulle av virus. Her skal det oppgraderes til Apple på flere nivå.
Kvasi Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Både Android og Apple telefoner er bra på hver sin måte - punktum Ja, hvis du begrenser det til telefoner. Apple er laangt flinkere enn som så.. Lanser etpar crappy amerikanske mellowband kun på itunes så ruller kronene inn. Men jeg klarer ikke å finne ut hvorfor europerne lar seg lure?
fish Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Både Android og Apple telefoner er bra på hver sin måte - punktum Var det en søknad til jobben som fredsmekler i midtøsten? Neida, -noekult- du er en herlig fyr, bare spøkte litt.. Men når det er sagt så virker du som en person som ikke liker konflikter, og det er en flott egenskap..
fish Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Både Android og Apple telefoner er bra på hver sin måte - punktum Ja, hvis du begrenser det til telefoner. Apple er laangt flinkere enn som så.. Lanser etpar crappy amerikanske mellowband kun på itunes så ruller kronene inn. Men jeg klarer ikke å finne ut hvorfor europerne lar seg lure? Hva er galt med å tjene penger ærlig vis, da tenker jeg på kjøp og salg av varer og tjenester? Er BMW en "hype" på lik linje med iPhone mtp at du faktisk kan kjøpe ett annet kjøretøy med 4 hjul? Sånn ut i fra det du sier så er "facelift" bare en "bløff"?
Kvasi Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Både Android og Apple telefoner er bra på hver sin måte - punktum Ja, hvis du begrenser det til telefoner. Apple er laangt flinkere enn som så.. Lanser etpar crappy amerikanske mellowband kun på itunes så ruller kronene inn. Men jeg klarer ikke å finne ut hvorfor europerne lar seg lure? Hva er galt med å tjene penger ærlig vis, da tenker jeg på kjøp og salg av varer og tjenester? Er BMW en "hype" på lik linje med iPhone mtp at du faktisk kan kjøpe ett annet kjøretøy med 4 hjul? Sånn ut i fra det du sier så er "facelift" bare en "bløff"? Ingen probl med folk som tjener penger, hadde jeg vært klok nok til å lage en app til iphone jeg tjente millioner på ville jeg helt klart gjort det. Ang sammenlignignen din med BMW syns jeg du er vel usaklig.. Etter at de sluttet i flybransjen har de hovedsaklig brukt tiden på å lage biler og jeg er heelt sikker på at du er enig med meg i at det får de til. Blir mer riktig å si at du kun kan ringe (feks) svigers med telefonen i bilen din og ikke alle de andre.
Sjøbuse Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 alle I produkter er sære og vil ikke komunisere med noe annet enn andre I produkter. en på jobb har en I phone. kan jo ikke sende noe til han eller komunisere på noen andre måter enn sms eller og ringe. bluetooth vil den sære dritten ikke være med på. også den jævli I tunes dritten man må ha for og spille musikk.
Kjexx Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 alle I produkter er sære og vil ikke komunisere med noe annet enn andre I produkter. en på jobb har en I phone. kan jo ikke sende noe til han eller komunisere på noen andre måter enn sms eller og ringe. bluetooth vil den sære dritten ikke være med på.også den jævli I tunes dritten man må ha for og spille musikk. Nja, iphonen funka alltid når jeg hooka den med pc`n, s2`n jeg har finner ikke pc`n. Det suger..
Jordfræsar Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Apple, kan vanskelig komme på et firma jeg liker mindre.. Oppskrifta deres er dessverre såpass at de fleste går på den og dere står i kø for å kjøpe den siste dingsen så fort som mulig. Jobs var en flink fyr ingen tvil om det men.. Josspeis! Mener du jeg er en dum idiot som eier iphone? At jeg har gått på en markedsføringsbløff? Jepp. Eller nei, du trenger vel ikke å være dum. Men jeg er 100% enig med meg selv om at du ( og veeldig mange med deg) har blitt lurt. Man blir lurt når man handler noe som fungerer? Brukervennlighet og et gjennomført produkt! Hmm. Ja juks og fanteri er herlig.
flobben Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 iPhone, enkel og brukervennlig. Alle apps er "safe", testet og godkjent, no bugs. No bugs????????????????????? var det ikke 4s som batteriet tømte seg alt for fort på? 4 hadde vel problemer med tilnærmet alt de første ukene. Nei takke seg til Win phone 7. Faktisk veldig fornøyd med den, selv om den mangler mye av konfigurasjon mulighetene som android, så savner jeg det ikke.Skulle savnet bli for mye får man trykke litt på samsung tableten, enten 7.0" eller 10.1"
S.Hafsmo Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Hoho. Jeg har laget fanboy debatt. vel, spørsmålet handler ikke om at iPhone suger (det er jo noe alle vet), men at de ikke går ned i pris, slik som alle andre telefoner. Jeg kjøpte just en iNøff til kjærringa, så da er det vel bare å fortsette og kjøpe disse I-greiene.
Jordfræsar Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Hehe... gamle er 900kr rimeligere. Apple satte ned prisen! Men et eple er jo rimelig safe damegave
S.Hafsmo Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Hehe... gamle er 900kr rimeligere. Apple satte ned prisen! Men et eple er jo rimelig safe damegave Det har du helt rett i. Dyrt, og et brukergrensesnitt selv et barn får til å bruke. 900,-billigere? hvis du går på f.eks hW.no sin prisguide, ser du at i den billigste nettbutikken er det 100,- forskjell på de to. 4790,- for iPhone 4, og 4890,- for 4S. http://prisguide.hardware.no/kategorier/mobiltelefon Kunne brukt de pengene på MKIV navi til E38en.
Anbefalte innlegg