Kvasi Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Hoho, sier du som slipper ut giftstoffer konstant med dieseldunderet ditt! Det min bil slipper ut setter seg ikke på andres biler! Dessuten så gjelder dette NOX og siden jeg ikke kjører i storbyer så plager ikke mine NOX utslipp noen! Når det kommer til CO2 så slipper din ut 185 g/km mens min slipper ut 153 g/km, så på utslipp er vi like gode begge to i såfall! Jeg kunne forøvrig ikke brydd meg mindre om hva bilen slipper ut av Co2! Miljøvennlighet er ikke min greie! Men NOX utslipp som KAN være til plage for andre er dumt. Altså, du vil unngå å plage etpar stk i nabolaget men at hele kloden får svi er greit?
-Erik- Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Flere som tilbringer kvelden i edru tilstand? Litt deilig med en helt rolig lørdag også
Markus E30 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Jepp Ratter litt rundt på glatta å koser meg i stede
Fredrik 90 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Vel jeg har ikke noen tro på at det er bilene som står bak den globale oppvarmingen og ser ingen grunn til å kjøre Prius. Så ja! Jeg gir faen i hvor mye Co2 bilen jeg kjører måtte slippe ut og det tror jeg de fleste her inne også gjør!
316 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Flere som tilbringer kvelden i edru tilstand? Litt deilig med en helt rolig lørdag også Koser meg med Terra Nova, øl og godteri. Skal snart lage taco!!!
Markus E30 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Flere som tilbringer kvelden i edru tilstand? Litt deilig med en helt rolig lørdag også Koser meg med Terra Nova, øl og godteri. Skal snart lage taco!!! Sjæl ass
Jordfræsar Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Jeg har spist taco og nyter en kald ringnes platinum (ikke så gale).
316 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Taco er så sinnsvakt godt. Heeelt fantastisk. Og det passer like godt midt på natta som på eftan, om ikke bedre !
Kvasi Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Vel jeg har ikke noen tro på at det er bilene som står bak den globale oppvarmingen og ser ingen grunn til å kjøre Prius.Så ja! Jeg gir faen i hvor mye Co2 bilen jeg kjører måtte slippe ut og det tror jeg de fleste her inne også gjør! Skrekkscenariet, istid, skulle det vært her allerede i følge syklusene som "alltid" har vært så det er vel neppe bilene som forårsaker det. Men de gjør det vel kanskje ikke no bedre, og å kjøre Prius blir vel omtrent som å gi en fyr et slag på kjeften men ikke heelt så hardt du klarer..
Jordfræsar Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Taco er så sinnsvakt godt. Heeelt fantastisk. Og det passer like godt midt på natta som på eftan, om ikke bedre ! Fantastisk!
Mexos Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Flere som tilbringer kvelden i edru tilstand? Litt deilig med en helt rolig lørdag også Ja tro det eller ei, men jeg er faktisk edru i dag og Skal kjøre til Oslo imorgen så. Var en tur til Røros i dag og fikk kjørt Impreza på snøføre for første gang. OMG!!! Nå skjønner jeg virkelig hvorfor alle skryter av subaru, makan til leken vinterbil som samtidig var stabil og fin. Gleder meg til snøen kommer til trondheim nå
joachim sørlie Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Vel jeg har ikke noen tro på at det er bilene som står bak den globale oppvarmingen og ser ingen grunn til å kjøre Prius.Så ja! Jeg gir faen i hvor mye Co2 bilen jeg kjører måtte slippe ut og det tror jeg de fleste her inne også gjør! neeh, tenker på miljøet jeg, derfor jeg har v8 på 4l!
wicky124 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Siden det var noen her som ville ha bilder av Jaguaren min...altså.. var på vei hjem for å hente kameraet mitt for å ta bilder av bilen... også kjørte jeg inn i rumpa på en annen bil... så nå må jeg bytte lykt,fanger,panser,grill og diverse lister på bilen foran... Mens audien foran bare fikk no dype riper i bakfanger... artig lørdagskveld...
Anbefalte innlegg