flonoen Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Skulle fått den for halv pris (siden vi er inne på sjåvenistiske bemerkninger)
Thundercoil Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Interessant. Av 8100, vil hele 70% at vi skal avvikle hele EØS-avtalen. Skulle likt å sett prosentandelen ved f.eks. 800 000 stemmer. Stemming på forsiden av dagbladet.no
Thundercoil Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Min kusine skulle kjøpe ny bil. Fant en MB C180 som trengte litt småfiks, den ville hun ha, men la bort tanken pga. reparasjonene. Og hun har 12k til disposisjon. Ga henne grei beskjed om å holde seg unna Peugeot, Renault og Citroen. Tror dere ikke hun klarte å komme på døren her med en Renault megane med gåen toppakning+moms? I minste fall blir det rundt 8000,- Gjør det selv, men det ender vel på det dobbelte. Bilen så dønn strøken ut, og hadde kun kjørt 106 000 var argumentene.. Hehehe. Enda et bevis på at mange jenter velger kosmetisk og driter i teknisk? Hun kunne i det minste tatt med noen som hadde peiling på biler. Det morsomste er at hun kjøpte en litt nyere Renault for noen år siden for 50k, og den også var gåen i toppen. Der har du definisjonen av galskap- Gjøre de samme feilene om og om igjen, uten å lære av dem. Haha.
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Min kusine skulle kjøpe ny bil. Fant en MB C180 som trengte litt småfiks, den ville hun ha, men la bort tanken pga. reparasjonene. Og hun har 12k til disposisjon. Ga henne grei beskjed om å holde seg unna Peugeot, Renault og Citroen. Tror dere ikke hun klarte å komme på døren her med en Renault megane med gåen toppakning+moms? I minste fall blir det rundt 8000,- Gjør det selv, men det ender vel på det dobbelte. Bilen så dønn strøken ut, og hadde kun kjørt 106 000 var argumentene.. Hehehe. Enda et bevis på at mange jenter velger kosmetisk og driter i teknisk? Hun kunne i det minste tatt med noen som hadde peiling på biler. Det morsomste er at hun kjøpte en litt nyere Renault for noen år siden for 50k, og den også var gåen i toppen. Der har du definisjonen av galskap- Gjøre de samme feilene om og om igjen, uten å lære av dem. Haha. Fransk er og blir Fransk! Samme som med dama som snart skal ha seg en trygg og driftsikker bil til rundt 40 000 kr! Den kan gjerne være 13-14 år og ha gått over 200 000 km! Svigerfar (uten særlig bilpeiling)har selvsagt dradd fram diverse kjipe Corollaer fra rundt 2000 eller Golfer fra rundt 1996 (Ja den grusome Golf 3) men jeg har slått hardt i bordet med E39 520i/523i fra cirka 1997! Solide biler, bruker kanskje litt mye med de er driftsikkre og trygge for alderen! Jeg har lokka med varme i rattet, god plass til handleturer, Cruisecontroll og det faktum at den er grisefin å se på Heldigvis så har ho så bilpeiling at ho går for E39
fish Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Vi har jo en laaang vinter her i Norge, da er det på sin plass med de "feteste" hjula på vinterhjula. Derfor har mine 195/55-16 sommerhjul måtte vike plass for de enorme 205/55-16 vinterhjula.
Kjexx Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Satt nettop på efnet`s kanal norge på irc, for en gjeng nørds..
Azeton Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Min kusine skulle kjøpe ny bil. Fant en MB C180 som trengte litt småfiks, den ville hun ha, men la bort tanken pga. reparasjonene. Og hun har 12k til disposisjon. Ga henne grei beskjed om å holde seg unna Peugeot, Renault og Citroen. Tror dere ikke hun klarte å komme på døren her med en Renault megane med gåen toppakning+moms? I minste fall blir det rundt 8000,- Gjør det selv, men det ender vel på det dobbelte. Bilen så dønn strøken ut, og hadde kun kjørt 106 000 var argumentene.. Hehehe. Enda et bevis på at mange jenter velger kosmetisk og driter i teknisk? Hun kunne i det minste tatt med noen som hadde peiling på biler. Det morsomste er at hun kjøpte en litt nyere Renault for noen år siden for 50k, og den også var gåen i toppen. Der har du definisjonen av galskap- Gjøre de samme feilene om og om igjen, uten å lære av dem. Haha. Fransk er og blir Fransk! Samme som med dama som snart skal ha seg en trygg og driftsikker bil til rundt 40 000 kr! Den kan gjerne være 13-14 år og ha gått over 200 000 km! Svigerfar (uten særlig bilpeiling)har selvsagt dradd fram diverse kjipe Corollaer fra rundt 2000 eller Golfer fra rundt 1996 (Ja den grusome Golf 3) men jeg har slått hardt i bordet med E39 520i/523i fra cirka 1997! Solide biler, bruker kanskje litt mye med de er driftsikkre og trygge for alderen! Jeg har lokka med varme i rattet, god plass til handleturer, Cruisecontroll og det faktum at den er grisefin å se på Heldigvis så har ho så bilpeiling at ho går for E39 Dama her er også på jakt etter bil, hun har sett på E39 og E46. Nå fant hun seg en ganske fin 320DT 2000 modell 136hk med 220k på telleren. Jeg er litt skeptisk til diesel som har gått langt og vil heller at hun skal skaffe seg E39 selv om den bruker litt mer
[space] Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Knut: Var du på konserten? Fett det gitarsoloklippet
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Hahaha Det ser jo så jækla dumt ut! Hver gang jeg ser noen sånn som har senka buksa skikkelig så klarer jeg ikke å la være å trekke på smilebåndet! Skjønner ikke hva som er så tøft med laaaang overkropp og korte små bein, kan jo til forveksling likne aliens Dama her er også på jakt etter bil, hun har sett på E39 og E46. Nå fant hun seg en ganske fin 320DT 2000 modell 136hk med 220k på telleren. Jeg er litt skeptisk til diesel som har gått langt og vil heller at hun skal skaffe seg E39 selv om den bruker litt mer Vi har også vært inne på E46 men ho vil jo gjerne ha litt motor (ca 320I) og da har vi erfart at dem blir så fryktlig mye dyrere å forsikre enn f eks en tilsvarende E39! 320d bør jo være en ok bil som sikkert er noe billigere å forsikre med den ligger ligger litt over budsjettet hos oss iallfall. Og du har grunn til å være skeptisk til 320d, har vært litt småplukk med dem oppigjennom! Turbo havari, svinghjul og dyser er tre stikkord som kan gå galt. Nei en E39 520I eller 523i er nok det beste, robuste og solide motorer som tåler høy kilometerstand Men det viktigste er at damene også kjører BMW
-Roger- Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Jeg tror nå ikke e39 er så mye bedre bil enn e46 rent teknisk og vedlikeholdsmessig! Sikkert ganske det samme. Og hvis det er noe forskjell vil jeg tro at delepriser er dyrere til e39 uten at jeg vet det. E46 er etter min erfaring veldig gode biler. Men jeg ville også valgt 320i fremfor 320d hvis det er biler som har gått et stykke...
knut_olestad Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 ":64jy12wg]Knut: Var du på konserten? Fett det gitarsoloklippet Var dessverre ikke det, var ikke plass til flere der inne Uff.. Uff.. Uff!!
Anbefalte innlegg