Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe og jeg er også hyggelig mot deg Fredrik... MEN! du snakker jo konstant om 0-100 tider og bruker utallige timer til å skrive om dem så ser virkelig ikke hva som var så nebbete med kommentaren min..

Spørsmålet er hva du vil oppnå med kommentaren. Den er ikke positivt ladet og den har ingen fornuftig sammenheng med mitt svar til deg. Ergo gjenstår bare muligheten for at du er et arrogant fjols... noe jeg også har saklig belegg for å mene at du er med tanke på din historie her inne og i div. andre fora.

Og de som ikke trodde på at jeg kunne tjene penger på løwern min... allerede fått bud på 3 doble av det jeg selv ga for den ;)

Da ville jeg ha solgt bilen på flekken hvis jeg var deg.

Skrevet

Noen som vet om en plass de selger/leier ut helium?

Skal på avskjed/bursdagsfest til ei venninne i helga, så tenkte det kunne vært gøy å møte opp med en tank helium! :D

Skrevet
Oh yes! Nå er det underholdning på chatten, klassiske wicky vs. Fredrik! Ikke at jeg støtter det, men lukter gnister =P

Kanskje, men denne gangen er jeg helt uskyldig... :P

Skrevet

I fjor kostet det 10900,- å forsikre Minien, etter justeringer koster det 8116,- Begynner å bli "greie" priser, 20 000 i kjørelengde og full kasko. Jeg har kommet meg opp i 70 prosent bonus! 8) Som 22 åring, ikkjeeee dååååårrrrrrrrrlig.

Skrevet
I fjor kostet det 10900,- å forsikre Minien, etter justeringer koster det 8116,- Begynner å bli "greie" priser, 20 000 i kjørelengde og full kasko. Jeg har kommet meg opp i 70 prosent bonus! 8) Som 22 åring, ikkjeeee dååååårrrrrrrrrlig.

5500,- med mine beskjedne 50% ;)

Skrevet

fjols kan du værra sjæl gammern!

over til noe annet, hvor får jeg tak i billige xenonpærer til sjuern?! Ene røyk istad...

og ja vurderer sterkt å selge...men så var det dette med "e500" da.. alltid ønsket meg en w124 med v8 motor... vurderer ut uken om jeg skal selge eller bruke penger på å pusse opp og beholde... Men har jo allerede en annen gammel c123 stående... kanskje bruke salgspenger fra Løwern til å putte 500 motor i coupeen min...

Skrevet

over til noe annet, hvor får jeg tak i billige xenonpærer til sjuern?! Ene røyk istad...

og ja vurderer sterkt å selge...men så var det dette med "e500" da.. alltid ønsket meg en w124 med v8 motor... vurderer ut uken om jeg skal selge eller bruke penger på å pusse opp og beholde... Men har jo allerede en annen gammel c123 stående... kanskje bruke salgspenger fra Løwern til å putte 500 motor i coupeen min...

Spørs litt på hvilken type du skal ha og kvalitet. Men ebay har gode priser + megalys.no har greit utvalg.

Skrevet

E30'n min koster faktisk ingenting lenger, eller... Rundt 2000 kroner! :lol:

Skrevet

E30'n min koster faktisk ingenting lenger, eller... Rundt 2000 kroner! :lol:

Ikke sykkelen min heller!

Skrevet

Så er vi evt. to gamle fjols... du er jo ikke helt ung lenger du heller selv om man skulle tro det... :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...