Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan litt om søknad om godkjenning av ombygninger osv? Hvis man får godkjent, hvor lang tid har man på å gjøre ombygningen og få den kontrollert? Siden man får E46 touring godkjent med S54B32 med 343 hk, så bør det jo være mulig å få godkjent med M54B30 og kompressor med en effekt som ikke er over 343 hk?

Skrevet
Nå selger de en pizza på spar til 19,90 med en mnd abb på Viaplay, er det god butikk eller?! :D Kjøpe 10 stk da, så har man abbonement et år? :shock:

Er garantert sikkert noe innenfor en hvis periode eller some shit :P

Men uansett en god deal!

Skrevet
Ja.. Den handelen gikk jo bra. Kjørte nordover i ca. En halvtime før batterilampa kom på. Så her står jeg. Strømløs. Noen som vet hvordan man slår av den jævla webastoen som av en eller annen grunn starter hele tiden?

bc941714-8d5a-7c90.jpg

Skal være en sikring på den, sjekk i boka. Kan evt google det for deg. Den starter normalt når det er lavere en +5/6 grader.

Det er sikkert en sikring et sted ja. Får se på det litt senere. Skal vel ikke starte når bilen står med tenning av og alarm på?

Prøvde å kjøpe bil ja. 99' 750i. Dessverre kom jeg meg bare en halvtime nordover før ladingen tok kvelden, så nå står på et verksted på selgers regning, oh jeg er på vei hjem med fly.. :( intet mindre enn min femte flytur i dag.

Søren klype så surt det er å reise hjem tomhendt. Blir vel nytt forsøk på henting etter helga.

Edit:

Takker Wicky! ;)

Skrevet

Prøvde å kjøpe bil ja. 99' 750i. Dessverre kom jeg meg bare en halvtime nordover før ladingen tok kvelden, så nå står på et verksted på selgers regning, oh jeg er på vei hjem med fly.. :( intet mindre enn min femte flytur i dag.

Søren klype så surt det er å reise hjem tomhendt. Blir vel nytt forsøk på henting etter helga.

En liten strek i regningen, men den som venter på noe godt... osv. Grattis... E38 750i er i min verden en av de aller fineste BMW´ene... 8)

Skrevet

Det er sikkert en sikring et sted ja. Får se på det litt senere. Skal vel ikke starte når bilen står med tenning av og alarm på?

Edit:

Takker Wicky! ;)

Har opplevd at e39en min starta webastoen når det var lite strøm på batteriet, det vil nok fungere normalt når ladinga er fikset. Hvis du skulle oppleve det igjen, kan du nappe ut sikringen for "standheizung".

Skrevet

Ler så jeg griner ! :lol: Spørs om ikke det er noen som har klart og sette ord på alle de tragiske rosabloggerne som (faktisk tjener penger på det) holder på akkurat slik :lol:

Skrevet

Huff, måtte stoppe vedsiden av veien idag med nødlys..trodde bilen hadde kokt over og lekt olje, så ringte en kompis og han fikk heldigvis taua meg hjem.

Hater å stå i full kø rett før kl 16, alle stirrer på deg :P

På veien hjem spurte han om jeg hadde noe verktøy hjemme, og siden han har mer så taua han den like så greit til han. Jeg fikk lånt meg bil av en annen kompis for å dra på jobb, og når jeg var ferdig og skulle til han første for å ordne på bilen min, så hadde han allerede ordna den! Det var bare "vannpumpe havari". Noen venner er gode å ha! Utrolig takknemlig for begge to! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...