Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da ligger leiligheten vår i Oslo ute for salg på finn :) Huskjøp next! Gleder meg til å få egen garasje :D

Lykke til :) Blitt noe mer med det huset du linket til meg? Bare å si ifra om du trenger noe hjelp i forbindelse med flyttingen da :) Så lenge jeg har tid, så kan jeg godt hjelpe til.

Skrevet

noekult: Er det nokke som går for tida?`Her er ho eg drive med om dagen, blir også fjerna i løpet av dagen :P

Skrevet
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10031653

Får man fyr på diesel med en lighter da, sånn uten videre?

Diesel er ikke som bensin, snarere tvert imot.. I fri luft går det ikke ann å tenne på hverken diesel eller parafin..

Parafin får du fyr på om du véter noe med parafinen og lar det trekke litt inn før du fyrer på.

Jeg har hvertfall aldri klart det!

Skrevet

Ikkje braaaa. Eller egentlig var det veldig bra.. Men hvorfor er det nesten alltid sånn at disse flotte damene man såvidt rekker å "holde på" litt med forsvinner sånn plutselig? :P

Skrevet
Ikkje braaaa. Eller egentlig var det veldig bra.. Men hvorfor er det nesten alltid sånn at disse flotte damene man såvidt rekker å "holde på" litt med forsvinner sånn plutselig? :P

Man må stadig imponere med talenter, matlagningstalenter, gullklokker, smykker, røde og hvite roser, selvskrevne kort, hjertebamser osv. Du må stadig overraske! :)

Feks. kan du jo servere dette når du ber hun på middag?

Rakfisken ligger klar på kjøkkenet her nå til å deles :)

390868_10150970106190341_801705340_22015952_1345586517_n.jpg

Skrevet

Eg er glad eg ikkje er i nokke fast forhold, dette er berre pulings og stikk opplegg, har nesten aldri ført ein samtale med ho :P

Skrevet

Tøm og røm går jo det også..

Fredrik: Ja, vet jenter liker å bli overrasket, men hvis en jente bare orker å være sammen med en fordi man overrasker, da er det ikke noe forhold ass.. :)

Skrevet
Fytti... Har overgått meg selv med damer denne gangen. Deiligste jenta jeg har sett på lenge og hu ber meg ut på date :D Sykeste... Slikt gjør noe med humøret... Hun liker ikke at bilder av henne ligger på nett, da, så jeg fjerner det ila. dagen... Enn så lenge, her er hu... :)

jeg smitta deg med hvit-dame-syndromet :P

Skrevet
Da ligger leiligheten vår i Oslo ute for salg på finn :) Huskjøp next! Gleder meg til å få egen garasje :D

Lykke til :) Blitt noe mer med det huset du linket til meg? Bare å si ifra om du trenger noe hjelp i forbindelse med flyttingen da :) Så lenge jeg har tid, så kan jeg godt hjelpe til.

Takker :) Vi skal legge inn bud på det så fort vi har fått solgt leiligheten. Noe som kan vise seg å gå fort, da den ble lagt ut i dag med visning neste torsdag og megler ringte i sta og sa at noen ville på privat visning på mandag :P Greit å bo like ved BI, mange guttunger med rike foreldre som får leilighet av mor og far ;)

Skal si ifra hvis vi sliter jeg vettu! Vi har mange hjelpende hender, men mye som skal flyttes! :)

Skrevet
Ikke værst! :)

Takk :D

Det så alldeles ikke feil ut Noekult ;) Lykke til :)

Takk, for nå se om jeg kan få henne til å smile og le (hurra for rim). Virker som ei som er litt vanskelig å skjønne seg på - men man orker litt ekstra mas og knot for de litt ekstra fine :P

noekult: Er det nokke som går for tida?`Her er ho eg drive med om dagen, blir også fjerna i løpet av dagen :P

http://images.bimmers.no/files/71c0huo75zkrhj9cxwj1.jpg

Not bad :)

Eg er glad eg ikkje er i nokke fast forhold, dette er berre pulings og stikk opplegg, har nesten aldri ført ein samtale med ho :P

Hehe, har gått i mye av de samme de siste fem åra...

Azeton: Vet ikke hva du legger i kvalitet... Men har opplevd mye rart i det siste... Mange skada damer og mange bra... :P

Skrevet

Hehe! Bare vent til hu tar av seg sminka og parykken :wink:

Er absolutt gøy å "kødde" litt rundt når man er singel! Fordelene er jo at man kan gjøre som man vil og ta med seg hjem hvem man vil, savner det nesten litt :wink:

Er fornøyd med å ikke være singel jeg! Fordelen med det er jo også mange uten at jeg skal komme nærmere inn på det :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...