M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31460675 Skulle hatt stående i stua!
knut_olestad Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 En av mine kolleger døde i natt..Fin start på dagen.. trist nyhet naturlig død eller? Kreft.. Han var begynt komme seg igjen og var så positiv, å så plutselig er han vekk liksom.
Marius2002 Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Noen som forresten har prøvekjørt disse? ikke i JCW, kun den dieselen jeg snakka om i stad.. Audien er fin ,men man får jo ikke en mere oppsiktsvekkende kult/familie bil i den prisklassen synes jeg.. med hengerfeste og takrails er jo denne faktisk ganske praktisk.. baksete plassen er grei. jeg på 1.86 sitter greit baki der.. og regner ikke med at du skal ha så store barn baki der JCW-utgave er enda ikke kommet til Countryman, kun aerodynamikkpakke som må settes på i ettertid, samt litt smådill. Vi har Hilux som trekk/arbeidsbil så hengerfeste er ikke i utgangspunktet nødvendig, men blir helt sikkert med da jeg regner med dette er avtagbart(?). Skal ikke ha noen fast i baksete igrunn, kun på dager det er helt nødvendig. Men mulighetene er mange, det kommer jo ny 3-serie over nyttår, den med x-drive og m-pakke, A5 4dørs er også en mulighet. Eventuelt bare beholde den vi har. Ingen hurtige beslutninger, alt må prøves først.
VegarVS Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 hengerfestet er avtagbart ja.. uff ville ikke hatt a5 i 4dørs.. mister hele glansen over bilen synes jeg.. da burde du heller gåt for nye 3-serie evt..
M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Vurdert nye 1-serie da? Fenomenal bil med kjempe motorer! Gode seter og pent interiør samt god plass i baksetet til en på 185. Designet er ikke spesielt pent i starten, men etterhvert så vokser det på en og blir utrolig pent
VegarVS Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Vurdert nye 1-serie da? Fenomenal bil med kjempe motorer! Gode seter og pent interiør samt god plass i baksetet til en på 185.Designet er ikke spesielt pent i starten, men etterhvert så vokser det på en og blir utrolig pent +1
flobben Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 se på teksten over baren. setup installerer sjåførene, behage vent et øyeblikk
SofaKingFresh Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Noen her som var ute å ratta cab i går? http://www.ta.no/nyheter/grenland/article5852069.ece Dama kjenner de veldig godt. Gikk bra med de.
Erik89 Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Godt jeg har gule lys og oransje blinklys ^^
Dirty Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Ble siste gang jeg leide rudskogen Ble fakturere 24t med opprydding og 700 kg med jord Vi feide og rydda hele banen før vi reiste 20 mann
316 Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 På flyet hjem for juleferie nå. Lett ha meg en pils.
Marius2002 Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Vurdert nye 1-serie da? Fenomenal bil med kjempe motorer! Gode seter og pent interiør samt god plass i baksetet til en på 185.Designet er ikke spesielt pent i starten, men etterhvert så vokser det på en og blir utrolig pent Ja, men nei. Blir for liten/feil bil igjen. hengerfestet er avtagbart ja.. uff ville ikke hatt a5 i 4dørs.. mister hele glansen over bilen synes jeg.. da burde du heller gåt for nye 3-serie evt.. Ja er enig i den, men stress å vippe ned bakseter å klure osv. de gangene noen skal baki.! Derfor 4-dørs. Nye BMW 3-serie da i stasjonsvogn og m-tech. Sikkert 320i eller 325i da. Stasjonsvogn kommer ettersom jeg har skjønt ikke før til høsten neste år? Eller tar jeg feil. Uansett er ikke bilbytte et hastverk og kan godt hende det skjer innen et lite halvår eller plutselig 1-2 år. Alt ettersom hva som kommer på markeded, hvordan de er å kjøre osv.. Men Countryman er fortsatt under vurdering, men enda ikke prøvekjørt så kan hende den plutselig blir helt feil og uaktuelt.
Anbefalte innlegg