Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se på størrelseslikheten på disse to... Tidlig superbil vs. moderne sportsbil...

8oiz6r7wk3xm9zmonrac.jpg

Og Cayman er liksom en veldig kompakt bil ved dagens standard.. :shock:

Deiligheter i bakgrunnen og ;)

Skrevet

Jobber i Telekiosken, og hadde en ``smart`` blondie innom på kanskje 18år.-

Blondie: hei kan man få så tvillingsomkort, jeg har blitt frastjolet min mobil

meg: Du behøver ikke tvilling simkort, du kan bare kjøpe eller få tilsendt et erstatningskort som erstatter det simkortet som var i telefonen din, så du beholder samme nr og det hele, fordi simkortet ditt var vell i mobilen din da den ble stjelt?(obvious question)

Blondie: ehhm jeg vet ikke, de toj jo lommebok og alt og sånt

Meg: småfniser, ja men, telefonen din fungerte da den ble stjelt?

blondie: ehh.,.. tenke.. ja?

meg: Nettopp da behøver du ikke tvilling, bare et nytt simkort på samme nr.

Blondie: åja okei,.

meg: Har du telenor? (vi selger telenor)

Blondie: ehm hæ? jeg vet ikke,

meg: ja det finnes telenor, netcom tele2 onecall talkmore osv...

Blondie: jeg vet ikke jeg, og ler... ehm kanskje netcom? nei var det telenor, eller kanskje tele2?

oh boy..... :x](*,)

Skrevet

Noen som har prøvd de der FM-senderne?

Vurderte å stikke på Clasern en tur, slik at jeg kan koble 3,5 jack rett i bærbar og ipod, og da slipper å brenne ørten cder til langturen i morgen. Men hvis det er noe drit, eller har skurrete lyd osv, styrer jeg unna.

Skrevet
Se på størrelseslikheten på disse to... Tidlig superbil vs. moderne sportsbil...

8oiz6r7wk3xm9zmonrac.jpg

Og Cayman er liksom en veldig kompakt bil ved dagens standard.. :shock:

Dette er et veldig interessant bilde og spesielt når man vet at 288 GTO´en er hele 18,5 cm lavere enn Cayman. GTO´en veier også 140 Kg mindre. Felgene GTO´en står på er 16", men virker allikevel ikke for små til bilen. 288 GTO er en temmelig liten bil idag... med superbil ytelser. 0-100 Km/t går løs på 4,8 sekunder og topphastigheten er 305 Km/t. En fantastisk konstruksjon som jeg på nært hold har sett live tre ganger... 8)

Skrevet

Yeyeyey, fikk halv diett og kun en uke betalt på julelønna! Så ringer jeg lønnskontoret, mye frem og tilbake. Så har vi funnet ut at det ikke er hans feil, og at det er en mellommann som har rotet bort listene mine.

Så sier han:

"Du har fått xxxxx, det er da ikke så verst." Det er andre ganga han har sagt det til meg. Første ganga fikk jeg sjokk og klarte ikke svare, nå klikka jeg. Slike ting har ikke han en dritt med, kunne hende jeg skulle tilbringe 4 uker i Thailand i desember, hva faen vet han om det er verst eller ei, eller hva slags utgifter jeg har?

Fy fader som jeg sprakk, makan til ting å lire av seg. Det handler om prinsipper, jeg skal ha de pengene jeg har jobbet for.

Skrevet

Det minste man kan forvente av en arbeidsgiver er å få lønna si, penger man har jobbet for! Og iallfall i jula :shock: Hadde klikka jeg også hadde jeg ikke fått riktig lønn :evil:

Skrevet

Ja, det mener jeg. Nok om den saken. Har ellers vært en jævli bedriten dag. Kjøpte ny ruter i går, den tok kvelden etter 10 timer. Så jeg måtte dra å bytte den.

Skrevet
Ja, det mener jeg. Nok om den saken. Har ellers vært en jævli bedriten dag. Kjøpte ny ruter i går, den tok kvelden etter 10 timer. Så jeg måtte dra å bytte den.

Mads du har så mye penger atte, fint å jobbe gratis for firmaet :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...