Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg fikk Go Pro HD Motorsport Hero i bursdagsgave av dama idag! :D

Kult :D Skal kjøpe meg GoPro HD Outdoor Hero over nyttår :) For å ha på snowboardhjelmen! Men må vel få tak i slik man har på bil også :D

Skrevet
Den "bokanmeldelsen" var jo bare helt tragisk! Har skrevet og lest mange anmeldelser i livet, men den der var bare helt på jordet, man skal jo ikke blande inn personlige følelser så til de grader, som det blir gjort her! Han fyller jo halvparten av artikkelen med hatet han har mot clarkson, før han tilslutt spytter ut om at det er oversettern som gjør boka morsom... Nei den boka må leses, og det på engelsk!

Jeg lukter misunnelse laaaang vei. Tror han heller ønsker at han hadde kremjobben JC har!

Sitter og lurer på å kjøpe ny mobil. Noen som har noen forslag? Det heller fryktelig mot galaxy s2, noen andre verdige konkurenter? :)

Tja, er vel Galaxy som er det kloke valget om dagen (hilsen en som er superfornøyd med sin SE Xperia Arc, men den kunne hatt mere prosessorkraft)

Samsung Note er vel eneste som er bedre...

Jeg skal ha Note... Eneste arbeidstelefon som duger! Har prøvd SE Xperia Mini X10, SE Neo og iPhone 4S og alle de fungerer bra som privattelefoner/for underholdning men det blir bare for tungvint med små skjermer! Tror Samsung treffer veldig bra med Note. Kompis har kjøpt seg en og satte på eksempelklippene i HD, ble helt satt ut, langt bedre bilde og svartnivå enn det jeg har sett på de aller fleste TVer til flere titusen, ganske ville greier...

Jeg fikk Go Pro HD Motorsport Hero i bursdagsgave av dama idag! :D

Gratulerer, da ser vi frem til noen fine opptak på MC og BMW til sommern ;)

Til dere som har fått iPad i julegave eller har en fra før, så anbefaler jeg appene "App Tracker". Den finner frem apps som koster penger men som er gjort gratis, og akkurat nå i "holidays" så er det shitloads med spill og andre praktiske apps som er gratis :D Bl. a. noe som heter "WiFi USB" slik at du kan koble iPaden til PCen uten kabel.

Til nybegynnere anbefales også "AppStart". Kul innføring i masse bra kvalitetsapp som finnes i sjappa (fleste er ikke gratis, men du former iPaden etter din smak og behov) :)

Skrevet

Jeg har hatt SE Arc veldig lenge og den er jeg mest fornøyd med som privattelefon. Men som arbeidstelefon har jeg hatt veldig mange over de siste par månedene, jeg klarer ikke å bli fornøyd, alltid et eller annet som irriterer ved kalenderfunksjonen eller synk mot MS Outlook etc.

- Jeg begynte med en SE Xperia X10 Mini Pro, tenkte at den har fysisk tastatur og det er kjekt, men det det var mer knotete å taste på de bittesmå gummitastene enn tastaturer på skjermen. Solgt.

- Så kjøpte jeg en Nokia X3-02, men den hadde rart tastaturoppsett og var slitsom å holde i hånden. Fungerte helt OK, men var ganske tynn på funksjoner. Solgt.

- Kjøpte da en SE Xperia Neo for ca. 1 mnd. siden, da jeg tenkte at den hovedsaklig var som min Arc og derfor burde den duge, men viste seg at den kjørte på litt eldre ikke-oppdatert programvare som jeg ikke fikk oppdatert, og at skjermen var signifikant mindre enn min Arc (den mindre skjermstørrelsen klarte jeg ikke å bli vant med). Solgt.

- En i familien kjøpte seg en en iPhone 16GB 3G men fikk tilbud om Android-telefon til 1 kr. abb., og bestemte seg for å selge den meg. Kjøpte den for 4000 kr., ble gal av for liten frihet til å mekke menyen etter min smak (f. eks. på Android kan du ha en hele side med kalendervisning på hovedsidene slik at du slipper å gå inn på Kalender-appen). La den ut på finn.no, fikk 5000 kr. for den etter liten budrunde med mange som ville ha slik iPhone, men ikke ville vente i ukesvis på bestilling. Solgt.

- I jul fikk en kamerat Samsung Note i julegave, jeg prøvde den litt og tenkte at det endelig finnes en telefon som har stor skjerm, smarte funksjoner (f. eks. kan du ta snapshot av nettsiden du surfer på og redigere/skjære ut med en gang uten behov for PC) og generelt er veldig fremtidsrettet (skal få nyeste utgaven av Android også til våren).

Så jeg har hatt 1 hovedtelefon, men prøvd mange ved siden av i høst og vinter. Hvis jeg ikke blir fornøyd med Note så gir jeg opp.

Skrevet

Håper du mente iphone 4s? :)

Jeg er iallefall strålende fornøyd med galaxy s2.. funker fint som arbeidstlf også...Eneste er litt dårlig batterikapasitet som tømmes da man ikke har tid til å lade den...

Skrevet

Apple iPhone 4S 16 3G :P Men på en annen side så jeg er fornøyd med brukte iPad 1 som jeg kjøpte.. Veldig bra underholdningsmaskin.

Batteriet på Note skal være veldig bra :) Skal til Trondheim i helgen for å feire nyttårsaften, men satser på å bestille når jeg kommer tilbake, bare se hvor lite penger jeg har til overs etter turen :P

Skrevet

Kult :D Skal kjøpe meg GoPro HD Outdoor Hero over nyttår :) For å ha på snowboardhjelmen! Men må vel få tak i slik man har på bil også :D

Motorsport har samme muligheten ;)

Er fester som man bruker på hjelm, brukte dette tidligere i år på Norseman for å filme for en dommer som satt på motorsykkelen med meg.

Så gleder meg som bare det til å filme fra mc, og sommerklar bil :D

Allerede fått prøvd den på bilen, så nå får jeg finne et bra redigeringsprogram slik at jeg kan lage noen bedre filmer til sommeren ^^

Noen forslag til bra video redigeringsprogram?

Tzunami, til en pris på 3800 så holder det lenge med en fra frua ;)

Noekult, håper på noen bra filmer selv :)

Skrevet

Er det no coolt å feire nyttår i bartebyen da? Lurer på hva jeg skal på nyttår...

Ser ikke vitsen med note for min del..da kan jeg likegjerne kjøpe meg galaxy tab... Ipad har fremdeles for høy pris til at jeg vil prøve...

Skrevet

Har en stor haug med venner der, så derfor skal jeg være i bartebyen i år. Bestilte flybilletter allerede i begynnelsen av november for å få de billig... I fjor hadde jeg ingenting å gjøre på nyttårsaften før jeg plutselig ble invitert en plass, tenkte at jeg ikke ville risikere å sitte hjemme i år og derfor planla jeg en tur til Trondheim :P Typisk nok så ble jeg i ettertid invitert to andre steder i Oslo så kunne likegodt bare vært her likevel... Godt å få dratt litt bort også.

Problemet med Android-nettbrettene er jo at det finnes altfor få apps tilpasset dem, mens iPad har flust av dem...

Huff, jeg skriver for mye her, sorry hvis jeg spammer :P

Skrevet

Er alt for mange ubrukelige apps til apple... hvem vil ha "live popcorn" til skjermen sin....?

Ifjor endte vi opp på luux....nerdete sted... året før var det kaos bra... Får satse på Skansen iår...

Skrevet

Da klarte jeg ikke motstå fristelsen lenger og dro til elkjøp på Carl Berner og henta en ny Samsung 46" 8005. Den siste de hadde på lager.

Var jo satt ned nå etter jul.

1. Når jeg satt tven på plassen sin tenkte jeg: Hmm, den er MYE mindre ravende enn den gamle 40".

2. Jeg burde kjøpt større! (Her er ikke dama enig :) )

3. Bildet er sjukt bra!

Får legge ut gamletven på finn etterpå :) (7 år gammel HD-Ready) Ikke rart bildet var bedre på den nye :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...