Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":3dk3xoh6]316: Jeg hadde gått bananas på Canal Digital. Det må være en vits de har internt at ikke visse routermerker er kompatible. Krev de for summen du har brukt på routere!

Ja, det må være en vits...! Jeg har "krevd" å få litt mer kompensasjon enn 14 dager, da andre har fått det.

Skrevet
Okei. Nå har jeg bytta luftmengdemåler, og gjett hva. Problemet med at bilen justerte tomgangen selv virket bedre i 5min, og så startet det igjen. Hva faen kan det være? Har jeg kjøpt en ødelagt LMM?

defekt tomgangsregulator eller hva det heter?

Skrevet

Søstra mi som går på videregående fortalte i dag om bilen til en jente som går to klasser over! Jenta er altså 19 år og bilen ho kjører er en sort E93 M3 :shock: Ho har visst fått den av faren da han kjøpte en ny M3 :roll: Kjører den visst til skolen hver dag, faren har utstyrt ho med ganske så feite piggfrie vinterdekk :wink:

Verden er crazy :wink:

Skrevet
Søstra mi som går på videregående fortalte i dag om bilen til en jente som går to klasser over! Jenta er altså 19 år og bilen ho kjører er en sort E93 M3 :shock: Ho har visst fått den av faren da han kjøpte en ny M3 :roll: Kjører den visst til skolen hver dag, faren har utstyrt ho med ganske så feite piggfrie vinterdekk :wink:

Verden er crazy :wink:

Ja, helt syk verden....

Føler alt er bedre og best der borte i Arendal? :P

Edit: Eller går søstra di på skole en annen plass? ;) ;)

Skrevet

Så Porsche Cayenne Turbo og alt som er på gamle BI Oslo i 2004 da jeg begynte der. Vil ikke kalle verden crazy pga det akkurat, noen har mer å rutte med enn andre. Husker f eks en nordmann som kjøpte ny F430 til kona si i julegave, og en annen som kjøpte RS4 stv for noen år siden... Heldige folk ja, men det med drømmebiler og kids ser man over alt i verden :) Selv i Pakistan kjører jo rikmannstenåringer rundt i 700hk-Supraer jo :P MYE verre tilstander i Asia, eller bare se på Sweet 16 folka i USA f eks :) En på VGS fikk ny WRX husker jeg, spurte om 0-100 tiden og det visste han ikke, han bare fikk den i gave han :P True story. Var på samme VGS (Treider privat, på Tullinløkka i Oslo) at en gutt under 20 av og til kom med en sort 550 (575? Husker ikke eksakt) også.

Edit: Det må jo ha vært en 550 Maranello, i og med at dette var rundt '02/'03...

Det eneste som irriterer av og til i slike tilfeller er hvis du har en drømmebil men sutrer om at du skulle helst fått noe annet i stedet. Litt som de som er 16 år og får iPhone i sort og sutrer fordi den ikke er hvit :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...