Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor er det galt at de riker fronter slike viktige ting? Vi normale dødelige har ikke råd til det. Synes det er greit at de går foran med et godt eksempel jeg. Jeg gidder ikke å irritere meg over hans kvalme glis.

Har ikke noe imot det, blir bare litt feil med de bilene han selv kjører! Liker bedre far og sønn Høgli jeg som kjører ny Rolls cabriolet, Mayback 62 og Koenigsegg CCXR, de bryr seg ikke om å fronte miljøbevegelsen!

Skrevet
Den ene fisket i akvariet svømmer nå oppned for å spise på undersiden av bladene, haha artig syn! Er en slik fisk: http://3.bp.blogspot.com/-iDLMSHgZoSs/T ... s%2B02.jpg

Noen der ute med et akvarium? :)

Haha jeg har akkurat sånn fisk :D Har 6 sånne og 6 gule greier + 3 gullfisker i et 63 liter akvarium :P

Var litt spontankjøp fordi det er dødskult å se på 8)

Ja, Corydoras er sykt fete! De er raske, smidige, sosiale og morsomme å se dem ''utforske sandbunnen med munnen'' ^^har 6 corydoras , 3 store og 3 medium. Har 10 guppy og =P og de fleste guppyene er gravide :P

Skrevet
Den ene fisket i akvariet svømmer nå oppned for å spise på undersiden av bladene, haha artig syn! Er en slik fisk: http://3.bp.blogspot.com/-iDLMSHgZoSs/T ... s%2B02.jpg

Vi har et 180l. Hadde cichlider før men de var litt agressive.

Nå er det selskapsakvarie med en god blanding. 2 Kakadueciklider, noen siamesere, praktbotier, corydoras, platy, kobbertetra og vår kjære gibbiceps.

Fant et bilde etter bytte av fisk. Litt mer igjengrodd med planter nå.

DSC_0303.jpg

Mest damen som styrer på med det, men koselig med fisker.

Apropo, tror det blir et kjappt vannbytte nå.

Skrevet

Vi har et 180l. Hadde cichlider før men de var litt agressive.

Nå er det selskapsakvarie med en god blanding. 2 Kakadueciklider, noen siamesere, praktbotier, corydoras, platy, kobbertetra og vår kjære gibbiceps.

Fant et bilde etter bytte av fisk. Litt mer igjengrodd med planter nå.

DSC_0303.jpg

Mest damen som styrer på med det, men koselig med fisker.

Apropo, tror det blir et kjappt vannbytte nå.

ahh jeg har mitt første akvarium nå på 60-62 Liter. Har nettopp skifta vann og rensa sanden og rensa pumpa. Hater vaskejobben , men deilig når den er ferdig.

En dag vil jeg ha et 3-400 liters akvarium! Meget fint det du hadde! =D

Skrevet

Ja, litt styr med det. Men ikke så gale. Bytter 1/3 annen hver uke og renser filter 1 gang i mnd.

Er ikke like opptatt med å styre i det etter hunden kom i hus. Men olof (gibbiceps) skal jeg ha så lenge det lar seg gjøre så da må det kanskje bli større kar etterhvert. Kan bli 45cm. :P

Skrevet

kompis av meg er opptatt av fisk og slik.. han har vel 2x 375L med fisk et "lite" 180L i stua med fiks og en 120L med 2 skilpadder i :) husker når han skulle flytte hjemmefra og jeg var med og flytta de akvariumene :/ faen meg tunge greier med sanda i :P han driver vel smått med avling av en slags fisk for en lokal butikk her i hamar og men husker ikke hvilket slag det er :(

Skrevet
Wow, må si jeg liker akvariet ditt :applause:

..Lykke til med kjapt vannbytte foresten hehe :lol:

Har ikke fulgt så mye med i siste her, men har du mistet lappen eller Zibiri?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...