Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Thundercunt: Jeg blir glad når jeg leser sånt :)

Kjekt å høre! Blir litt balanse fra artikkelen kanskje. :D

Det der var bare utrolig godt gjort! Det er sånn alle burde være! Du har ihvertfall et godt hjerte! :applause:

Og den ungen husker deg enda :wink: det kan jeg vedde på!

Skrevet

Og det kommer faktisk fra deg! Wicky har skjerpet seg og er mer seriøs i innleggene sine, det skal du ha Waqas! :D

Når... hvor?... :?

Synes nå han har hold en fin linje her i dag iallfall! :) Den værste er jo Erebus for tiden!

Skrevet
Og resten av året er jo du stadig en solid kandidat ;)

Dere skjønner?

Synes vi alle skal prøve å være så seriøse som mulig, greit nok at dette her er en tulletråd men det har tendenser til å skli ut i andre tråder! Og det gjelder selvsagt meg selv også, synes ikke vi skal synke til ett så lavt nivå som visse andre forumer rundt om :)

Blir Bimmers for useriøst så kommer vi til å miste mange medlemmer med god kompetanse og da vil forumets populæritet synke drastisk, og det er i allfall ikke noe jeg vil!

Skrevet

Dere skjønner?

Synes vi alle skal prøve å være så seriøse som mulig, greit nok at dette her er en tulletråd men det har tendenser til å skli ut i andre tråder! Og det gjelder selvsagt meg selv også, synes ikke vi skal synke til ett så lavt nivå som visse andre forumer rundt om :)

Blir Bimmers for useriøst så kommer vi til å miste mange medlemmer med god kompetanse og da vil forumets populæritet synke drastisk, og det er i allfall ikke noe jeg vil!

+1!!

Skrevet

Og det kommer faktisk fra deg! Wicky har skjerpet seg og er mer seriøs i innleggene sine, det skal du ha Waqas! :D

Når... hvor?... :?

Synes nå han har hold en fin linje her i dag iallfall! :) Den værste er jo Erebus for tiden!

Javel... Waqas har iallefall mottat en irettesettelse fra sjefen selv (Gunnar) idag og jeg tror bestemt ikke at han helt skjønner (eller vil skjønne) hvorfor.

Skrevet

Dere skjønner?

Ja, men det der er en hårfin balansegang. Folk flest har nok med å forholde seg så seriøst som mulig i jobb-sammenheng, og kommer hit for å slappe av. Mer enn ett forum har avgått med døden fordi det har utviklet seg til å bli et rent teknisk forum med mye "gjennomtrekk". Det er tulletrådene som ironisk nok holder et forum i live.

Når det er sagt er jeg selvfølgelig enig i at man skal etterstrebe seriøsitet i å behandle andre brukere med respekt, samtidig er humor og ironi noe som ikke alltid er like lett å overføre på nettet - og da dukker det opp en og annen misforståelse.

Du er vel ikke forumets mest lune bruker du heller, man kan vel knapt hente seg et glass vann uten at du hisser deg opp til å nesten komme på hjembesøk, hehe. Når det er sagt synes jeg mye av det du skriver er artig å lese om, og du virker som en oppegående type. Det er mange forskjellige personligheter ute å går her på forumet - som på alle andre livsområder - og det må vi være tolerante med. Mangfold er bra 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...