Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha Marius. Good one :) Fint å starte dagen med litt latter ja!

Jeg ser ditt bilde og kan svare med en av mine all-time favoritter :)

Lo godt i dag tidlig... ho ho ho

Hello.jpg

Den der har jeg sikkert ledd i flere timer av tilsammen :)

Den er Epic :applause: Good times!

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=28568479

noen som har hatt en slik før? er vel en artig sommerbil?

koselig bil å putre rundt med ja =D Hadde golf 2 før jeg, elsker sjarmen i de bilene =D Er så primitivt, men likevell er det så greit også! :)

Er noe med de Golfene ja, hilsen han som kjører Golf 2 :)

Golf cab er kjempekoselige biler ja, og de vekker fremdeles mye positiv oppmerksomhet, bare vær obs på at de kan ha lekkasje i caben, hvilket gjerne medfører noe tynt gulv med åra :lol:

Ellers vil jeg bare få sagt at kunder er nok en gang ett irritasjonsmoment!

Hvor jævla vanskelig er det å fatte at man skal bestille i god tid om man skal ha varer til jula?

Hva med å tenke på den stakkars jævelen som skal lage tinga når alle kommer i absolutt siste liten med bestillinger og vil ha de express over natta..

Ordrebunken er lang som ett stygt år her nå, og det er som vanlig nøyaktig de samme som hvert eneste år får beskjed om å bestille i god tid!

Skrevet

Fikk nettopp tidenes Julegave!!! 8) Har fått byggetillatelse på 100kvm garasje med tilhørende stall i etasjen over! :D

Blir godt å kunne stå inne neste vinter å kunne ha opptil 5 biler samtidig trygt og tørt lager inne i varmen med 2 løftebukker og alt tilgjengelig verktøy :)

Skrevet

Ene katta mi må være over gjennomsnittet god til å klatre/hoppe/balansere. Er ca 3 mnd gammel og hopper gleder fra tørkestativet til toppen av et glasskap jeg har modellbiler i, så på toppen av døra (hoho) og opp på klesskapet! :P

Skrevet
Ene katta mi må være over gjennomsnittet god til å klatre/hoppe/balansere. Er ca 3 mnd gammel og hopper gleder fra tørkestativet til toppen av et glasskap jeg har modellbiler i, så på toppen av døra (hoho) og opp på klesskapet! :P

Video!!!! :lol:

Våkna med helt ødelagt rygg i dag shæl!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...