Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det ligna fælt i alle fall! De ser ikke spesielt bra ut?

Jo det gjør de. Smølaværinger har ikke stemmerett :D Vet ikke hva det er med meg, men fikk plutselig igår lyst på mk1 mr2...

Skrevet

Off, har et fælt minne fra en slik som gikk her ute for noen år tilbake.. Mulig den er digg å kjøre eller noe, men synes de ser ganske så fæle ut :lol: Men d er vel en smakssak ;) Du må gjerne kjøpe en..!

EDIT: Fullstendig enig, Kjexx!! ;)

Skrevet
Du må gjerne kjøpe en

Slik at du kan mobbe meg? :(

Neida, det er under vurdering. Men får en grei e34 520i til samme pris :) den er også mer praktisk og sikkert bedre på turer osv.. Vi får se, det skjer ingenting før over nyttår uansett. Har fått tilbud om en ekstrajobb nr 2 ved siden av skolen nå, de har sett meg arbeide og er meget fornøyd. De tok kontakt med meg idag uten at jeg visste noe om dette eller har søkt eller noe, så kanskje det blir enda litt ekstra som jeg kan f.eks. bruke på bil. Noe blir på BSU. Time will show.

God natt ;)

Skrevet

Ang bildet over her og tilstandene hjemme i Bergen, var ikke mye bedre når snøen kom 21 oktober i fjor heller.. enjoy:

kaos.jpg

http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Sn-k-og-kaos-1786401.html

Samt innlegg jeg skrev på bilforumet med flere bilder:

http://www.bilforumet.no/andre_forum/annet-bilrelatert/261129-snoen-legger-seg-2.html#post2764441

Husker jeg kjørte rundt og følte jeg var den eneste på vinterdekk den dagen, noe jeg langt på vei fikk bekreftet når jeg så køene hos dekksjappene utover dagen.

Hvorfor må folk lære vinterkjøring på nytt, hvert år?

Skrevet

Om det der er snøkaos burde de vel ta en tur dit det faktisk er snø :lol:

Er sjeldent noe som ligner "snø" der egentlig, bare et lite lag med hvit elendighet og alt går i stå.

Ofte rundt null grader, pluss og minus om en annen, litt is... polert pga hundre biler kjører på det før det blir brøytet.. og så kommer saltet på toppen og lager skikkelig sørpe ut av det. Men det unnskylder absolutt ikke at folk kjører som om det var sommerføre #-o Skulle ønske det var skikkelig vinter der, er så mye bedre å kjøre på! Selv om jeg har en mistanke om at det fortatt hadde blitt katastrofe der omkring..

Bare til å holde seg hjemme slike dager, eller har svært god tid, kø og kaos blir det! :lol:

Skrevet

Skammer meg over å være en Oslo-bilist om vintern, folk blir som sagt overforsiktige og lager kø av ingenting!

Men igjen, slutt å mobb (every.. fucking... year..) - det er svær trafikktett her i forhold til fleste andre steder i Norge, selvsagt blir det oftere krøll i trafikken da... En lastebil fra Øst-Europa uten kjetting som setter seg fast kan fort bety km-lange køer hvis det er en hovedvei! Så drit i å mobb sånn uten videre, det er mange faktorer som spiller inn....

Skrevet
Skammer meg over å være en Oslo-bilist om vintern, folk blir som sagt overforsiktige og lager kø av ingenting!

Men igjen, slutt å mobb (every.. fucking... year..) - det er svær trafikktett her i forhold til fleste andre steder i Norge, selvsagt blir det oftere krøll i trafikken da... En lastebil fra Øst-Europa uten kjetting som setter seg fast kan fort bety km-lange køer hvis det er en hovedvei! Så drit i å mobb sånn uten videre, det er mange faktorer som spiller inn....

Ingen mobber :) Det er vel i all hovedsak at Oslo er verst når det gjelder å blåse opp vær og føre i media hele tiden. Føre som er normalt lengre nord blir i følge mediene sett på som ekstremvær i Oslo. :wink:

Skrevet

Noen her inne som kan skru? :P

Bilen min koker. Jeg er ganske sikker på at det er en pakning/slange i radiatoren som er gåen. Det renner ut ganske fort når jeg fyller på, og bilen koker etter et par minutter. Jeg fikk omsider starta den, og kjørt den hjem uten at den kokte. Men den gikk noen min på tomgang, og det samme skjedde. Varmen inne i bilen var borte da det skjedde.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...