flonoen Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Dette var rett og slett imponerende! Syyyyykt! Der må jeg innom til sommeren! Godt det går an å lage litt gøyale scener (kosing i van, toppløs dame i vinduet osv) uten at det skal brennes ned og ansvarlige stilles for retten, som sikkert hadde skjedd om det var lagd i Usa.
Fredrik Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Er stiv i nakken, ja. Bihulebetennelse, ja. Kanskje det. Skal man ikke være i generell laber form da? Jeg er i fin form, føler meg ikke syk... Hahaha, pult for mye ja. Artig å få beskjed om det ! Pule for mye (les: tømme pungen) kan faktisk føre til alvorlige stressyndromer. For en tid tilbake var det en eller annen prins fra Saudi Arabia som måtte få behandling både for sexavhengighet og manglende energi. Fyren var apatisk og helt tom for energi...
noekult Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Altså... Alt med måte... Det finnes ikke sannere ord...
Sandersen Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 tar kjangsen å spør her jeg.. har seg slik at jeg leiter etter en rocke gruppe, noe med akira,akito, noe i den duren.. husker søren bare ikke hva det her, hørte det hos en kammerat å det er det eneste jeg husker.. Noen som veit noe mer? Takida? Hvordan type rock? jaggu se herja.. så ut som var riktig! takk så meget! ikke værst resonert edit: jepp var denne her jeg leita etter: Takk så meget!
Fredrik Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Dette var rett og slett imponerende! Utrolig fint laget, men hva foregår egentlig her?...
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Er stiv i nakken, ja. Bihulebetennelse, ja. Kanskje det. Skal man ikke være i generell laber form da? Jeg er i fin form, føler meg ikke syk... Hahaha, pult for mye ja. Artig å få beskjed om det ! Pule for mye (les: tømme pungen) kan faktisk føre til alvorlige stressyndromer. For en tid tilbake var det en eller annen prins fra Saudi Arabia som måtte få behandling både for sexavhengighet og manglende energi. Fyren var apatisk og helt tom for energi... Haha dagens Nå ble jeg i humør og klar for en kveld med litt skøyesaker!
Jokkke Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Dette var rett og slett imponerende! Utrolig fint laget, men hva foregår egentlig her?... Gjett tre ganger!
Fredrik Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Pule for mye (les: tømme pungen) kan faktisk føre til alvorlige stressyndromer. For en tid tilbake var det en eller annen prins fra Saudi Arabia som måtte få behandling både for sexavhengighet og manglende energi. Fyren var apatisk og helt tom for energi... Haha dagens Nå ble jeg i humør og klar for en kveld med litt skøyesaker! Fantastisk... og soloen er enorm. Nå vet vi hvor Neil Young sammen med Crazy Horse har hentet inspirasjon til gitaren fra. Kul kommentar til soloen også... "and this, my son, is how guitars get pregnant"...
316 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Legen fant ingen ting i øyet mitt. Fikk bare noen GULE øyedråper, så nå ser det ut som jeg er guling! Det renner nedover hele trynet!
Azeton Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Legen fant ingen ting i øyet mitt. Fikk bare noen GULE øyedråper, så nå ser det ut som jeg er guling! Det renner nedover hele trynet! Parasitten som er på vei ut
Julianv Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 tar kjangsen å spør her jeg.. har seg slik at jeg leiter etter en rocke gruppe, noe med akira,akito, noe i den duren.. husker søren bare ikke hva det her, hørte det hos en kammerat å det er det eneste jeg husker.. Noen som veit noe mer? Takida? Hvordan type rock? jaggu se herja.. så ut som var riktig! takk så meget! ikke værst resonert edit: jepp var denne her jeg leita etter: Takk så meget! Bare hyggelig du! Har hørt mye på de Veldig bra gruppe det der! Hør gjerne Handlake village, Was it I? og Poisoned Kjemperolig og chill rock som passer til de fleste anledninger Hører dog på litt råere musikk til vanlig (spesielt i bilen). Anbefaler alle som liker rock å høre på Downstait (Eks: Walk away), Rev Theory (Hell YEAH!!), Spineshank (Smothered)! Har mye mer på lager, men dette er ganske lite kjente band som alle bør høre(Dog ganske rolig rock)
Anbefalte innlegg