Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
si meg, hvor har wicky og erebus blitt av hen?

Ha har vel begge fått streng beskjed fra Moderatorene om å enten skjerpe seg eller holde seg vekk i fra Bimmers! Og siden det å være saklig å seriøs sikkert var kjedelig for dem så er de vel og plager ett annet forum!

Skrevet

Gleder meg til jeg får meg verkstedsplass... venter på mulige plasser i området, men er så kjedelig å vente. Prosjektbilen min (e30) står der og bare ser lei seg ut, og venter på meg... :(

Skrevet
Fatter ikke sjefen. Nå har han reist til Thailand, å lønn har han glemt å sette inn. Hva gjør man med sånt?

Tony :-)

Har han en sjef over seg du kan kontakte eller et regnskapskontor?

Skrevet
PÅ arbeidskontrakter så pleier det som regel å stå lønn og når lønna kan forventes inn på dato.

Vi er 27 stykker som skal ha lønn. 2 gangen på 2 år han har glemt å ordne det. Arbeidskontrakt har jeg ikke. Lønningsdag er den 1 i hver måned uten om Januar. da er det den 7. Lønna har bestandi vært inne dagen før den 1. Ja han har jo en far. Men han er jo litt opp i årene å foretrekker å ordne sånne ting i banken. Skal ringe regnskapsfører nå å høre. Han fikk ikke utbetalt sist siden sjefen glemte å godkjenne :-P

Tony :-)

Skrevet

Noen som vet om et billig firma el. som kan frakte bilen min fra Moss - Bærum? Falken skal ha 2500,- for det.. Får mest sannsynlig en kamerat med bilhenger til å frakte for meg, men spør i tilfelle noen vet om noe rimelig alternativ ;)

Skrevet

Etter noen måneders jakt på bruksbil type E34, E36, E39 eller E46, med mange prøvekjøringer og et par bomturer så konkluderer jeg følgende:

- utrolig mange rævkjørte ungdomsbiler

- dessverre ganske mye rust på mange (langt mer enn normalt blant andre merker)

- massssse feil som ihht selger er en bagatell (nei, hull i sete er ikke en bagatell)

- jevnt over skikkelig DÅRLIG teknisk tilstand i forhold til alder

Enten har jeg blitt for kravstor eller så holder BMW seg dårlig med alderen. Jeg finner lett biler av andre merker som jeg finner tilfredsstillende. Som merkeentusiast må jeg innrømme at det stikker litt...

Skrevet
Etter noen måneders jakt på bruksbil type E34, E36, E39 eller E46, med mange prøvekjøringer og et par bomturer så konkluderer jeg følgende:

- utrolig mange rævkjørte ungdomsbiler

- dessverre ganske mye rust på mange (langt mer enn normalt blant andre merker)

- massssse feil som ihht selger er en bagatell (nei, hull i sete er ikke en bagatell)

- jevnt over skikkelig DÅRLIG teknisk tilstand i forhold til alder

Enten har jeg blitt for kravstor eller så holder BMW seg dårlig med alderen. Jeg finner lett biler av andre merker som jeg finner tilfredsstillende. Som merkeentusiast må jeg innrømme at det stikker litt...

Det er vel dessverre noe man må forvente når bilene har fått såpass med år på ræva at de nesten kan kjøpes for konfirmasjonspengene, og de har vært eid av opptil flere som har mer sansen for å bruke penger på spoilere enn vedlikehold.

Trenger ikke bremser og støtdempere så lenge man kan laste opp børnevideoer på youtube :?

Skrevet

Driver selv å leter etter E39 som "konebil" og sliter med å finne fine eksemplarer! Var også inne på E34 men det ga jeg bare opp, var så mye rævkjørte og ødelagte biler! Det er synd for motorene i disse bilene trenger ikke mye vedlikeholdet for å glatt kunne gå 400 000 km, men når det gis faen i vedlikehold utvendig og innvendig å i tillegg ikke byttes slitedeler så lever den kun til neste EU kontoll!

Dumt at BMW skal være så kult for ungdom på 18 år, greit nok at man må rekrutere BMW eiere men kunne ikke den rekruteringa starta når dem er godt opp i 20 åra og har fått kjørt fra seg.

Skal man ha en BMW som er rundt 15-17 år og ikke vil ha:

Ungdommskjørt

Stylet

Kjørt av utlendinger(Den ille typen som jaller og juger)

Km stand på 300 000

Da skal man lete LENGE! Merker selv at det er trist at eldre BMWer som en gang var staslige biler skal få en slik ende på sitt liv :(

Edit: Angleeyes har INGENTING å gjøre på BMWer eldre enn 2001 eller E46! Drittharry! :evil:

Skrevet

Akkurat nå heller jeg mot å kjøpe Golf faktisk. Virker som de holder seg fint med alderen og jeg har god erfaring med VW generelt etter en Polo og to Golfer. Kjerringa har også hatt Jetta og Golf. Dette kan vel ikke sies å være direkte entusiastbiler, men det er lett å finne brukbare eksemplarer. Det til tross for at de knapt har fått oljeskift de senere årene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...