Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. Ja, 3D pr. dags dato er ikke for alle! Men som heavy filmentusiast, kan jeg ikke dy meg. Har ikke mer enn 3-4 3D filmer, men har det fordi jeg kan. Var vel mest for å se om det var noe. Fikk prøvd litt på PS3 spill også, men jeg fortsetter nok med spillingen uten briller!

Vi bikket 800 filmer hinn dagen. Kan legge ut et bilde av noen av dem. Man merker ihvertfall kjapt hvilke tver man liker og ikke liker med denne hobbyen. :D

filmer.jpg

Men BMW er fortsatt hobbyen som koster mest! Haha..

Skrevet

Har prøvd det på et skytespill (som jeg ikke husker hva het, til X360)... Det var gøy i ca. en halvtime, etter det blir man litt sliten i huet av det...

Har lyst til å prøve GT5 i 3D med ratt/pedalsett og kvalitetssurround.

Skrevet
Har prøvd det på et skytespill (som jeg ikke husker hva het, til X360)... Det var gøy i ca. en halvtime, etter det blir man litt sliten i huet av det...

Det kunne jeg og tenkt meg til, bare med Forza 4, siden GT5 er så forferdelig dårlig. :mrgreen:

Skrevet

11 grader her nå! Vinterdekka blir stadig liggende på garasjeloftet ser det ut som!

En bekjent skrev på Facebook at de har 13 grader i Los Angeles, to grader mer enn i Arendal :wink:

Skrevet

Det kunne jeg og tenkt meg til, bare med Forza 4, siden GT5 er så forferdelig dårlig. :mrgreen:

Jeg skal flytte snart og bilen trenger kjærlighet i form av deler... Så jeg har ikke penger å bruke på spill (Forza 4) nå... Jeg skal ikke si meg enig i at GT5 er kjedelig, fordi jeg har hatt det vanvittig gøy med Scuderia som ble trimmet til 700 hk :) Men i lengden er jeg skuffet... Både pga. utvalget (så mye jalla som ingen bortsett fra en håndfull japanere blir glad av) og pga. tullet med at noe er standardbil mens annet er premiumbil og knotete meny/lakkeringopplegg og slikt bullshit... Så jeg vil tørre å påstå at stafettpinnen begynner å nærme seg Forza-serien som ny underholdningsfavoritt. Er også stor fan av Dirt-serien, syns morofaktoren er ganske rå der :) Morofaktor: 1. Forza 2. Dirt 3. GT5

Elsker at utvalget av BMW-M biler er stort i Forza. GT5-gutta har brukt for mye tid på å perfeksjonere ting de aller fleste ikke legger merke til, og slurvet på ting som folk forventet skulle være plettfrie.

Skrevet

Hahaha, nå ringte moren til fadderungen min. Han har faktisk bestemet det, at hvis han skulle være med på å lage julekort, så skulle han ligge på panseret på E30`n i nissedrakt. Hverken mer eller mindre. Om han ikke fikk det, så ville han ikke være med på å lage julekort :lol: :lol: Her føler jeg at jeg har gjort en del riktig i min rolle som fadder ;)

Så da ligger det an til Nisse-shoot med E30`n til uka :mrgreen:

Skrevet
Hahaha, nå ringte moren til fadderungen min. Han har faktisk bestemet det, at hvis han skulle være med på å lage julekort, så skulle han ligge på panseret på E30`n i nissedrakt. Hverken mer eller mindre. Om han ikke fikk det, så ville han ikke være med på å lage julekort :lol: :lol: Her føler jeg at jeg har gjort en del riktig i min rolle som fadder ;)

Så da ligger det an til Nisse-shoot med E30`n til uka :mrgreen:

hahahahahahah :applause:

Skrevet
ligger vell da oppå rustpanseret? ikke det fine vell :shock: ?

Ess, det blir ikke så mange riper som folk skal ha det til.. Det som er ille er beltespenner, glidelås, knapper og slike metalltinger på buksa. Ei nissedrakt har forsåvidt ingen av delene, kanskje ei beltespenne, men denne passer de nok på ikke kommer på panseret :)

Blir morsomt Jørgen :D

Skrevet

Han skal få ligge på det røde panseret, selvfølgelig ;) Ullgenser og ullbukse kan da ikke gjøre all verden..:) Skal være forsiktig ja ;)

Ja, dette blir skøy :D

Skrevet
Han skal få ligge på det røde panseret, selvfølgelig ;) Ullgenser og ullbukse kan da ikke gjøre all verden..:) Skal være forsiktig ja ;)

Ja, dette blir skøy :D

så lenge metallet ikke gir, og at det ikke kommer sånn liten rund bulk ut av det så! Må spre vekta si og ikke legge mye press på et punkt alene, typisk forårsaket av en albue som støtter hode mens man ligger sidelengs :)

Skrevet
11 grader her nå! Vinterdekka blir stadig liggende på garasjeloftet ser det ut som!

En bekjent skrev på Facebook at de har 13 grader i Los Angeles, to grader mer enn i Arendal :wink:

I Skien er det 6 grader.

I Denver, Colorado er det 7 grader :wink:

Like meningsløst. Verden er som den er.

Skrevet
" Dette strider mot forsvarets egne prosedyrer for gjennomføring av øvelser under forstegangstjenesten." dette stemmer rett og slett ikke. Så tror ikke det gagner så mange å fortsette diskusjonen (dette utsagnet stammer fra at det ikke står spesifisert at jenter og gutter skal vaske seg nakne sammen, men de skal like fult svømme nakne sammen. Når det er sagt så vil ingen kreve dette senere ,meg bekjent, forskjellen er tørre klær eller ikke, og i kaldt klima kan det bety ganske mye, at en soldat ikke greier å skjønne dette selv er ikke uvanlig, akkruat som den ikke "skjønner" at en må spise selv om en er sliten) Fremdeles imponerende at du kan være så bastant, og ikke minst ignorant, mot en arbeidsgruppe du åpenbart ikke har mye erfarning med.

Som du selv sier, tror det er best vi avslutter, mens diskusjonen fortsatt er god :) Vil også poengtere at verken jeg, eller andre normale mennesker, synes at mobbing er greit.

Samtlige norske medier, forsvarstopper ledere og avis-synsere støtter opp om mitt og fredriks syn. Er det ikke litt betenkelig at "alle andre" er så blåste i hodet? Kan du rote frem noen fremtredende norske offiserer eller samfunnsdebattanter som mener dette er helt normalt?

Du står alene her TRF.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...