wicky124 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 hadde iallefall råd til å kjøpe det imotsetning til deg erebus.
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Jeg skjønner meg ikke på deg Erebus! Noen ganger er du veldig seriøs og ordentlig mens andre ganger sånn som nå så er du komplett idiot! Hvorfor må du oppføre deg så barnslig og umodent, er bare så irriterende for oss andre her på forumet. Kjeder du deg så ille så synes jeg du skal ta det ut andre steder enn her. Eller må det gå så langt at moderatorene må ta deg i nakken!
noekult Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Jeg skjønner meg ikke på deg Erebus! Noen ganger er du veldig seriøs og ordentlig mens andre ganger sånn som nå så er du komplett idiot! Hvorfor må du oppføre deg så barnslig og umodent, er bare så irriterende for oss andre her på forumet. Kjeder du deg så ille så synes jeg du skal ta det ut andre steder enn her. Eller må det gå så langt at moderatorene må ta deg i nakken! Du har noe fornuftig å komme med av og til :
Fredrik Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 .....Du har noe fornuftig å komme med av og til Gjelder ikke det for de fleste av oss her inne. Selv Waqas skriver jo faktisk fornuftige ting av og til...
noekult Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 .....Du har noe fornuftig å komme med av og til Gjelder ikke det for de fleste av oss her inne. Selv Waqas skriver jo faktisk fornuftige ting av og til... Men det er ikke nødvendig å nevne Waqas hele tiden, spesielt mtp på at det fyrer opp så lett mellom dere to... La det ligge og nyt helgen
Fredrik Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Men det er ikke nødvendig å nevne Waqas hele tiden, spesielt mtp på at det fyrer opp så lett mellom dere to... La det ligge og nyt helgen Det er vel ikke så merkelig at spesielt jeg holder øye med situasjonen (i likhet med flere moderatorer og Gunnar)... og jeg er faktisk glad for at han (for the time being) har skjerpet seg. Jeg skal ikke være den som ødelegger denne positive trenden. Denne gangen gikk imidlertid Erebus over streken... så rett skal være rett... han fikk dermed en advarsel for dårlig oppførsel.
Thundercoil Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hvilken bmw hadde dere kjøpt med et budsjett på 60k, mens planen var E60 og banken sa 'nei'? Det er min far som skal ha ny bil. Han har kjørt rundt i en pill-råtten 96 A6 Avant 2.0. Prøver å hjelpe ham med å finne noe greit. Han hadde planer om å importere en E60 530d de siste 4 årene, men det gikk ikke helt som forventet. Hehe. E30 og E34 vet jeg er uaktuelt.
Azeton Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Men det er ikke nødvendig å nevne Waqas hele tiden, spesielt mtp på at det fyrer opp så lett mellom dere to... La det ligge og nyt helgen Det er vel ikke så merkelig at spesielt jeg holder øye med situasjonen (i likhet med flere moderatorer og Gunnar)... og jeg er faktisk glad for at han (for the time being) har skjerpet seg. Jeg skal ikke være den som ødelegger denne positive trenden. Denne gangen gikk imidlertid Erebus over streken... så rett skal være rett... han fikk dermed en advarsel for dårlig oppførsel. Du er ikke veldig mye bedre til tider Forstår at folk tar en liten frekk en av og til. Men enkelte orker faktisk og ta seg bryet og skrive 900 sider om hva som gjør han andre mindre voksen og barnslig. Det gjelder flere her
Azeton Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hvilken bmw hadde dere kjøpt med et budsjett på 60k, mens planen var E60 og banken sa 'nei'?Det er min far som skal ha ny bil. Han har kjørt rundt i en pill-råtten 96 A6 Avant 2.0. Prøver å hjelpe ham med å finne noe greit. Han hadde planer om å importere en E60 530d de siste 4 årene, men det gikk ikke helt som forventet. Hehe. E30 og E34 vet jeg er uaktuelt. E39 523/528 Preface er i den katergorien. Ellers har man E46.
Skaar Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hadde nok satset på e39 ja, ligger lavt i pris for tiden. Får en fornuftig bil for 60k.
Fredrik Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Du er ikke veldig mye bedre til tider Utfordringen med Waqas har vært at han hadde en lei tendens til å dra andre med seg i dragsuget når han gikk over streken... enten direkte i en krangel eller indirekte ved å skylde på at andre ikke var bedre enn ham selv (implisitt at dermed var det ok at han skrev som han gjorde). Jeg har beklaget overfor forumet at jeg til slutt ikke klarte å ignorere ham når diskusjonene tok av og ble ødeleggende for forumet. Waqas har vært her siden 2007 og på dette tidspunktet og frem tom. 2009 var jeg hhv. viseadministrator og moderator uten at dette var en utfordring vis a vis Waqas spesielt. Såvidt jeg husker var det ingen problemer mellom oss på den tiden. Jeg håper derfor at vi nå er tilbake på dette sporet og at han kan være en ressurs for forumet istedenfor en belastning.
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hvilken bmw hadde dere kjøpt med et budsjett på 60k, mens planen var E60 og banken sa 'nei'?Det er min far som skal ha ny bil. Han har kjørt rundt i en pill-råtten 96 A6 Avant 2.0. Prøver å hjelpe ham med å finne noe greit. Han hadde planer om å importere en E60 530d de siste 4 årene, men det gikk ikke helt som forventet. Hehe. E30 og E34 vet jeg er uaktuelt. Bytt bank!!! Om ikke kan man vel få en OK E46/E39 til rundt 60k
Thundercoil Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Han hadde litt kredittgjeld fra sine yngre dager, så ble det betalingsanmerkning. Dette har han nesten betalt ned mens han fantaserte om E60. Var litt igjen, samt oppussing av kjøkkenet, så han ville låne 600k for å bli kvitt anmerkning og oppusing + bil. Men han fikk bare 300k, så da er det 60k igjen ca. til bil. Hva syntes dere om denne da? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31904369 Virker fristende utifra informasjonen i annonsen. Hehe.
Azeton Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 thundercunt: Er bilen like bra som det i virker som, så er en grei bil
rublings Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Takker for alle som hjalp til ang. Klipsch anlegget. Endte opp med en Onkyo TX-NR709 som var på tilbud hos komplett.no. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632840#extra
Anbefalte innlegg