Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var rett og slett imponerende!

Syyyyykt! Der må jeg innom til sommeren! Godt det går an å lage litt gøyale scener (kosing i van, toppløs dame i vinduet osv) uten at det skal brennes ned og ansvarlige stilles for retten, som sikkert hadde skjedd om det var lagd i Usa.

Skrevet
Er stiv i nakken, ja. Bihulebetennelse, ja. Kanskje det. Skal man ikke være i generell laber form da? Jeg er i fin form, føler meg ikke syk... Hahaha, pult for mye ja. Artig å få beskjed om det ;)!

Pule for mye (les: tømme pungen) kan faktisk føre til alvorlige stressyndromer. For en tid tilbake var det en eller annen prins fra Saudi Arabia som måtte få behandling både for sexavhengighet og manglende energi. Fyren var apatisk og helt tom for energi... :?

Skrevet
tar kjangsen å spør her jeg.. har seg slik at jeg leiter etter en rocke gruppe, noe med akira,akito, noe i den duren.. husker søren bare ikke hva det her, hørte det hos en kammerat å det er det eneste jeg husker.. Noen som veit noe mer?

Takida? Hvordan type rock? :D

jaggu se herja.. så ut som var riktig! :) takk så meget! ikke værst resonert

edit: jepp var denne her jeg leita etter:

Takk så meget!

Skrevet
Er stiv i nakken, ja. Bihulebetennelse, ja. Kanskje det. Skal man ikke være i generell laber form da? Jeg er i fin form, føler meg ikke syk... Hahaha, pult for mye ja. Artig å få beskjed om det ;)!

Pule for mye (les: tømme pungen) kan faktisk føre til alvorlige stressyndromer. For en tid tilbake var det en eller annen prins fra Saudi Arabia som måtte få behandling både for sexavhengighet og manglende energi. Fyren var apatisk og helt tom for energi... :?

Haha dagens :D Nå ble jeg i humør og klar for en kveld med litt skøyesaker!

Skrevet

Dette var rett og slett imponerende!

Utrolig fint laget, men hva foregår egentlig her?... :?

qfqha7ztey85kgvw7p81.jpg

Gjett tre ganger! :wink:

Skrevet

Haha dagens :D Nå ble jeg i humør og klar for en kveld med litt skøyesaker!

Fantastisk... og soloen er enorm. Nå vet vi hvor Neil Young sammen med Crazy Horse har hentet inspirasjon til gitaren fra. Kul kommentar til soloen også... "and this, my son, is how guitars get pregnant"... :lol:

Skrevet

Legen fant ingen ting i øyet mitt. Fikk bare noen GULE øyedråper, så nå ser det ut som jeg er guling! Det renner nedover hele trynet! :lol:

Skrevet
Legen fant ingen ting i øyet mitt. Fikk bare noen GULE øyedråper, så nå ser det ut som jeg er guling! Det renner nedover hele trynet! :lol:

Parasitten som er på vei ut :lol:

Skrevet
tar kjangsen å spør her jeg.. har seg slik at jeg leiter etter en rocke gruppe, noe med akira,akito, noe i den duren.. husker søren bare ikke hva det her, hørte det hos en kammerat å det er det eneste jeg husker.. Noen som veit noe mer?

Takida? Hvordan type rock? :D

jaggu se herja.. så ut som var riktig! :) takk så meget! ikke værst resonert

edit: jepp var denne her jeg leita etter:

Takk så meget!

Bare hyggelig du! Har hørt mye på de :mrgreen:

Veldig bra gruppe det der! Hør gjerne Handlake village, Was it I? og Poisoned :D

Kjemperolig og chill rock som passer til de fleste anledninger 8) Hører dog på litt råere musikk til vanlig (spesielt i bilen).

Anbefaler alle som liker rock å høre på Downstait (Eks: Walk away), Rev Theory (Hell YEAH!!), Spineshank (Smothered)!

Har mye mer på lager, men dette er ganske lite kjente band som alle bør høre(Dog ganske rolig rock) 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...