Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm vært ute å ratta mercn nå, morro det! :) Litt i lateste laget, opplever at bensinmotoren(230TE, samme hk antall) er mye kvikkere :P Rart hvordan quattro eiere bare gæsser på og kjører som noen svin bare det kommer litt snø.. Holdt 80 i en 60 sone med 10 centi snø på veien, den som kjører forbi meg er en quattro! :P Morro har det uansett vært!

Skrevet
Endelig snør det litt i Skien au.

Snakkaassss :P

Vært å kosa oss vi og, 4 bimmere etter hverandre ^^

Kos det :P

Vi lå vel rundt 10 biler etterhverandre fra ellefanten, opp til rødmyr, og ned igjen.

Var ganske så heftig nå alle slang bilene sine fra brøytestikk til brøytestikk :P

Var utrolig mye folk ut i dag, det skal sies.

Skrevet

Dæææææven og det skulle snø i kveld :D

Sitti på med 230E merce i kveld med automat. Egentlig en ganske bra vinterbil, spinner som ett udyr og så er det ganske godt med rattutslag. Helt topp :P

Var det noe serlig med snø i Skien i kveld? Syntes det var ganske sørpete i Larvik så vi dro bort til Kvelde området og der var det jo nesten halvmeteren med snø :)

Skrevet
Skal man ta seg en tur oppi Holmenkollen da tru? :D

DSC01195.jpg

Hmm vært ute å ratta mercn nå, morro det! :) Litt i lateste laget, opplever at bensinmotoren(230TE, samme hk antall) er mye kvikkere :P Rart hvordan quattro eiere bare gæsser på og kjører som noen svin bare det kommer litt snø.. Holdt 80 i en 60 sone med 10 centi snø på veien, den som kjører forbi meg er en quattro! :P Morro har det uansett vært!

Bimmers-tur på snøen en dag? :)

Dere fra Skien, kom til Oslo f. eks.? Eller skal vi drøye litt til nogenlunde lokale innsjøer blir fryst og dra på kjøring der i stedet, Oslo og omegn + Skien-gjengen? :D

Akkurat kommet hjem, gliste og hoppa rundt som om jeg var 10 år og i en leketøybutikk :D Fant en stor parkeringsplass på Frysja da, men det stod to biler der, tok ikke sjansen :P

Var konge da jeg skulle ut av garasjen, naboen i fellesgarasjen så meg og skjønte fra laaaaaang avstand hva jeg skulle ut og gjøre på denne tiden av døgnet :D

PS. Ja, så noen helter i Audi jeg også......

joachim sørlie; Du har mista lappen? Evt. hvor lenge igjen? Fjoråret var uten bakhjulstrekk, var derfor helt sprengkåt på snø i år :P

Skrevet
Snøvær i Nord-Norge:

Kategori 1 advarsel: Kost av trappa

kategori 2 advarsel: ta fram snøspaden

Kategori 3 advarsel: Kan være litt snø på vegen

Snøvær Østlandet,Sørlandet,Vestlandet:

Kategori 1 advarsel: Totalt snøkaos, bli værende inne, sykemeld deg, skriv testamente!

Det gjelder bare Oslo og lenger sør. Vi som bor lenger nord eksisterer jo ikke for dem! "Hæ? Bor det folk lenger nord? Næææh..."

Skrevet
Snøvær i Nord-Norge:

Kategori 1 advarsel: Kost av trappa

kategori 2 advarsel: ta fram snøspaden

Kategori 3 advarsel: Kan være litt snø på vegen

Snøvær Østlandet,Sørlandet,Vestlandet:

Kategori 1 advarsel: Totalt snøkaos, bli værende inne, sykemeld deg, skriv testamente!

Det gjelder bare Oslo og lenger sør. Vi som bor lenger nord eksisterer jo ikke for dem! "Hæ? Bor det folk lenger nord? Næææh..."

Hva er sjansen for trafikkulykke i Nord-Norge der du er heldig hvis du ser et menneske/bil etter 5 mil... Vs. at du heldig hvis du har tom vei fra et lyskryss til annen, når du er i Oslo... Fort gjort med ulykker i allerede dødstrange veier med skiftende grep på underlaget... Men joa, noen overdriver snømengden og kjører som bestemødre bare det er snø, uansett mengde...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...