Marius2002 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Som alle vet eier Toyota bilmerket Scion, og derfor har Scion også modellen iQ.. Her er noen kule Scion iQer http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... -Sibal.htm http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... vasive.htm
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Den hvite så ut som den kom rett fra "Cars"
Fredrik Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 synes de var kule jeg +1 ... skikkelig gocart og sklir rett inn i stanceworks tråden...
Marius2002 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Usja, de var stygge Haha! Nei, de er grisekule! Ikke daglig kost. Går en hvit iQ i Trondheim som er bra senket, breddet og midtstilt eksos bak. Den er stilig. Det er en såpass liten bil at da er det lov.
Jørgen Lie Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Mja, mjo, men nei, jeg får ikke sånne små biler til å funke.. Kan hende jeg har endret syn om jeg har prøvd en slik liten kjapp bil Men ved første øyekast så er det ikke noe jeg hviler øynene på..
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 trykket på lerret Kjøpe meg ei ramme over helga så blir det fracking perfect
asv Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Får jeg spørre hvor du kjøpte det, og hvor mye det kostet? Har leita en stund etter noe å henge på veggen her
316 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10024345 Trodde jeg hadde spist dårlig flymat jeg. Tydeligvis ikke. Tipper Knutern har trykket det selv.
VegarVS Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 du 316?? er du fornøyd med ekstra lysa på minien??
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Søte snille Michelle printa det ut på storprinteren vår ja, helt genialt Vi kan trykke på posterpapir også, eller på vinyl. Men jeg har ikke noen pris enda, der führer er ute av huset i dag.. Dette er trykka i 50x70, normal postersize altså.
316 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 du 316?? er du fornøyd med ekstra lysa på minien?? Ja, de lyser som faen. Har riktignok bare et fungerende nå, har kjørt med det slik i snart et år. Har ikke orka å skru det opp og bytte pære!
VegarVS Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 du 316?? er du fornøyd med ekstra lysa på minien?? Ja, de lyser som faen. Har riktignok bare et fungerende nå, har kjørt med det slik i snart et år. Har ikke orka å skru det opp og bytte pære! haha, det er kleint da bra å høre at andre er fornøyde.. vurderer nemlig å ordne meg sånne sjøl
Jordfræsar Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 du 316?? er du fornøyd med ekstra lysa på minien?? Ja, de lyser som faen. Har riktignok bare et fungerende nå, har kjørt med det slik i snart et år. Har ikke orka å skru det opp og bytte pære! haha, det er kleint da bra å høre at andre er fornøyde.. vurderer nemlig å ordne meg sånne sjøl Du kan vel ha xenon i de lovlig sett. Ittno låv om sænon i fjernlysa eller hur?
Anbefalte innlegg