Julianv Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som vet om en enkel og billig måte å få dab+ radio i bilen? Orker IKKE betale oppimot 2000 for ny spiller da den jeg har er helt ny Vis ikke det finnes noe enkelt til aux så får jeg kjøpe en radio til innendørsbruk med aux ut og mekke til noe lading til den
wicky124 Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Kjøpte selv en panasonic 42" tv her om dagen med alt av betegnelser... lå på 7995 på elkjøp på tilbud, men fikk den for 4000 siden de hadde en med litt ødelagt emballasje... første jeg også tenkte var.."burde kjøpt større"...men min frue var også uenig med meg...rart det der...
Jordfræsar Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som vet om en enkel og billig måte å få dab+ radio i bilen?Orker IKKE betale oppimot 2000 for ny spiller da den jeg har er helt ny Vis ikke det finnes noe enkelt til aux så får jeg kjøpe en radio til innendørsbruk med aux ut og mekke til noe lading til den Kjøpte selv en PURE Highway, In-Car DAB Radio. Kobla på aux. Fungerer bra den. 500kr på bilxtra om de har den ennå.
Kjennern Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 ":nlvjhmsp]Da klarte jeg ikke motstå fristelsen lenger og dro til elkjøp på Carl Berner og henta en ny Samsung 46" 8005. Den siste de hadde på lager. Kjøpte en lik en for noen mnd siden. Rimelig nice bilde på den. Og allshare er jo bare super nice Fikk du med 3D briller og en ubrukelig tab?
Julianv Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som vet om en enkel og billig måte å få dab+ radio i bilen?Orker IKKE betale oppimot 2000 for ny spiller da den jeg har er helt ny Vis ikke det finnes noe enkelt til aux så får jeg kjøpe en radio til innendørsbruk med aux ut og mekke til noe lading til den Kjøpte selv en PURE Highway, In-Car DAB Radio. Kobla på aux. Fungerer bra den. 500kr på bilxtra om de har den ennå. Konge! da blir det en tur opp der Er så lei av dårlig fm signaler, og kun en radiokanal her jeg bor
[space] Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Wicky: haha, såpass avslag pga embalasjen? Hørtes ut som et godt kjøp Kjøpte en lik en for noen mnd siden. Rimelig nice bilde på den. Og allshare er jo bare super nice Fikk du med 3D briller og en ubrukelig tab? Hmm, allshare har jeg ikke sett på ennå, men fikk faktisk opp musikken jeg har på squeezeboxen på den! Leker med taben nå. Får jo forsåvidt brukt den til en del. Kan styre tv, mediacenter, squeezebox, se tvprogrammet, se på tv mens jeg er på do, uten å behøve å pause i stua OM den kommer til å bli så mye brukt er en annen sak. Har jo iPad også. Galaxyen kommer ikke helt opp mot den...
SofaKingFresh Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 4 røde grader ute, og ikke en eneste våt flekk på veien. Om Gud skal gjøre det her mot oss, så få det enda varmere da, sånn at sommerhjula kan på bilen!
JonasD Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som vet om et elektrisk vindu som ikke fungerer er 2'er feil på EU??
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 4 røde grader ute, og ikke en eneste våt flekk på veien. Om Gud skal gjøre det her mot oss, så få det enda varmere da, sånn at sommerhjula kan på bilen! Herlig med tørre veier! Vaska bilen i går og den er faktisk ren ennå Spylte bilen skikkelig under og i hjulbuene for å få vekk skitt og møkk, måtte spyle asfalten i oppkjørslen ren for "gjørme" når jeg var ferdig med å vaske! Legger seg utrolig mye grums under bilene i vinterhalvåret Er 6 varmegrader her og vind, får bare håpe tempraturene holder seg slik så vi slipper saltet!
rublings Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som vet om et elektrisk vindu som ikke fungerer er 2'er feil på EU?? 1'er feil. Derfor man plugger ut kontaktene til vinduene fremme om man skal på PKK med sot på fremrutene
JonasD Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Okei, hvor mange 1'er feil kan bilen bli godkjent med?
Anders92 Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som vet om det er 7 eller 7.5 umbraco til calipperen på 325 e36 for å få av bremseklossene? et kjappt svar hadde redda kvelden min! reddende engel, anyone?
Kjexx Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Se på MAX nå, sabine shmitz kjører nurburgring med transit.
Julianv Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som vet om det er 7 eller 7.5 umbraco til calipperen på 325 e36 for å få av bremseklossene? et kjappt svar hadde redda kvelden min! reddende engel, anyone? Er vel 7 som er vanlig iallefall. Er det på E34en min, alle renaulter, alle vager osv
rublings Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Okei, hvor mange 1'er feil kan bilen bli godkjent med? Ingen begrensning. Så mange du vil med andre ord. Bare 2er feil som må rettes opp i for etterkontroll.
Anbefalte innlegg