Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God jul til bimmersfolket fra Danmark også... :D

Her er det et fantastisk fint vær idag... ikke en sky på himmelen og 5-6 varmegrader. Snart ligger anden i ovnen og julefreden kan senke seg over heimen... :)

Skrevet

god jul alle sammen... :):santa: blir ikke noe :drink: her i jula

får håpe jeg ikke blir utkallet på vakt (har mekaniskvakt hos smelteverk) :roll:

forige jul blei det 48 timersskift ringt og utkallet midt under julemiddagen :evil:

Skrevet
god jul alle sammen... :):santa: blir ikke noe :drink: her i jula

får håpe jeg ikke blir utkallet på vakt (har mekaniskvakt hos smelteverk) :roll:

forige jul blei det 48 timersskift ringt og utkallet midt under julemiddagen :evil:

Jeg er vikar på et smelteverk, så de kan ringe når som helst nå å be meg om å dra på jobb! Dritt det der! :P Håper ikke de ringer, for nå har dressen kommet på, og jeg er på tur til mamma for å spise på meg strekkmerker på magen!

God jul folkens! :D

Skrevet

.....og jeg er på tur til mamma for å spise på meg strekkmerker på magen!

God jul folkens! :D

:lol::lol::lol: respektabelt måltid du skal spise i kveld altså, Lars?? :applause:

Da har jeg skrella over 30 poteter og stekt 1kg bacon som jeg har vært og levert til gamligenene!! E91`n er trappet full av gaver......som jeg skal gi.!!!

Så nå er det dusjen, og dressen før turen går til mutter`n og fatter`n sammen med søsters, bestemødre, to tanter og en onkel.!! Tre søskenbarn kommer vel også utpå kvelden.

Og ikke minst, så skal jeg på den tradisjonelle nisseturen hos naboen i 8-tiden ;)

God hjul folkens, kos dere hvor dere enn måtte befinne dere, og ta vare på hverandre :)

:santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa:

Skrevet

Har vært i fjøset og ordna så de har mat :)

Så nå får e'n tenke litt på seg sjøl! :)

God jul til alle!

Muppets på tv2 og kalkun i ovn, nam!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...