fish Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Fy faen i h..... så heftig... ÅÅhh... skulle ønske jeg hadde de samme "skills" for å gjøre ett lignende "bygg".. Porsche 356 http://www.stanceworks.com/2011/12/outlaw/
Jørgen Lie Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Fy faen i h..... så heftig... ÅÅhh... skulle ønske jeg hadde de samme "skills" for å gjøre ett lignende "bygg"..Porsche 356 http://www.stanceworks.com/2011/12/outlaw/ Det DER er faktisk kunst. Ikke noe annet enn fantastisk kunst
Fredrik Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 ":22gcwi0n]Touranen min er jo en 1.9TDI. (101/105hk) Det fungerer helt greit i daglig trafikk, og jeg savner aldri krefter når jeg har med familien på tur.Hvor mye veier den golfen i forhold til Touranen? Tror neppe jeg ville hatt noe sløvere motor enn den jeg har i dag. Og vil du virkelig kjøre en bil 900.000km? Golfen veier ca. 1220 Kg. Den går bedre enn mange tror og derfor er den populær som en svært billig langpendlingsbil på Autobahn i Tyskland. Jeg ser for meg at først vi og så eldstemann har en totalt bekymringsløs bil de neste 10-15 årene forutsatt at vi holder kontroll på rusten. Keep it simple.
Fredrik Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Fredrik, spar deg.Ang svinghjul, noen grunn til at det ryker? det er ikke normalt å være på tredje svinghjul på en slik motor (som i tilegg er en del snillere enn sin storebror 2,0d). De pleier å bli vel myke/dårlige når en passerer 200 000. Men da burde du være et sted mellom 400 og 600.. husker ikke hvor langt din var kjørt? Jeg er vokst opp med en alenemor... så når det gjelder likestilling og kvinnefrigjøring står jeg på barrikadene. Gutta boys kan bare pakke sammen og trekke ballene langt bak mellom lårene for min del. No hard feelings. Svinghjulet røk relativt plutselig rundt ca. 200000 Km. BMW tok reparasjonen (etter mye om og men) på garantien. Resultatet var håpløst og det autoriserte BMW verkstedet måte skifte svinghjulet en gang til på egen regning ved ca. 230000 Km. Nå har bilen kjørt 285000 Km og svinghjulet gjør seg bemerket av og til med vibrasjoner ved pådrag samt dårlig synkronisring når clutchplaten griper (den hugger lett). Blir det værre tar jeg turen til BMW igjen, men i Tyskland denne gangen. Jeg er dessverre etterhvert rimelig lei av norske og danske BMW verksteder. Alle mine Porscher og MB´er fikk service på tyske verksteder og det var både billig og bra...
Fredrik 90 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Det kan de gjøre, men turbo, pumpe og/eller svinghjulproblemer er velkjente på disse modellene også. Jeg har allerede skiftet svinghjul to ganger på vår 2003 E46 318d Touring så jeg safer heller enn å spare 3-4 sekunder 0-100 Km/t. Jeg har ikke så dårlig tid og trafikken på norske veier tar den tiden den tar... det går laaaaangsomt. Mere kan gå galt på en TDI ja så sånsett er sjansen for att SDIen varer lengre større! Men som Space sier, har du virkelig tenkt å kjøre en Golf til opp under en million kilometer? Vil du virkelig la barna dine kjøre rundt i en utkjørt gammel bil om 15 år? Menmen, du om det! Blir E46en også med på flyttelasset til Norge da? Er vel ikke de værste avgiftene på den! Hadde jeg hatt en bil så lenge som du har hatt din E46 så tror jeg at jeg aldri hadde klart å kvitte meg med den, hadde blitt et familiemedlem
fish Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Hva tror folket om en 2007 Golf V 2.0 SDI med 93K på telleren som en ren bruksbil til ca. 125000 Kroner ferdig registrert i Norge? Hallo??? Noen hjemme? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32135632
Fredrik Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Fy faen i h..... så heftig... ÅÅhh... skulle ønske jeg hadde de samme "skills" for å gjøre ett lignende "bygg"..Porsche 356 http://www.stanceworks.com/2011/12/outlaw/ Den var ikke så rent lite kul... skikkelig bad ass...
Fredrik Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Denne låten hadde jeg helt glemt... fantastisk bra... http://www.youtube.com/watch?v=zJt6keI3N94&ob=av2e
Larsinnj Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 ":srjuxgfy]Touranen min er jo en 1.9TDI. (101/105hk) Det fungerer helt greit i daglig trafikk, og jeg savner aldri krefter når jeg har med familien på tur.Hvor mye veier den golfen i forhold til Touranen? Tror neppe jeg ville hatt noe sløvere motor enn den jeg har i dag. Og vil du virkelig kjøre en bil 900.000km? Golfen veier ca. 1220 Kg. Den går bedre enn mange tror og derfor er den populær som en svært billig langpendlingsbil på Autobahn i Tyskland. Jeg ser for meg at først vi og så eldstemann har en totalt bekymringsløs bil de neste 10-15 årene forutsatt at vi holder kontroll på rusten. Keep it simple. Vet ikke hvordan det er med interessen, men tror du din eldste, nyoppkjørte sønn/datter vil kjøre rundt i en halvdau golf? Uten å kjenne deg veldig godt ser jeg for meg at du er rimelig lik min far.. Han prøvde også å prakke på meg en golf/polo etc.. Han fant ut rimelig fort at det ikke var vits i å prøve en gang.. Den biffen fikset jeg selv, å endte opp med E30 325i.. Men jeg har jo en stor interesse for bil. Det endrer jo litt på ting om dine unger ikke har interessen i det hele tatt.
Fredrik Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Vet ikke hvordan det er med interessen, men tror du din eldste, nyoppkjørte sønn/datter vil kjøre rundt i en halvdau golf? Uten å kjenne deg veldig godt ser jeg for meg at du er rimelig lik min far.. Han prøvde også å prakke på meg en golf/polo etc.. Han fant ut rimelig fort at det ikke var vits i å prøve en gang.. Den biffen fikset jeg selv, å endte opp med E30 325i.. Men jeg har jo en stor interesse for bil. Det endrer jo litt på ting om dine unger ikke har interessen i det hele tatt. Hehehe... min far mente at en standard Peugeot 205 burde være en fin førstebil for meg (han kjørte selv en Peugeot 505). Etter et lite mellomspill med en Mercedes-Benz W201 190E ble det en Porsche 928 S for denne karen. Det er litt forskjell på en Peugeot 205 og en Porsche 928 S.... Nå var dette bare noen løse tanker basert på flere danske og tyske tester jeg har lest, men jeg er rimelig sikker på at vår eldste er godt tilfreds hvis hun i det hele tatt får en rimelig fornuftig bil av Mamma og Pappa. Vi får se.... jeg ser henne gjerne i en senere E46 med bensinmotor og manuelt gear også...
Fredrik Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 ":2fzrdyhh]Første dag i 10 uker pappaperm i morgen!Får vel komme meg i seng! Deilig... 2,5 måneder fri fra jobben er OK. Bruk tiden godt sammen med familien...
Fredrik Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Madrugada natt i natt. Spesiell sak dette, men du verden så bra musikk... play it loud... http://www.youtube.com/watch?v=kFrZlM8JRGo
Larsinnj Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Sivert Høyem er utvilsomt en meget dyktig sanger!
Anbefalte innlegg