awt Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Det er endel butikker som er søndagsåpne på denne tiden av året (inkl. Biltema), så det kan være verdt en sjekk om din nærmeste er.
Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Jeg har prøvd noe lignende, men den sitter som bare f*en Kan jo prøve, har vel 1/2" rør liggende et sted her..hmm.. Faren min hadde en greit verktøy som jeg fikk lånt, men det var ikke så lett som det har vært på de andre bilene :/ awt: Litt langt å dra for å sjekke uten bil Edit: Sjekka nettet, og det så dårlig ut.
noekult Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 noekult: var sykt glatt ja! en kompis med a3 quattro kjørte ut i maridalen og tok litt av kanalen osv, kjipt når man har lån på 300k på en bil fra '08.. Hehe, kjørte helt vanlig, før jeg skulle bremser i 30 i 30-sona og bilen sklei Jeg bare "Hva faen..." Også var det bare å gi litt ekstra gass i hver sving - faen så gøy Hadde første sladdings i vinter i går natt... Speilglatt på Kjelsås... Gøy som F å ligge litt sidelengs i svingene - la det SNØ ffs! Mærsjen fikk prøvd seg litt på glatta i går den å Utrolig morro, får håpe snøen snart kommer ja. Mens Bmw'n er nå parkert for vinteren : / Gøy
Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Er det noen som har noen lure måter å få løs denne forbanna jævelen? Får den ikke løs for alt i verden..bytta olje, og alt, mangler bare oljefilteret før jeg kan få fylt den opp igjen..skulle bare være en kjapp jobb, men det tar mye lenger tid enn planlagt Spør igjen jeg, er det links gjenger på den kanskje? Har prøvd begge veier, men er kjekt å vite hvem vei man skal ta i på
-Erik- Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Er det noen som har noen lure måter å få løs denne forbanna jævelen?http://images.bimmers.no/files/ilol7acu9ynkf9r2eacc.jpg Får den ikke løs for alt i verden..bytta olje, og alt, mangler bare oljefilteret før jeg kan få fylt den opp igjen..skulle bare være en kjapp jobb, men det tar mye lenger tid enn planlagt Kjør på biltema og kjøp en slik: Mulig jeg har en sånn ett sted Erik. Skal ut å se nå etter mat
Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Takk Yngvejos Si ifra da Erik! Fortsetter å prøve jeg, godt tålmodigheten min har blitt lenger
-Erik- Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Hadde ikke :/ Bytt olja idag å ta filteret i mårra
Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Det går bra, Daniel kom innom og hjalp til litt. Så vi fikk det til tilslutt Så nå er hu frisk ^^ Forresten, her er bildet av det jeg fant i motorrommet mitt når jeg tok servicen Ordentlig kebabtralle
noekult Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 ^ Haha, gamle biler <3 Alltid noen overraskelser her og der
Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Jeg tror ikke de er så altfor gamle de beina der, for det er ikke så altfor lenge siden jeg holdt på oppi motorrommet sist Lurer på hva slags dyr det er jeg..hmmm [*]
hermanoo90 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Hvorfor har ingen kjøpt denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23325164
knut_olestad Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Er ikke så mange som vil bruke så mye på en 318 tydligvis, uansett hvor fin den er.
316 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Så en kongeørn fra 3 meters avstand i dag. Den letta ut av fjellsia og fløy rett over meg!
hermanoo90 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Er ikke så mange som vil bruke så mye på en 318 tydligvis, uansett hvor fin den er. Skjønner..., men kan jo være et perfekt utgangspunkt for noe morro vel
Anbefalte innlegg