M|Fjeld Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Tro meg, gjort det der mange ganger Med engang du har levert tapsmeldingen til politiet så er det registrert i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Tro meg, gjort det der mange ganger Med engang du har levert tapsmeldingen til politiet så er det registrert i systemet Tror deg jeg, blir bare litt satt ut over at noe kan gå så fort i Norge Edit: Seriøst:http://open.spotify.com/track/2ToHhhapT5vUVgaaS3l0dl Ja om dette er Michael Jackson, så er det vel det verste jeg har hørt fra hans. Tydelig at de må tyne ut noe mer penger, for nå begynner kvaliteten på musikken å bli rett og slett ræva. Kanskje snart la mannen bare være død... Æææææsj! Det der var noe av det jævligste jeg har hørt på lenge Og jeg er i frankrike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Første gang jeg gjorde det så sto jeg der som et spørssmåltegn og kunne ikke skjønne hvordan det gikk så fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hmm. Nå har jeg vært uten strøm i snart seks timer (kom akkurat tilbake), og mobilen var så si utladet. Man merker fort hvor avhengige man er av strøm! Ved tanke på all maten og lignende. Når det er sagt er det deilig å dra på hytter hvor det ikke er strøm, men da er man forberedt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Seriøst:http://open.spotify.com/track/2ToHhhapT5vUVgaaS3l0dl Ja om dette er Michael Jackson, så er det vel det verste jeg har hørt fra hans. Tydelig at de må tyne ut noe mer penger, for nå begynner kvaliteten på musikken å bli rett og slett ræva. Kanskje snart la mannen bare være død... Æææææsj! Det der var noe av det jævligste jeg har hørt på lenge Og jeg er i frankrike! Det er ikke bare jævlig, det er helt helt forferdelig.. Tenk å få ødelagt en så bra artist med slik søppel. Tipper han vrir seg i grava. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Fredrik: Her har du den ultimate cool classic Porsche til salgs! http://www.topgear.com/uk/photos/steve- ... ?imageNo=0 Steve McQueens egen 911, fra filmen LeMans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ut på øvelse i morgen. 7 dager på fjellet for å gå på treplank, spise FR og leke krig. Blir morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 FR <3 Nomnomnom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 FR er god stemning! Kylling karri, pasta bolognese++ er jo bare snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Haha, FR var tider det ja! God tur Lars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 jeg likte FR kjeksene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 FR? Hva er det?? Edit: Antar det betyr FeltRasjoner Kylling karri, pasta bolognese++ ?? Vi hadde kun RSP på det beste,og det likte eg ikke!! Hjalp lite at det også stod stempla f.eks"1969" på boksen :-& Bruker de Natoplanker enda? Trodde de hadde modernisert seg litt etterhvert med glassfiber o.l Husker vi hadde gru med "U.S Army" påtrykt magasintaskene bl.a....alt dette var i '96-97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Noen som ser på NRK2 nå? Om rosabloggere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 På øvelse gikk det mest i ostesmørbrød og grandiosa hos oss. Noen fordeler har en med lagstelt med multifuel og tanks til frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg