Julianv Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 God jul alle sammen Mmmm snart pinnekjøtt!!!!
Fredrik Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 God jul til bimmersfolket fra Danmark også... Her er det et fantastisk fint vær idag... ikke en sky på himmelen og 5-6 varmegrader. Snart ligger anden i ovnen og julefreden kan senke seg over heimen...
eeikenes Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 God jul til bimmers fra vannkanten i fillipinene
winchester Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 da har jeg bestilt wisefab kittet hos GS gleder meg til sommer Kommer oppom i sommer og henter det kittet jeg, har siklet på det en stund! God (h)jul alle sammen!
opasb Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 god jul alle sammen... blir ikke noe her i jula får håpe jeg ikke blir utkallet på vakt (har mekaniskvakt hos smelteverk) forige jul blei det 48 timersskift ringt og utkallet midt under julemiddagen
Larsinnj Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 god jul alle sammen... blir ikke noe her i julafår håpe jeg ikke blir utkallet på vakt (har mekaniskvakt hos smelteverk) forige jul blei det 48 timersskift ringt og utkallet midt under julemiddagen Jeg er vikar på et smelteverk, så de kan ringe når som helst nå å be meg om å dra på jobb! Dritt det der! Håper ikke de ringer, for nå har dressen kommet på, og jeg er på tur til mamma for å spise på meg strekkmerker på magen! God jul folkens!
Jørgen Lie Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 .....og jeg er på tur til mamma for å spise på meg strekkmerker på magen! God jul folkens! respektabelt måltid du skal spise i kveld altså, Lars?? Da har jeg skrella over 30 poteter og stekt 1kg bacon som jeg har vært og levert til gamligenene!! E91`n er trappet full av gaver......som jeg skal gi.!!! Så nå er det dusjen, og dressen før turen går til mutter`n og fatter`n sammen med søsters, bestemødre, to tanter og en onkel.!! Tre søskenbarn kommer vel også utpå kvelden. Og ikke minst, så skal jeg på den tradisjonelle nisseturen hos naboen i 8-tiden God hjul folkens, kos dere hvor dere enn måtte befinne dere, og ta vare på hverandre :santa: :santa: :santa: :santa: :santa:
Spankus Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Har vært i fjøset og ordna så de har mat Så nå får e'n tenke litt på seg sjøl! God jul til alle! Muppets på tv2 og kalkun i ovn, nam!
Anbefalte innlegg