Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Men det er jo snakk om prioriteringer og vi vil vente til ungene er litt eldre. Har kjøpt båtplass for et år siden da, så det er jo en begynnelse :)

Alt handler om prioriteringer! :-) Jeg skal selv sette meg på venteliste over båtplass når jeg er får meg fast jobb og bolig (når jeg ferdig som student med andre ord). En skjærgårdsjeep er mer enn nok for meg, trenger meg bare en båt for å komme meg ut på holmene med, eller tøffe en tur. Synes også det er koselig å bare tøffe en kveldstur! :-)

5d9srz3niz6q2amhp22l.jpg

Har også flytedresser som jeg bruker i dårlig vær og får akutt nødt på sjøen. De er gode å varme og anbefales! De er kanskje litt kårny ved at de er signalgule, men det er sikkerhet så man blir sett om det skulle skje en ulykke! Anbefales å gå i anskaffelse av slike om båten ikke kun blir brukt på solskinnsdager.

b1ap3afxg6bkcgi50y69.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Roger!

Ang. båt så har jeg alltid lyst på det på våren, og alltid like glad for at jeg ikke har det når høsten kommer, og det kun har vært 2 helger i løpet av sesongen med pent vær... (som det har vært de 2-3 siste åra på østlandet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere på Østlandet skulle tilbrakt en sommer på Vestlandet, da hadde dere nok fått sommer-depresjoner :P Været her er bare shit, og om det først er fint vær kan jeg garantere at det blåser minst stiv kuling..

Har en liten åpen Hansvik på 16 fot med 30hk vi, duger til sitt bruk :) Hadde en 21 fot Sandstø Daycruiser før, med 205 hesters maskineri, var andre boller det!

Spørs om jeg ikke får kompensere med en sykkel av ett slag i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt en bowrider, eller tilsvarende med helt dekk, men det blir vel ikke aktuelt på noen år...

Liker sittestillingen og muligheten til å ta opp kalesjen om det blir drittvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader Turbo,

du som snurrer, gi oss i dag bar på bar.

Forlat oss våre slitne råder og toppakninger,

som vi forlater bryet med service.

Led oss ikke inn i teknisk kontroll, men fri oss fra TUV og godkjennelser.

For momentet, ladetrykket og pop-offen er din i all evighet.

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...kanskje jeg skal få meg enda en båt...Eller kanskje lære meg å svømme først...[/quote

Hehe er dette et Pakistansk fenomen ? ser det er uvanlig at Pakistanere kan svømme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...