S.Hafsmo Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Er det ikke 1250,- til 1300,- for en hel "piggdekksesong" ?Edit: under 3,5tonn: 30 pr. dag, 400 pr. måned, 1200 for hel sesong Over 3,5tonn: 60 pr. dag, 800 pr. måned, 2400 for hel sesong. Dette var for ifjor, men tror det er det samme i år. Har ikke lest noe annet i aviser hvertfall. Hmm. Dyrere enn jeg trodde. Det er jo et helt piggdekk. Godt det betales pr måned da, så slipper jeg kanskje når jeg er på sjøen. En annen ting. Hvorfor skal de absolutt revolusjonere Egypt hver gang jeg skal reise hjem? Hvis hjemreisen min blir utsatt pga de tullingene der blir jeg irritert..
evi Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Har litt for lite å fikle med om dagen. Vil egentlig skru litt bil føler jeg. Noen tips til små koseprosjekter jeg kan gjøre med e34'n?
knut_olestad Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Hmm, lurer på hvorfor ordføreren har ringt meg? Får vel finne ringe å høre. Edit: Han hadde visst ringt feil Jeg som håpa på ei fet stilling i kommunen nå
VegarVS Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 jah, håper det går i boks.. 62 kvm. Så gøy da! Hvor ligger denne da? froland, rett før kirka
flonoen Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Er det ikke 1250,- til 1300,- for en hel "piggdekksesong" ?Edit: under 3,5tonn: 30 pr. dag, 400 pr. måned, 1200 for hel sesong Over 3,5tonn: 60 pr. dag, 800 pr. måned, 2400 for hel sesong. Dette var for ifjor, men tror det er det samme i år. Har ikke lest noe annet i aviser hvertfall. Hmm. Dyrere enn jeg trodde. Det er jo et helt piggdekk. Godt det betales pr måned da, så slipper jeg kanskje når jeg er på sjøen. En annen ting. Hvorfor skal de absolutt revolusjonere Egypt hver gang jeg skal reise hjem? Hvis hjemreisen min blir utsatt pga de tullingene der blir jeg irritert.. Har slikt piggdekkgebyr her i Bergen også. Bodde nærmere sentrum i fjor, og kjørte tidlig på vinteren med far min sin bil, så kjøpte brikke til den. Kjøpte meg ny bil med piggdekk, men gadd ikke legge ut nye 1200 for oblat, så droppa det. Kjørte skjeldent inn i sentrum uansett. Endte opp med at jeg fikk parkeringsbot+piggdekkbot utenfor huset mitt, da jeg parkerte i et kryss i 15-20 minutter bare for å pakke kofferten før jeg skulle ut og reise :/ Så den sesongen kosta meg 1700 kroner i piggdekkutgifter. I år gir jeg faen, bilen står i garasje, kjører skjeldent/aldri innom sentrum.
Jordfræsar Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Er så fantastisk komisk hele saken Hva får du når du blander sement, mineralolje og et middel for å tette dekk (kalt «Fix-a-Flat tire») på sprayboks inn i en kvinnes rumpe for å forstørre den. Jo sannsynligvis dette! http://www.dagbladet.no/2011/11/20/nyhe ... /19091851/ Når ble dette fint?
wicky124 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 kvinne å kvinne...vedkommende på bildet er jo mann...
Jordfræsar Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 kvinne å kvinne...vedkommende på bildet er jo mann... Les igjen... sannsynligvis dette, som i noe ala dette, selv om dette er bildet er av en mann, blir det vel noe av det samme på ei kjærring også! Og jeg skrev; "inn i en kvinnes rumpe for å forstørre den..." så kan du ende opp slik som på bildet! Greit nå eller kjærring?
wicky124 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 kvinne å kvinne...vedkommende på bildet er jo mann... Les igjen... sannsynligvis dette, som i noe ala dette, selv om dette er bildet er av en mann, blir det vel noe av det samme på ei kjærring også! Og jeg skrev; "inn i en kvinnes rumpe for å forstørre den..." så kan du ende opp slik som på bildet! Greit nå eller kjærring? mannsen?
Marius2002 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Ja, nå må jeg betale piggavgift. Noen som vet hvor mye denne er på? Piggdekkavgiften i Trondheim ble fjernet forrige sesong. Er den kommet tilbake igjen?
knut_olestad Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Visste ikke den var fjernet, han kompisen min, altså han andre, har ikke hatt bil siste året, så det har ikke vært klaging på avgifta for hans del som vanlig Edit: http://www.trondheim.kommune.no/piggfritt Du har så aldeles rett, ingen avgift i Trondheim.
S.Hafsmo Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Visste ikke den var fjernet, han kompisen min, altså han andre, har ikke hatt bil siste året, så det har ikke vært klaging på avgifta for hans del som vanlig Edit: http://www.trondheim.kommune.no/piggfritt Du har så aldeles rett, ingen avgift i Trondheim. Halleluja!
noekult Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 I helvete... Håper den er fjerna i Oslo og! Grrr... Jeg fikk jo med så å si nytt sett med piggfrie Nokia som jeg veldig gjerne har lyst til å beholde pga. bakhjulstrekket... Gidder ikke å betale avgift ass, får heller lære hvis jeg får bot (veldig voksent, jeg vet, men jeg misliker ordningen så sterkt)
Anbefalte innlegg