VegarVS Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Jeg har også veldig bred musikksmak! Jeg synes det er lettere å ramse opp det jeg ikke liker av musikk og det er Contry, Jazz, boyband, danseband og sånn veldig intens Teckno (kan være LITT tøft men blir fort sliten i huet av det)Ellers så går alt fra ned på høykant! Alt fra Pitbull til Beach Boys Også har jeg alltid hatt sansen for 80 talls musikk country er jo gull!! å noen god hardstyle til trening/fest!
Jordfræsar Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Flere uten Internett fra canal digital? Faen, når man helst trenger det også.
Fredrik Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 noen med audi kunnskaper?audien ville plutselig ikke lade idag.. batteriet er kleint, men fikk jo startet.. har vært nødt til å ruse opp bilen til 3000rpm, for at den skal ta lading.. men det ville den plutselig ikke idag :/snakker vi laderegulator, elller batteri? bilen er en audi 100 1990.2,3 Mål først spenningen ved dynamoen. Den skal være rundt 14 volt når bilen går på tomgang. Er spenningen rundt 14 volt skifter du batteriet. Er spenningene vesentlig laver enn 14 volt skifter du dynamoen.
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 country er jo gull!! Hehe! Men du er jo ifra Froland da er det jo klart at Country går Det er helt utrolig hvor forskjellig musikksmak folk har, og godt er det Har dere forresten fått salta eller strødd i den bakken opp bak bygget deres, der ved bruktbilene! Fy og glatt den var her i forigårs på kvelden
VegarVS Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 country er jo gull!! Hehe! Men du er jo ifra Froland da er det jo klart at Country går Det er helt utrolig hvor forskjellig musikksmak folk har, og godt er det Har dere forresten fått salta eller strødd i den bakken opp bak bygget deres, der ved bruktbilene! Fy og glatt den var her i forigårs på kvelden fikk strødd igår ja
VegarVS Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 noen med audi kunnskaper?audien ville plutselig ikke lade idag.. batteriet er kleint, men fikk jo startet.. har vært nødt til å ruse opp bilen til 3000rpm, for at den skal ta lading.. men det ville den plutselig ikke idag :/snakker vi laderegulator, elller batteri? bilen er en audi 100 1990.2,3 Mål først spenningen ved dynamoen. Den skal være rundt 14 volt når bilen går på tomgang. Er spenningen rundt 14 volt skifter du batteriet. Er spenningene vesentlig laver enn 14 volt skifter du dynamoen. okei.. men er det ikke litt rart at den startet idag da? men tror jeg ville prøvd regulatoren før jeg bytter dynamoen.. for det er jo vesentlig billigere..
Dirty Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 noen med audi kunnskaper?audien ville plutselig ikke lade idag.. batteriet er kleint, men fikk jo startet.. har vært nødt til å ruse opp bilen til 3000rpm, for at den skal ta lading.. men det ville den plutselig ikke idag :/snakker vi laderegulator, elller batteri? bilen er en audi 100 1990.2,3 Mål først spenningen ved dynamoen. Den skal være rundt 14 volt når bilen går på tomgang. Er spenningen rundt 14 volt skifter du batteriet. Er spenningene vesentlig laver enn 14 volt skifter du dynamoen. okei.. men er det ikke litt rart at den startet idag da? men tror jeg ville prøvd regulatoren før jeg bytter dynamoen.. for det er jo vesentlig billigere.. Reima er vel stram nok ? kan være greit å sjekke før man hiver seg på ny dynamo er det dynamo med stift, ville jeg såklart sjekke det først
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 fikk strødd igår ja Hehe! Var ute å kjørte og svingte innom Bavaria for å kikke på biler, kom nesten helt opp bakken før bilen ikke kom lengre og begynnte å skli bakover Jævlig skummelt! Var sikker på at jeg skulle skli rett i den sølv E91en eller den mørke C-klassen som sto i bunnen der, gikk heldigvis bra
VegarVS Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 fikk aldri tid til å sjekke noenting før jeg måtte snu å heim å hente mini`n.. blir vel litt titting til kvelden!
flonoen Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 å noen god hardstyle til trening/fest! magi!
Fredrik Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 okei.. men er det ikke litt rart at den startet idag da? men tror jeg ville prøvd regulatoren før jeg bytter dynamoen.. for det er jo vesentlig billigere.. Det er riktig; og man bør også som dirtydicky sier sjekke om remmen er stram nok. Jeg forutsatte vel egentlig at dette allerede at dette var sjekket. Du kan uansett relativt enkelt lokalisere feilen til batteriet eller dynamoen.
VegarVS Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 å noen god hardstyle til trening/fest! magi! fra 00:39 og utover! ;D
VegarVS Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 okei.. men er det ikke litt rart at den startet idag da? men tror jeg ville prøvd regulatoren før jeg bytter dynamoen.. for det er jo vesentlig billigere.. Det er riktig; og man bør også som dirtydicky sier sjekke om remmen er stram nok. Jeg forutsatte vel egentlig at dette allerede at dette var sjekket. Du kan uansett relativt enkelt lokalisere feilen til batteriet eller dynamoen. ja, okei.. måtte skyndte meg på jobb vettu, da får man ikke tid til feilsøking
Robkill Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Bilen starta etter litt bruk av vestfrost! Ikke helt optimalt for innsprøytinga, men det åpna hvertfall drivstoffsystemet.
[space] Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Fredrik: Du har selvfølgelig rett i plassen i golfen vs bmwen. Jeg lærte å kjøre i en Jetta (Golf2 generasjonen) og kjørte den i flere år. Den gikk seriøst dårlig, men det gjorde ingen ting. Jeg fikk kjøre den når jeg ville, og fylte bensin på pappas Essokort (Husker 95 oktan lå på stødige 6.99/l. Good times ) Med tilhenger gjorde bilen 100 med pedalen i bunnen på E6. Uten henger tror jeg jeg fikk den opp i 140, og den var livsfarlig å prøve forbikjøringer med.
Anbefalte innlegg