Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi er inne på båt så får min scand 21 ny motor til sommeren da den forrige skar seg i 2010

Blir en Johnson 300 hk v8 utenbordsmotor. Spent på hvordan det vil funke :)

Båt er knall om sommeren når det er varme fine dager. Men kan ikke si jeg savna båten mye når været var som det var i sommer :P

Skrevet

What to do når man søler "litt" vann på mobilen?.. :/

Klarte og miste HTCen i dass på skolen... og sa opp forsikrigna på den igår.. !!!!! -.-

Skrevet

Må ikke flytte... Jeg skal "flytte" til Sverige med egen leilighet der. Alle regninger og papirer sendes dit, så bor jeg i leiligheten min i Norge. Det er fullt lovlig å bo i Norge med svensk "oppholdstillatelse"... Bytter førerkort til svenskt også.

http://www.blocket.se/kronoberg/Subaru_ ... m?ca=7&w=3

Huff.

Skrevet

Klarte og miste HTCen i dass på skolen... og sa opp forsikrigna på den igår.. !!!!! -.-

ta ut sim kortet og knekk det, og spar på minnebrikka. deretter kaster du mobilen til hælvette og tar den på reiseforsikringa som stjålet eller mistet. Noen mener dette er galt, men jeg mener dassen stjal telefonen din :)

Skrevet

ta ut sim kortet og knekk det, og spar på minnebrikka. deretter kaster du mobilen til hælvette og tar den på reiseforsikringa som stjålet eller mistet. Noen mener dette er galt, men jeg mener dassen stjal telefonen din :)

Må jeg ikke være i utlandet for og få brukt reiseforsikring da? :o

Skrevet

Huff, jeg blir bare deprimert av å se forskjellene! Det er så jævlig, forferdelig URETTFERDIG!! :evil: Den avgiftsreduksjonen vi fikk i år er bare ett piss i havet! Nå koster ikke en ny M5 2,2 mil men 1,8 mil men det hjelper så lite når den koster 900 000 i Sverige :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...