Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er svært uvanlig. Faren min ble forskrekket/overrasket over at jeg hadde kommet meg opp til 70 prosent bonus "allerede" og som han sa "dette hadde aldri skjedd i Gjensidige så fort".

Hahaha, Erebus... Går litt hardt ut nå! Uff a meg! :shock:

Skrevet

Skjer a Erebus? Hissig om dagen... :)

316: Ja, er på 70% 3. året tror jeg. Godt å vite at om det blir ulykke så har jeg fortsatt litt bonusbuffer igjen :)

Fish: Fette nais!

Skrevet

Altså, hvis man har for eksempel 70 % bonus og kjøper seg ny bil i tillegg så starter man på 50% bonus med litt enkle forhandlinger.

Det har hvertfall jeg gjort selv og i dag har jeg 2 bilforsikringer på 70% 3. året...

Og ja, det var lurt av dere og sitte bil på dere selv fra dere var 18. Jeg gjorde det samme.

Har en kompis som gjorde det enda smartere.

Satt bilen på foreldrene som fikk startbonus på kanskje 50% på den bilen og nå i senere tid har faren overført den forsikringen til kompisen min som da selvsagt automatisk har høy bonus første gang han forsikret bilen sin selv...

Skrevet
Altså, hvis man har for eksempel 70 % bonus og kjøper seg ny bil i tillegg så starter man på 50% bonus med litt enkle forhandlinger.

Det har hvertfall jeg gjort selv og i dag har jeg 2 bilforsikringer på 70% 3. året...

Og ja, det var lurt av dere og sitte bil på dere selv fra dere var 18. Jeg gjorde det samme.

Har en kompis som gjorde det enda smartere.

Satt bilen på foreldrene som fikk startbonus på kanskje 50% på den bilen og nå i senere tid har faren overført den forsikringen til kompisen min som da selvsagt automatisk har høy bonus første gang han forsikret bilen sin selv...

Kan ikke føre over lenger nå vel?

Skrevet

Noen flere som har slike? Kanskje vi kan møtes for ett slag Yatzy?

5rzrqdpgkm32shn9s3e9.jpg

(Thanks Nytern, kjapt levert og de var jo kule. :-) )

Skrevet
Dette klippet fortjener en repost... kul musikk også... :)

Her er og et klipp som er litt kult! :)

Hoppet er fra Hårstadnebba som ligger like ved Sunndalsøra. Jeg har jobbet der i 2 år, og det er litt kult å tenke på. ;)

Ikke fullt så ekstremt som den du posta, med wingsuite og den lowpassen, men rimelig heftig uansett! :D Jeg fikk skikkelig sug i magen når jeg så den første gangen! :)

Kul musikk her og foressten! ;)

Infected Mushr00m - Heavyweight 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...