S.Arnesen Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 trodde ikke det her var mulig engang, men det snør svære cadillacer ute, samtidig som det tordner og lyner...
joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 er jo bare og late som om du skal trykke på en annen knapp det
Torek Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Skal man ta seg en tur oppi Holmenkollen da tru?
FredrikE24 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Hmm vært ute å ratta mercn nå, morro det! Litt i lateste laget, opplever at bensinmotoren(230TE, samme hk antall) er mye kvikkere Rart hvordan quattro eiere bare gæsser på og kjører som noen svin bare det kommer litt snø.. Holdt 80 i en 60 sone med 10 centi snø på veien, den som kjører forbi meg er en quattro! Morro har det uansett vært!
SofaKingFresh Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Fikk plutselig en strammere frist med å heise bilen!
///FredriK.S Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Endelig snør det litt i Skien au.Snakkaassss Vært å kosa oss vi og, 4 bimmere etter hverandre ^^ Kos det Vi lå vel rundt 10 biler etterhverandre fra ellefanten, opp til rødmyr, og ned igjen. Var ganske så heftig nå alle slang bilene sine fra brøytestikk til brøytestikk Var utrolig mye folk ut i dag, det skal sies.
Zibiri Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Dæææææven og det skulle snø i kveld Sitti på med 230E merce i kveld med automat. Egentlig en ganske bra vinterbil, spinner som ett udyr og så er det ganske godt med rattutslag. Helt topp Var det noe serlig med snø i Skien i kveld? Syntes det var ganske sørpete i Larvik så vi dro bort til Kvelde området og der var det jo nesten halvmeteren med snø
Larsinnj Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Mercedes W124 er en drøm å kjøre sladd med! Jeg har vertfall aldri kjørt en bil som er like lettkjørt om vinteren!
joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 må si det er virkelig morro og lese at dere har det så gøy ute på glatta.. sitter inne og koser meg jeg, uten lappen... -.-
noekult Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Skal man ta seg en tur oppi Holmenkollen da tru? Hmm vært ute å ratta mercn nå, morro det! Litt i lateste laget, opplever at bensinmotoren(230TE, samme hk antall) er mye kvikkere Rart hvordan quattro eiere bare gæsser på og kjører som noen svin bare det kommer litt snø.. Holdt 80 i en 60 sone med 10 centi snø på veien, den som kjører forbi meg er en quattro! Morro har det uansett vært! Bimmers-tur på snøen en dag? Dere fra Skien, kom til Oslo f. eks.? Eller skal vi drøye litt til nogenlunde lokale innsjøer blir fryst og dra på kjøring der i stedet, Oslo og omegn + Skien-gjengen? Akkurat kommet hjem, gliste og hoppa rundt som om jeg var 10 år og i en leketøybutikk Fant en stor parkeringsplass på Frysja da, men det stod to biler der, tok ikke sjansen Var konge da jeg skulle ut av garasjen, naboen i fellesgarasjen så meg og skjønte fra laaaaaang avstand hva jeg skulle ut og gjøre på denne tiden av døgnet PS. Ja, så noen helter i Audi jeg også...... joachim sørlie; Du har mista lappen? Evt. hvor lenge igjen? Fjoråret var uten bakhjulstrekk, var derfor helt sprengkåt på snø i år
joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 er bare 17... så håper på og få den i juni! men kjenner det rykker litt i høyrefoten her jeg ligger og ser på tv..
noekult Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Okey, du har holdt ut i 17 år, hold ut litt til ;p
joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 er vell en grunn for det står sommerdekk på e34 enda.. er kanskje det beste..
Jordfræsar Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Snøvær i Nord-Norge:Kategori 1 advarsel: Kost av trappa kategori 2 advarsel: ta fram snøspaden Kategori 3 advarsel: Kan være litt snø på vegen Snøvær Østlandet,Sørlandet,Vestlandet: Kategori 1 advarsel: Totalt snøkaos, bli værende inne, sykemeld deg, skriv testamente! Det gjelder bare Oslo og lenger sør. Vi som bor lenger nord eksisterer jo ikke for dem! "Hæ? Bor det folk lenger nord? Næææh..."
noekult Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Snøvær i Nord-Norge:Kategori 1 advarsel: Kost av trappa kategori 2 advarsel: ta fram snøspaden Kategori 3 advarsel: Kan være litt snø på vegen Snøvær Østlandet,Sørlandet,Vestlandet: Kategori 1 advarsel: Totalt snøkaos, bli værende inne, sykemeld deg, skriv testamente! Det gjelder bare Oslo og lenger sør. Vi som bor lenger nord eksisterer jo ikke for dem! "Hæ? Bor det folk lenger nord? Næææh..." Hva er sjansen for trafikkulykke i Nord-Norge der du er heldig hvis du ser et menneske/bil etter 5 mil... Vs. at du heldig hvis du har tom vei fra et lyskryss til annen, når du er i Oslo... Fort gjort med ulykker i allerede dødstrange veier med skiftende grep på underlaget... Men joa, noen overdriver snømengden og kjører som bestemødre bare det er snø, uansett mengde...
Anbefalte innlegg