Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha... den ja ;) Tenkte mer på peaches - rosa helikopter jeg... når jeg kjørte gamlebåten inn i havna tidligere pleide jeg å sette på War - Lowrider.

Kanskje den passer bra med 02-turen ;)

Men når skal Wicky invitere oss på TE, som i reklamen! Alle på bimmers må jo ta en tur da da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt wingman til sommeren du? Rulle 02 rundt ute ved koigen en sen sommerkveld er vel ikke helt feil.

Jess mænn! Blir vakkert det, gjerne med en photoshoot au :D

Dere får ta med dere en teskje med selvironi og sveive ned vinduene og spille denne på fullt: http://open.spotify.com/track/4lkYcEKSfUdSuB94B3u6jo :lol:

Har ikke Radio i 02n engang TROR JEG (husker ikke, haha) - så ingen fare for det! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare mine foreldre, gamlebåten hadde anlegg, men ikke den de har nå! Faen jeg savner den gamle båten... :/

Hehe, ser den. Jeg har personlig ikke båt, men mine foreldre har hatt siden jeg var liten. Så er så og si oppvokst på sjøen. Har hatt alt mulig av båter, store og små. Nå har vi en Askeladden 635 Freestyle, og jeg vil si jeg er heldig som igrunn har fri tilgang på lån av den! Den er det faktisk ordentlig anlegg i, ganske morsomt. Eneste at lyder høres utrolig mye bedre på sjøen, og Molde har jo en fantastisk skjærgård, altså det er veldig mange båter ute hele tiden så jeg må vise litt hensyn ;)

ysjxdli81nfvggsy3bmq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er det faktisk ordentlig anlegg i, ganske morsomt. Eneste at lyder høres utrolig mye bedre på sjøen, og Molde har jo en fantastisk skjærgård, altså det er veldig mange båter ute hele tiden så jeg må vise litt hensyn ;)

Jeg bor langs indre oslofjord, og jeg kan skrive under på at man hører musikken godt...Sitter ofte i hagen sommerstid og drikker øl og digger musikken som ljomer fra diverse partybåter i helgene. Noen ganger hører jeg det selv om dører og vinduer er lukket, dette til tross for at jeg bor høyt oppe i bakken i forhold til brygga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...