Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 En dag for sent fjeld.. Nyttårsaften var i går xD
SweetBMW Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Den bilen er så liten at jeg sliter med å sitte riktig i den ..... A1 alktså.
M|Fjeld Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 En dag for sent fjeld.. Nyttårsaften var i går xD Det veit jeg jo Kom ikke hjem før nå istad ser du xD
Shattered Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Kan noen hjelpe meg? Det lukter bensin inne i bilen min når jeg starter. Jeg vet ikke om det lekker noe sted, men det dufter såvidt når den står i ro, også.
RoaldJ Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Hehe.. takk.. har ingenting imot touringer nei greit med bil som har litt plass når du har en liten kid (som du såvidt ser foran 5'eren)
fish Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Hehe.. takk.. har ingenting imot touringer nei greit med bil som har litt plass når du har en liten kid (som du såvidt ser foran 5'eren) Han henger med hodet og ser deppa ut. Warum??? Ca 14 år til 18 års dagen eller?
Shattered Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Kan noen hjelpe meg? Det lukter bensin inne i bilen min når jeg starter. Jeg vet ikke om det lekker noe sted, men det dufter såvidt når den står i ro, også. ?
M|Fjeld Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Kan noen hjelpe meg? Det lukter bensin inne i bilen min når jeg starter. Jeg vet ikke om det lekker noe sted, men det dufter såvidt når den står i ro, også. ? viewforum.php?f=1
Anbefalte innlegg