Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er sliten nå. Første natta hjemme på 14 dager, og allerede i morgen tidlig må jeg pakke bagen for å rekke flyet til jobb klokken 15.35... Eeeiks... Hjelper jo litt at jeg har tilbringt den siste uka på Gran Canaria med kjæresten, men... Skulle gjerne vært litt hjemme nå kjennes jeg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er sliten nå. Første natta hjemme på 14 dager, og allerede i morgen tidlig må jeg pakke bagen for å rekke flyet til jobb klokken 15.35... Eeeiks... Hjelper jo litt at jeg har tilbringt den siste uka på Gran Canaria med kjæresten, men... Skulle gjerne vært litt hjemme nå kjennes jeg! 8)

Du er "ung" så du er unnskyldt, men vi som har levd noen år og har endel måneder med ferie bak vårs.... vi kan bekrefte at etter en "ferie der nede", så trenger man en uke hjemme for å slappe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MW Design Z4:

http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... -Flame.htm

2011-MWDesign-BMW-Z4-White-Flame-Front-And-Side-Tilt-1280x960.jpg

2011-MWDesign-BMW-Z4-White-Flame-Rear-And-Side-1280x960.jpg

2011-MWDesign-BMW-Z4-White-Flame-Interior-1280x960.jpg

Our E89 “White Flame” project is a follow up to the highly successful black and lime green “Slingshot” project that was featured in many prestigious publications including Performance BMW magazine. We wanted our next project to be totally different while being clean, complex and exciting at the same time.

Så for de som ikke husker den (jeg postet den i tulletråden v1.0 for et halvårs tid tilbake, eller ihvertfall når den kom ut)

http://seriouswheels.com/cars/2010/top- ... ngshot.htm

2010-MWDesign-BMW-Z4-E89-Slingshot-Front-And-Side-3-1280x960.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så smart å være utlending utenfor der heller...hahaha Kompis av meg jobbet for ett rørlegger firma, stod der med andre kollegaer i jobbklær ved siden av jobbilen...og hvem kom politiet bort til? hehe :P

Leverte bilen til lakkrens og polering idag tidlig siden sola skinte og alt var tørt....og hva skjer nå?SNØ OG SHIIIIIT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå står jeg sannsynligvis oppført i overvåkingslista til yankeene... Han forsvant med førerkortet mitt i ca. 10 min. - har vært stoppet mange ganger før, og "bakgrunnsjekk" tar ikke mer enn 2-3 min. fordi jeg ikke har noe på rullebladet. Faens paranoide søppelsekker hele fordømte gjengen............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lurt: Å stoppe utafor den am. amb. med varebilen.

Tok 60 sekunder før jeg fikk "vognkort og førerkort takk"..............

Hvorfor i all verden stoppet du der? Dette er kanskje det mest overvåkede stedet i Europa (pga. ambassadens kritiske beliggenhet). Det er bl.a betongbarrierer og en skog av skilter og overvåkingskameraer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå står jeg sannsynligvis oppført i overvåkingslista til yankeene... Han forsvant med førerkortet mitt i ca. 10 min. - har vært stoppet mange ganger før, og "bakgrunnsjekk" tar ikke mer enn 2-3 min. fordi jeg ikke har noe på rullebladet. Faens paranoide søppelsekker hele fordømte gjengen............

Enig i den...Sist jeg ble stoppet der var dem vel borte i 40min...Og skyldte på "å det er så mye å gjøre for sentralen"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...