Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer jo selvsagt an på hvordan de brukes og hvor nøye man er med vedlikehold, olje osv det.

Ser man på denne her f.eks: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31476115

Veldig lav km-stand, men i mine øyne uaktuell da jeg lette etter ordentlig E46. Ikke shadowline, ikke m-tech, helt feil lister, ikke chromeringer i instrumentet, automat og ikke 16:9 navi. Jeg skulle ha absolutt den riktige komboen, vet at alle disse tingene er mulig å bytte til selv, men på en så dyr bil er det greit at det meste er på plass fra før :)

Dette her synes jeg ser ut som et bra kjøp: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31553930

Vet om en 330xiat som er Oxfordgreen 2 som holder til rett borti her faktisk, han fulgte etter meg en gang husker jeg, men adressen i annonsen er feil..

Edit: Når jeg tenker meg om, er vel 99% sikker på at det var det reg.nr ja, så denne vet jeg hvor holdt til. Var visst mye heftelser på den da jeg sjekket :P

Får vel ringe han en dag å slå av en prat :D

Skrevet

Fin den fræsern, men feil ratt, automat, diesel (184 og ikke 204 i tillegg) samt firehjulstrekk drar ned for min del :P Men er nok en dritgod bil som en normal bruksbil som skal gjøre det de fleste bruker en bil til. Er ikke alle som har bil som kunst :P

Værste var at sånn satt jeg gjennom hele mobile.de og lette etter feil på biler som gjorde dem uaktuelle. :P

Skrevet

Rå den bilen som Yngve har bygget Liffi :) Selv skulle jeg hatt mye mer enn det for min :P Men er vel derfor jeg ikke gidder å selge heller, for jeg får ikke det jeg vil tror jeg :) Synd den ikke er facelift og har 16:9, men en dynavin gjør mye :) Blir fint i 2012 og senere når han får bygget faceliftutgaven med skikkelig maskineri :D Men igjen er en ombygning uansett noe annet enn originalt, vil jo aldri få det samme, selv om det er godkjent.

Skrevet

Sikkla litt på den en stund nå ;) Så, fristelsen å selge 540`n å kjøpe noe slikt er tillstedet...

Fått noen PM siste tiden nå av folk som vill kjøpe 540`n! Senest i stad, kunne hente i morgen for 70k men takket pent nei ;)

Skrevet
Sikkla litt på den en stund nå ;) Så, fristelsen å selge 540`n å kjøpe noe slikt er tillstedet...

Fått noen PM siste tiden nå av folk som vill kjøpe 540`n! Senest i stad, kunne hente i morgen for 70k men takket pent nei ;)

Er 540 til salgs? Interessert i 530d?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...