Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, legendarisk den videoen med Maseratien :)

Han hadde i det minste penger nok til å fikse den opp igjen :)

Æsj! Hadde en Primare I21 på hånden, men så solgte fyren den til en kamerat, slik at han kunne ha den selv frem til han fant ny forsterker selv...

Skrevet

Kommet hjem en iPad 1. gen. med 32GB og 3G :)

Anbefal meg gode (og helst gratis) apps da, noen?

oioi! Mye å velge i!

Trikset er vel bare å prøve forskjellige ting. Selv bruker jeg mest safari, tapatalk, facebook og twitter.

Du må selvfølgelig oppgradere til siste firmware, om ikke det er gjort.

Også leser jeg Total 911 på iPaden. Koster 35 eller 45 pr blad, mot rundt 100 i butikken. De er bare skannet inn, så er ikke helt optimalt, men det funker greit nok når Porscheskjelven kommer over meg :)

Og sjekk ut fjernkontroll for xbmc, om du har mediacenter, og fjernkontroll for squeezebox, om du har det :)

Og airvideo! Kan streame tvserier osv direkte fra pcen til paden. Funker som fjell!

Over til juleøl!

Rema, som skal ha Grans Julebrygg (Den med blå etikett, testvinner i år), har den jo ikke! Samme gjelder Santa Clausthaler, som er den alkoholfrie vinneren.

Hvor får jeg skaffet disse?

Skrevet
":3r0rp87d]

Også leser jeg Total 911 på iPaden. Koster 35 eller 45 pr blad, mot rundt 100 i butikken. De er bare skannet inn, så er ikke helt optimalt, men det funker greit nok når Porscheskjelven kommer over meg :)

Det der er jo helt genialt. Porsche burde egentlig selv gjøre noe for de som konstant har den store skjelven... en eller annen app der man bare kan streame en evig strøm av fete filmer, bilder, lyder... 8)

Skrevet

Helt klart!

BMW har et par apper, andre bilmerker også, men ikke noe som er slik som du nevner her. Burde vært filmer, bilder, lyder, info om alle modellene, bilkonfigurator osv. Hadde vært genialt! (Hmm.. hvorfor ikke bare lage det selv... God ide!)

Vent nå litt! De har jo en sånn app, og jeg har den!

Porsche Pad Cinema :) (Kun videoer) Kanskje kose meg med den etterpå :)

Skrevet

Hehe! Kjørte bak en E46 coupe her i stad som lå breit i hver rundkjøring og sving, og da kunne jo ikke jeg være noe dårligere :wink: Men han var mer modig og flinkere en meg, han hadde bensin også og da er det litt lettere enn med turbodiesel, hehe! :wink:

(Før jeg får kjeft så var dette på en lite trafikkert vei med 40 og 50 sone og hastigheten kom aldri over 50 km/t :) )

Skrevet

Noekult: Flickr Studio er også genialt, for å se bilder på flickr. Kan se siste fra alle kontakter osv. Veldig god app.

Puls, Life, Flipboard, Nasa er også gode. Life har masse fete bilder fra nyhetsbildet.

Skrevet
Denne danske reportasjen er ganske morsom. En litt "lokal" fyr på motorsykkel blir stoppet av politiet etter å ha kjørt i minst 177 Km/t (i 80 Km/t sone). Han snakker først med politiet i politibilen og de forteller at han vil bli siktet for å ha kjørt for fort og at han må bestå en såkalt orienterende førerprøve (kjøre opp på nytt) hvis han vil ha lappen tilbake. Han svarer relativt nonchalant: "Ja-ja... sånn er det... det var bra at du ikke filmet meg da jeg kjørte enda fortere...".

Etter denne seansen blir han intervjuet av en journalist som åpenbart tilbringer dagen sammen med politiet for å lage en reportasje for dansk TV2. Journalisten spør fyren på motorsykkelen: "Hvor ofte kjører du for fort?". Han svarer: "Det gjør jeg alltid-alltid... det gjør jeg også i bil....".

Det hører med til historien at fyren på motorsykkelen et par år senere nok engang blir intervjuet av dansk TV2. Journalisten spør denne gangen om han har tenkt seg å holde fartsgrensene i fremtiden. Han svarer tiltross for at han har fått enda en fartsbot siden han fikk lappen tilbake for å ha kjørt 177 Km/t i 80 Km/t sone: "Det kommer jeg aldri til ... det gidder jeg ikke å bry meg om... jeg gjør som alle andre... de kjører også for fort...". Journalisten forteller at myndighetene nå har planer om å innføre tvungen logget gps basert fartsbegrenser for sjåfører som ham. Journalisten spør hva han mener om dette og han svarer: "Så vil jeg rive den ut på stedet". Jamen... det er ulovlig sier journalisten. Han svarer: "Hahaha... det er mye som er ulovlig her i verden... hahaha...". Akkurat den siste kommentaren kostet ham jobben iom. at han under intervjuet hadde på seg en genser der arbeidsgiverens firmalogo var synlig (et stort dansk entreprenør konsern). At han nå nærmest er en riksklovn her i Danmark er kanskje ikke så merkelig... :lol:

dqq01uzzl090y7iu125z.jpg

http://www.b.dk/nationalt/bevidst-farts ... -interview

Skrevet

I året som er gått, har jeg sendt bilder og vitser til venner og kjente som jeg trodde hadde samme sans for humor som meg.

Tilsynelatende har jeg fornærmet noen av dere.

Hvis du er en av disse, håper jeg, at du vil motta min unnskyldning.

Heretter vil jeg bare sende epost med kulturelt innhold som gamle monumenter, natur og andre interessante emner.

Derfor får du et bilde av Pont Neuf broen i Paris.

Det er den eldste broen i Paris, og det tok 26 år å bygge den.

Den sto ferdig i 1604.

image001qc.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...