Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dagens flaks: Kjørte forbi 3 biler på vei hjem fra Sverige og var plutselig oppe i 160. Fremdeles imponerende hvordan Minien drar, selv om jeg har kjørt den i over 30 000 km nå. La meg ned i 100 igjen, og første bilen jeg møter etterpå er politiet. :P

Noen ganger så skal man ha litt flaks :wink: Har selv foretatt forbikjøringer og kommet alt for langt opp på speedometeret, og så lagt meg på fartsgrensen og møtt laserkontroll rundt neste sving :?

Skrevet

Sånt sliter man ikke med i 116! Har aldri tatt så få forbikjøringer som jeg har gjort i denne bilen :lol:

Kanskje det er derfor jeg liker den så godt? :shock:

Skrevet
Sånt sliter man ikke med i 116! Har aldri tatt så få forbikjøringer som jeg har gjort i denne bilen :lol:

Haha, kjenner meg igjen der, da jeg hadde golf 3, 1.9 td 75HK, ble det fort færre forbikjøringer, enn da jeg kjørte mercedesen og bmw'en :P

Men den er nå solgt :(

Skrevet

Kondogratulerer :P

Det fine med litt trege biler er at man senker skuldrene litt. Det gjør ihvertfall jeg, selvfølgelig er hornene der men de vet at marginene er myyyyye mindre enn før :)

Derfor går det naturlig nok litt saktere!

Derfor dovendyr i avatar :lol:

Skrevet
Kondogratulerer :P

Det fine med litt trege biler er at man senker skuldrene litt. Det gjør ihvertfall jeg, selvfølgelig er hornene der men de vet at marginene er myyyyye mindre enn før :)

Derfor går det naturlig nok litt saktere!

Derfor dovendyr i avatar :lol:

Hehehe... jeg har en litt mer inspirerende avatar, men det er ingen tvil om at man kjører passivt, lovlig og fornuftig i en E46 318d Touring også... :lol:

Skrevet

Jeg har aldri kjørt så pent som nå! Og aldri hatt noe som har gått bedre. Det er andre gangen på 30 000 km at jeg har bilen over 160... Gidder rett og slett ikke sånn tull mer! 8)

Skrevet

Hadde min 2.3 w210 i 200 km i timen det var skummelt..

Edit. Har faktisk hat en golf 3 1.8 i 200 og på vei hjem fra gøteborg i laaaang nedoverbakke... Det var skumlere.. Men nå kjører jeg pent mens jeg sparer til banebil.. :)

Skrevet

Mye guffe er det i minien 316?

La om til vinterhjul nå, 195/55r15 eller noe sånt tror jeg, med pigg. Herregud så mye bedre bilen (auda a3) ble å kjøre kontra sommerhjul 225/45r18. Mindre dekkstøy også, selv med pigg! Men spinner jo for ingenting nå, piggene framme går en mørk tid i møte.

Skrevet
FYYYYY og adrenalin kick det her må være!

Helt rått :applause:

Shiiit... absolutt helt rått, men helvete helller... jeg er 300% sikker på at jeg aldri kommer til å gjøre noe lignende... :shock:

Skrevet
@kjexx: fornøyd med v50'n? Mange hester traver under panseret? Good?

V50`n er good den, er 109 enhjørningær.. Men den går relativt bra, er vel 300 nm så ble positivt overasket.. Kan chippe den og få 30 hk til, men føler ikke det er nødvendig.. Tror den går bedre en 320`n min og..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...