noekult Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Savner min gamle Mk1 Golf jeg. Den hadde også BBS-hjul og 120.000-ish på tellern
[space] Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 ":2gtxzhdx]Er det noen som har peiling på om en casette-aux adapter fungerer? Det fungerer bra det. Brukte det i e46en. Ikke forvent high end lyd, men det fungerer helt greit Kjøpte du en dyr en eller ebayvare til 50 kroner? Da får jeg jo brukt den tidsriktige flotte kasettspilleren i E30'n. Det er bra!!! Jeg kjøpte en på clas eller biltema. Funka helt greit! De er vel såpass billige at det er verdt å teste.
316 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Kvasi! Du kunne jo bare lånt av meg mens jeg er på jobb !
Erebus Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Haha, det der skuddsikre-ruter tullet. Er den ikke pansra, er det 0.001% sjanse for at det er skuddsikre ruter i den. Er bare doble... Neste gang jeg ser en sånn annonse, skal jeg si at jeg kjøper bilen om de sitter i førersetet mens jeg retter et salonggeværskudd mot huet deres og trekker av En liten og puslete 22. bør den jo minst tåle
316 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Sweet den eneren der Noekult! Skulle du aldri solgt. Jeg spurte deg for en stund siden, men så ikke om jeg fikk noe svar da sidene renner på ganske fort her. Ble det noe av nettbutikken din?
Larsinnj Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Vått borti sentrum i dag Småvått i sentrumen her og! Kjedelige greier.
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Haha, søkke, bra vannstand! Skal bli skøy og se springfloa i kveld/natt.. Flo 23.05, så da er det bare og komme seg ut.. Har virkelig braket løst her nå i alle fall.. E30`n er i garasjen, E30 nr2 står foran garasjen, mens E91`n står lunt nedefor huset.. Har en tendens til og blåse ned trær her, så vil ha de utenfor rekkevidde
Jordfræsar Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.7886657Herregud..... Kunne like godt skrevet "Mongis mister jobben" Forkastelig overskrift spør du meg.... Hmm
Kvasi Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Kvasi! Du kunne jo bare lånt av meg mens jeg er på jobb ! Ja ikkesant. Kunne lånt av flere men tenkte at en sånn trappebor er greit å ha, men det var de utsolgt for så impulskjøpte hullsaga i stedet. Det angrer jeg litt på kan man si.. Vært å snakka med en sjefskar der som tok bilde og sendte det videre i systemet, og jeg gir meg ikke før skaden på bilen er reparert/erstattet.
Kvasi Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Haha, søkke, bra vannstand! Skal bli skøy og se springfloa i kveld/natt.. Flo 23.05, så da er det bare og komme seg ut.. Har virkelig braket løst her nå i alle fall.. E30`n er i garasjen, E30 nr2 står foran garasjen, mens E91`n står lunt nedefor huset.. Har en tendens til og blåse ned trær her, så vil ha de utenfor rekkevidde Ja gjett om jeg er ute med kamera i 12tiden i kveld når det er flo her. 30 m/s vind, høljeregn og 1.2 meter høyere vannstand må jo bli en bra kombinasjon
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Er oppe i 25m/s her nå i kasta.. Men d øker på.. Jess, var nede ved 12 tiden i dag, og bare da var det nesten en meter høyere enn til vanlig... Så i kveld blir d nok å følge med på ja
wicky124 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Savner min gamle Mk1 Golf jeg. Den hadde også BBS-hjul og 120.000-ish på tellern Savner til tider einsern min også... hvit,gt styling og helt rustfri... men når jeg satt i den med en kompis og begge hadde på vinterjakker så ble det litt vel lite plass i den... Derfor var caben litt mer artig... men for jentete...så den ble også solgt...
Anbefalte innlegg