Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Fortsatt wingman til sommeren du? Rulle 02 rundt ute ved koigen en sen sommerkveld er vel ikke helt feil. Jess mænn! Blir vakkert det, gjerne med en photoshoot au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 kan jo komme hit å ta med meg som wingman en kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Fortsatt wingman til sommeren du? Rulle 02 rundt ute ved koigen en sen sommerkveld er vel ikke helt feil. Jess mænn! Blir vakkert det, gjerne med en photoshoot au Dere får ta med dere en teskje med selvironi og sveive ned vinduene og spille denne på fullt: http://open.spotify.com/track/4lkYcEKSfUdSuB94B3u6jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Haben sie ein YouTube linken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Haben sie ein YouTube linken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Haha... den ja Tenkte mer på peaches - rosa helikopter jeg... når jeg kjørte gamlebåten inn i havna tidligere pleide jeg å sette på War - Lowrider. Kanskje den passer bra med 02-turen Men når skal Wicky invitere oss på TE, som i reklamen! Alle på bimmers må jo ta en tur da da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 .. når jeg kjørte gamlebåten inn i havna tidligere pleide jeg å sette på War - Lowrider. Oja! Har du båt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Er nok bare mine foreldre, gamlebåten hadde anlegg, men ikke den de har nå! Faen jeg savner den gamle båten... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Fortsatt wingman til sommeren du? Rulle 02 rundt ute ved koigen en sen sommerkveld er vel ikke helt feil. Jess mænn! Blir vakkert det, gjerne med en photoshoot au Dere får ta med dere en teskje med selvironi og sveive ned vinduene og spille denne på fullt: http://open.spotify.com/track/4lkYcEKSfUdSuB94B3u6jo Har ikke Radio i 02n engang TROR JEG (husker ikke, haha) - så ingen fare for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Er nok bare mine foreldre, gamlebåten hadde anlegg, men ikke den de har nå! Faen jeg savner den gamle båten... :/ Hehe, ser den. Jeg har personlig ikke båt, men mine foreldre har hatt siden jeg var liten. Så er så og si oppvokst på sjøen. Har hatt alt mulig av båter, store og små. Nå har vi en Askeladden 635 Freestyle, og jeg vil si jeg er heldig som igrunn har fri tilgang på lån av den! Den er det faktisk ordentlig anlegg i, ganske morsomt. Eneste at lyder høres utrolig mye bedre på sjøen, og Molde har jo en fantastisk skjærgård, altså det er veldig mange båter ute hele tiden så jeg må vise litt hensyn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Helt rå 540! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 En godtur rundt om Molde og innover hit til sjøs er fantastisk, verdt å bruke noen timer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Ja foreldra har nå en Askeladden 605 explorer. Får også bruke den når jeg selv vil Heldig sånn sett. Før hadde vi denne... rimelig knallbåt synes jeg Bare uten BR (bowrider). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Kul bloggpost om biler og BMW av en nettvenn:http://goo.gl/fb/0JgHA Artig innlegg, men alle vet jo at biler med batteriet i bagasjerommet fortsatt har ladepunktene til batteriet under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Den er det faktisk ordentlig anlegg i, ganske morsomt. Eneste at lyder høres utrolig mye bedre på sjøen, og Molde har jo en fantastisk skjærgård, altså det er veldig mange båter ute hele tiden så jeg må vise litt hensyn Jeg bor langs indre oslofjord, og jeg kan skrive under på at man hører musikken godt...Sitter ofte i hagen sommerstid og drikker øl og digger musikken som ljomer fra diverse partybåter i helgene. Noen ganger hører jeg det selv om dører og vinduer er lukket, dette til tross for at jeg bor høyt oppe i bakken i forhold til brygga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg