Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skjønner meg ikke på deg Erebus! Noen ganger er du veldig seriøs og ordentlig mens andre ganger sånn som nå så er du komplett idiot! Hvorfor må du oppføre deg så barnslig og umodent, er bare så irriterende for oss andre her på forumet. Kjeder du deg så ille så synes jeg du skal ta det ut andre steder enn her.

Eller må det gå så langt at moderatorene må ta deg i nakken!

Overlat modereringen til moderatorene du, captain exlamationmark... det var en uskyldig kommentar sammenlignet med mye annet her inne, men går man over streken iblandt så beklages selvfølgelig det.

Skrevet

Kom på en ting her om dagen.

Druer har jo blitt steinfrie, og det samme med vannmeloner i stor grad.

En annen ting som har forandret seg er faktisk gulrøttene! En del her inne er sikkert gamle nok til å huske hvordan man spiste gulrøtter før. Spiste på en måte alt rundt stilken først, og så stilken til slutt, som var litt søtere. Denne stilken gjennom gulrøttene er nå borte vekk!

Skrevet
":2rl116d3]Kom på en ting her om dagen.

En annen ting som har forandret seg er faktisk gulrøttene! En del her inne er sikkert gamle nok til å huske hvordan man spiste gulrøtter før. Spiste på en måte alt rundt stilken først, og så stilken til slutt, som var litt søtere. Denne stilken gjennom gulrøttene er nå borte vekk!

Ja, vi skulle funnet ut hvor de gjør av stilkene og kjøpt bare sånne :)

Skrevet
Her kjører jaggu "bærumsgutta" fortsatt rundt i Ferrari California, dekket av møkk og salt. Gale folk :D

En rød ferrari california? I sandvika?

Faren til en veninne i såfall da. =P

Stemmer. En knall rød og en sølvmet :) Tydelig at de ikke sliter med økonomien iaf, hehe..

Skrevet
":5fzc57dt]Kom på en ting her om dagen.

Har jeg ikke tenkt på, eller merka i grunn!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...