Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Juletreet utafor rådhuset i Porsgrunn er på vei over nå ja :D Småskummelt å kjøre ute nå. Fotballer og presenninger flyr over veiene her :D

twrhzersvgo82w7fow75.jpg

Sånn ser julegrana på torvet i Arendal ut!

lq84wch9qkdw81esstn9.jpg

Skrevet

Blåser greit ute nå.. Flagstanga til en kompis av meg blåste over ende, fikk heldigvis bare en bulk i panseret, men bilen som sto vedsiden av til imot for støtet, knust frontrute, basse bulker i panser å skjerm, å riper...

Heldig hvis så var bilen til kompisen min bare en 02 WRX ;) ikke noe BMW pærle !!!

Skrevet

Hau!!! Ble frakjørt av en Golf nå... :twisted: Så splitter ny ut, og hadde en potte i hvert sitt hjørne av rævva. GTI eller GTD eller noe lignende? Mye hester er det i disse? Han begynte i førstegir, jeg begynte i andregir... Når vi kom opp i tredje begge to så tok jeg han igjen, men da måtte jeg bremse for å gi plass til han, ellers hadde han kjørt seg i hjel!

Litt unfair at jeg ikke var klar over at han kom, ellers hadde jeg starta i første jeg og! Og tatt'en! :roll:

I tilfelle det kommer noen paragrafryttere her så gikk det ikke over førerkortbeslag-fart! :wink:

Skrevet

Var vel det, da. Men jeg tok så vidt innpå han i tredje, da vi lå side om side. Hehe. Han tok meg ene og alene fordi jeg starta i andre i starten, og han starta i første... Jeg bremsa opp fordi en bil skulle svinge av til høyre, og hadde da bilen i andre. Så smatt han ut og klemte forbi meg, men rakk ikke å komme helt forbi meg. :)! Skal jo være rundt 2** hester i min også, og min er vel lettere regner jeg med.

Skrevet

Faen 316, nettopp fått lappen eller? Du skal ha en kjørestil som tilsier at du er klar for race! Aldri mere en halv tank bensin på bilen (pga vekt), observer andre kjøretøyn (potensielle "utfordrere") og ikke minst treffe riktig gir. Her ble du tatt på senga!

Skrevet

Ja, jeg ble tatt på senga. Har hatt lappen så lenge at jeg har sluttet med slik, men bittelitt er jo morsomt! ;) Så lenge det ikke går utover liv, helse eller lapp.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...