Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser meg nødt til å minne enkelte på at dette ikke er en chatte tråd.

Ref regler for tulletråden: I denne tråden heretter er chatting frem og tilbake ikke lov. Da vil tråden igjen bli fjernet.

Chatting kan dere gjøre her: http://bimmersno.groups.live.com/?wa=wsignin1.0

Gi dere selv et nyttårsforsett om å unngå for mye tørrpratt/chat!

Og vi prøver igjen!

Skrevet

Er dette chatting? Er det ikke lov å diskutere? Dette er annet bil- & motorprat. Eller vil du kanskje at jeg skal lage en tråd om en overpriset Volvo 240, for så å få den stengt og få beskjed om at jeg skulle ha postet det i tulletråden?

Skrevet
Oj oj oj vilken galning...hahaha

Sjefen snakket faktisk om at han hadde sett wisefab forstillingen og at det hadde vært jævlig gøy å prøve :P

Må si meg enig.. !

Skrevet
Nei men er vel noen i volvo-verden som vil ha den bilen...

Det er det helt sikkert iom. at den er fra den siste årsmodellen med 240. Modellen ble produsert i knapt 20 år og den er derfor en viktig del av vår kulturelle arv i Skandinavia... "alle" har hatt eller kjenner noen som har hatt en 240. Haug vet som alltid hva han gjør.

By the way... du er av pakistansk herkomst er du ikke?

Skrevet
Nei men er vel noen i volvo-verden som vil ha den bilen...

Det er det helt sikkert iom. at den er fra den siste årsmodellen med 240. Modellen ble produsert i knapt 20 år og den er derfor en viktig del av vår kulturelle arv i Skandinavia... "alle" har hatt eller kjenner noen som har hatt en 240. Haug vet som alltid hva han gjør.

By the way... du er av pakistansk herkomst er du ikke?

Jupp, han, meg og en to-tre andre.

Den Volvoen så ganske strøken ut i interiøret hvertfall, sikkert bare en håndfull igjen i verden som har blitt like bra tatt vare på til nå.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28984366

Kunne tenkt meg den der! :) 56mod Bel Air stv 8)

Tenker bare Ghostbusters når jeg ser denne bilen, uten at jeg vet/husker hva som ble brukt i Ghostbusters!

Ikke helt min smak, virker som den har kjøreegenskapene til en buss :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...