Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, dette overgår ALT ifb med "smørkrisa" som vi liksom lider så forferdelig av.....

EDIT: Glemte link i all fortvilelse

Skrevet
Øhm.......... Helt målløs. Man kan leie en Zonda i Italia...

http://www.luxeofitaly.com/uk/noleggio- ... /zonda.htm

Wow, det er drømmebil nr. 1... Koster sikkert fire månedslønner, men da har du kjørt kremen av kremen på fire hjul...

Koster sikkert en gjennomsnittlig månedslønn for å leie den for en dag :P

Ferrari 458 Italia koster 1800 euro pr dag ser jeg, Zonda er vel neppe billigere ;)

Skrevet
Øhm.......... Helt målløs. Man kan leie en Zonda i Italia...

http://www.luxeofitaly.com/uk/noleggio- ... /zonda.htm

Wow, det er drømmebil nr. 1... Koster sikkert fire månedslønner, men da har du kjørt kremen av kremen på fire hjul...

Koster sikkert en gjennomsnittlig månedslønn for å leie den for en dag :P

Ferrari 458 Italia koster 1800 euro pr dag ser jeg, Zonda er vel neppe billigere ;)

Å huffameg.. :P Ser jo kult ut! Kjører gjennom Italia ned til Midtøsten sommeren 2012 :) Hmm.. :-k

Skrevet

Dette kan du se når du har 3 barn, bikkje og frue. Du må se ting du ikke får sett, prøvd, smakt etc FØR du etablerer deg :P

Dette bør du oppleve før du får kjerring og unger Snøfresern, veiene til og fra Geiranger gjør seg best i en spenstig bil på kveldstid, uten kjerring og unger som dødvekt 8)

Gratulerer Fredrik :applause:

Skrevet

Vi får vel kake når du topper 20.000 innlegg? :D

Hehehe... jeg får vel finne et passende sted i Oslo (med godt øl) å rive i en runde på gjengen... 8)

Noekult får evt. to halvlitere på min regning iom. at jeg skylder ham en fra før... :)

Det var spøk fra min side, jeg drikker ikke alkohol :) Men ellers takk :)

Bør ha en Bimmers get together en dag, helt klart!

Skrevet

Vi får vel kake når du topper 20.000 innlegg? :D

Hehehe... jeg får vel finne et passende sted i Oslo (med godt øl) å rive i en runde på gjengen... 8)

Noekult får evt. to halvlitere på min regning iom. at jeg skylder ham en fra før... :)

Det var spøk fra min side, jeg drikker ikke alkohol :) Men ellers takk :)

Bør ha en Bimmers get together en dag, helt klart!

Jeg kan ta istedefor :beer:

Skrevet

En kan leie en ganske frisk bil til rundt €1000 om dagen. Ikke så verst det om en er 2.

Hva sier du Fredrik? :) 3 dager i Italia i en Aston Martin V8 Vantage, Audi R8 eller 911 Carrera 4S? = ca € 2,500.00 = 19000NOK

Ser det var for 200km. Er ca €3 pr km etter det i tillegg. En klarer jo lett 50 mil på en dag når en har en sånn bil til disp...

(Mulig jeg blir nedstemt hjemme...)

Skrevet
Ang det som ble skrevet om Fredrik vs Wicky..

Er det ikke veldig lenge siden wicky har skrevet noe her?

Wicky er utestengt av forumet til 25.Desember

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...