Julianv Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Nja skeptisk 316. Du får bli med en tur så hører du. Skal dra innom i morgen å undersøke mer. Hvorfor lyden også kommer når man vrir på rattet skjønner jeg ikke. Fjærbeinslager er nok problemet her. Prøv å stå sånn at du får litt ekstra motstand på hjulene(skrått oppover en bakke) og sving fra side til side. Vis det da smeller noen ganger når du svinger så er det garantert fjærbeinslagre. Eller dempertopplagre som mange kaller det Kommer også ved kjøring over humper og ugjevn vei.
knut_olestad Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 http://www.rbnett.no/lokal/gjemnes/article405587.ece Full litauer i E30 går sjelden bra..
Jørgen Lie Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Noen har vært på raid på Smøla i natt også..!!! Brutt seg inn i et hus til en kompis av meg, stjælt et sett bilnøkler, og stjælt bilen til ei jeg kjenner.. Den har de selvfølgelig kjørt på skogen, og vil tro den blir vraket.. At ingenting skal få stå i fred!!!!!!
Jordfræsar Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Nja skeptisk 316. Du får bli med en tur så hører du. Skal dra innom i morgen å undersøke mer. Hvorfor lyden også kommer når man vrir på rattet skjønner jeg ikke. Fjærbeinslager er nok problemet her. Prøv å stå sånn at du får litt ekstra motstand på hjulene(skrått oppover en bakke) og sving fra side til side. Vis det da smeller noen ganger når du svinger så er det garantert fjærbeinslagre. Eller dempertopplagre som mange kaller det Kommer også ved kjøring over humper og ugjevn vei. Det er notert!
Jordfræsar Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Noen har vært på raid på Smøla i natt også..!!! Brutt seg inn i et hus til en kompis av meg, stjælt et sett bilnøkler, og stjælt bilen til ei jeg kjenner.. Den har de selvfølgelig kjørt på skogen, og vil tro den blir vraket.. At ingenting skal få stå i fred!!!!!! Må vel få fort å finne ut hvem?
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 sånt er hvertfall jævlig irriterende... er det noen fler en meg som gleder seg til flåklypa som går på tv rett før juleaften?
Larsinnj Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Noen som har opplevd problemer med bestilling fra play.com? Jeg bestilte mw3 og transformers box derfra for ikke så lenge siden. Står "Dispatched 30 nov" på mine ordre, og at det er 3-5 dager leveringstid. Har enda ikke mottatt noe som helst..
Marius2002 Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Pule for mye (les: tømme pungen) kan faktisk føre til alvorlige stressyndromer. For en tid tilbake var det en eller annen prins fra Saudi Arabia som måtte få behandling både for sexavhengighet og manglende energi. Fyren var apatisk og helt tom for energi... Haha dagens Nå ble jeg i humør og klar for en kveld med litt skøyesaker! Fantastisk... og soloen er enorm. Nå vet vi hvor Neil Young sammen med Crazy Horse har hentet inspirasjon til gitaren fra. Kul kommentar til soloen også... "and this, my son, is how guitars get pregnant"... Helt herlig ja Men det var gårsdagens "bli giret"-sang! Idag er det søndag: Digger live-musikk!
Clerion Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 ALDRI hatt problemer med play :S Bestillt sikkert 50 filmer og spill derifra
Clerion Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Har heller troa på det ja Leverer kjapt dem.
-Roger- Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Alt jeg har kjøpt fra Play har brukt 1-2 uker på frakt...
knut_olestad Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Noen som har opplevd problemer med bestilling fra play.com? Jeg bestilte mw3 og transformers box derfra for ikke så lenge siden. Står "Dispatched 30 nov" på mine ordre, og at det er 3-5 dager leveringstid. Har enda ikke mottatt noe som helst.. Ligger vel i toll slik mine gjorde.. Om de koster over 200? Har sjelden gått mer enn ei uke når jeg handla under 200.
Jordfræsar Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Jeg har begynt å handle hos Amazon.co.uk da jeg opplever at pakken kommer frem fortere enn hos Play.com.
316 Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Godføre i Østfold eller? Hører på radio at 20-30 biler står fast midt på flatmark og bare sklir av vegen.
Anbefalte innlegg