Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maler du den i rødt hvitt og blått?

Det er vel det vi kaller for helgardering? Hvitt :-) Hvit Pepper...

Skrevet
Sikkert flotte sykler for de som er intr i slik type sykkel, men blir nok R-sykkel eller Motard her i gården..;) Heller mest mot Motard egentlig, for leking..

Tror du har en skrivefeil i innlegget. Du mener vel Retarded?

Skrevet

Noen andre her som digger Michael Jackson?

Sitter her og ser diverse konserterer fra Michael Jackson ultimate dvd collection og faen så det irriterer at han måtte daue før jeg fikk sjans til å se han live i London :evil:

42822599756.jpg

Skrevet
Enig der jørgen, derimot er en R bedre om du har tenkt deg noe på noe "lang" tur i ny og ned. Blir fort slitsomt på SM i 90-100.

Sant nok, men frister og dra bakhjul og kjøre stoppie.. Er nok småturer den blir brukt til uansett..:)

Sikkert flotte sykler for de som er intr i slik type sykkel, men blir nok R-sykkel eller Motard her i gården..;) Heller mest mot Motard egentlig, for leking..

Tror du har en skrivefeil i innlegget. Du mener vel Retarded?

Retarded er i BOKS allerede ;)

Jørgen er nyklipt! Jeg vet ikke hvor... tørr ikke åpne linken. fish?

Haha, klovn :lol:

Skrevet

Kutt folkens, jeg kommer meg ikke bort fra PC'n for å bli ferdig med å male!!! Ta en pause fra tastaturet vær så snill...

Skrevet

Sitter her og ser diverse konserterer fra Michael Jackson ultimate dvd collection og faen så det irriterer at han måtte daue før jeg fikk sjans til å se han live i London :evil:

42822599756.jpg

Digger veeldig mye av det han gjorde på 80tallet ja, men når det gjelder familien Jackson er det lite som kan måle seg med en konsert jeg var på i globen i stockholm med Janet for lots of år siden. Velvet Rope turneen. Konserten var på bursdagen hennes, og alle visste om den planlagte feiringa bortsett fra henne. Var jaggu stort når hun ble så rørt at hun gråt på scenekanten foran x antall tusen som sang bursdagssangen.. :)

Skrevet

Jeg og en kompis har hatt kvinnfolkfri i kveld, deilig å bare kunne snakke bil ustanselig i flere timer! Ut å kjøre en tur for å finne isete parkeringspalsser for sladding og greier :D

Fredrik:

Ang det du sa om at du ikke forstår det faktisk står kassettspiller i en 2004 e46..

Se denne:

http://www.youtube.com/watch?v=kndbk08u ... re=related

Trond Kirkvaag har forresten vanvittig mye bra.. :)

Hahaha! Herlig god gammal Norsk humor!

Har hatt mye glede av Kirkvaag & co oppigjennom, har ikke ledd meg fillete bare en gang av de gutta der! Husker særlig Brødrene dal og KLM :)

Skrevet

42822599756.jpg

Digger veeldig mye av det han gjorde på 80tallet ja, men når det gjelder familien Jackson er det lite som kan måle seg med en konsert jeg var på i globen i stockholm med Janet for lots of år siden. Velvet Rope turneen. Konserten var på bursdagen hennes, og alle visste om den planlagte feiringa bortsett fra henne. Var jaggu stort når hun ble så rørt at hun gråt på scenekanten foran x antall tusen som sang bursdagssangen.. :)

Hørte en del på Janet også ja, men det datt liksom litt vekk.

Hørte på Janet og velvet rope albumet. Likte begge 2 :)

Men er mange år siden. Har du sett Michael jackson også live?

Skrevet
Jeg og en kompis har hatt kvinnfolkfri i kveld, deilig å bare kunne snakke bil ustanselig i flere timer! Ut å kjøre en tur for å finne isete parkeringspalsser for sladding og greier :D
Fredrik:

Ang det du sa om at du ikke forstår det faktisk står kassettspiller i en 2004 e46..

Se denne:

http://www.youtube.com/watch?v=kndbk08u ... re=related

Trond Kirkvaag har forresten vanvittig mye bra.. :)

Hahaha! Herlig god gammal Norsk humor!

Har hatt mye glede av Kirkvaag & co oppigjennom, har ikke ledd meg fillete bare en gang av de gutta der! Husker særlig Brødrene dal og KLM :)

Hehe, Disse 2 synes jeg egentlig er bedre:

http://www.youtube.com/watch?v=mGfbr2mQN-Y

Spesielt denne, ler meg ihjel hver gang. Han bytter så jævlig "tema" hver gang han snakker, og så disse jævlaflyene som detter ned i bakgrunnen :lol:

Skrevet

42822599756.jpg

Hørte en del på Janet også ja, men det datt liksom litt vekk.

Hørte på Janet og velvet rope albumet. Likte begge 2 :)

Men er mange år siden. Har du sett Michael jackson også live?

Nei, har hatt relativt seriøs stereo hjemme så lenge konserter stort sett har vært en lydskuffelse så har ikke vært på så mange "store" konserter. Kunne vært på Michael etpar ganger men det ble liksom ikke til det..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...