Yngvejos Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Vi er nok 3! Skal reise avgårde på jobb i morgen. Blir stusselig å være offshore på juleaften.
bcRichard Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Den er kjip.. Får du overtidsbetalt siden det er på julaften da?
fish Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 aaahh... Endelig ferdig. Har malet stua. Er panel på veggene, så det ble 1 runde med kvistlakk, 2 runder med grunning og 2 runder med panelmaling. Mellom strøkene med grunning ble det en runde med sparkel og akrylmasse. Listene er vasket og satt på plass. Nå slapper jeg av med ett glass rødvin og beskuer det ferdige "verket"..
Ostnes Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Vi er nok 3!Skal reise avgårde på jobb i morgen. Blir stusselig å være offshore på juleaften. Det er vel ikke såå stusselig? Jeg skal kjøre lastebil på julaften jeg..
fish Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Har du tøfflene på? Nope! ekkje golvkaillt her...
Yngvejos Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Den er kjip.. Får du overtidsbetalt siden det er på julaften da? Dårlig med overtidsbetaling. Får en tusenlapp hver helligdag elns i kompensasjon. I gamle jobben min gikk jeg med 100% overtid på helligdager, da var det litt kjekkere. Det er vel ikke såå stusselig? Jeg skal kjøre lastebil på julaften jeg.. Det høres mer stusselig ut å sitte alene i en lastebil på juleaften.
noekult Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Du får henge på bimmers så mye du kan, skal holde alle loners med selskap jeg (Ikke du som kjører lastebil, du skal følge med på veien!) Ikke lenge igjen nå
Yngvejos Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Jeg blir nok sittende på bimmers fra 07-19.
Thundercoil Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Dette her kaller jeg Tragikomisk! http://www.sol.no/klipps/video/litt_av_en_bilballett
Snusfenrik Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Dette er dagen når hat-trick'en gikk inn for 2011. Osama, Gadaffi og nå Kim Jong Il. Ønsker ingen død, men jeg velger å dele en sitat som beskriver saken bra: I've never wished a man dead, but I have read some obituaries with great pleasure. - Mark Twain En riktig god start på uken til alle sammen!
Anbefalte innlegg